Vyhlásené obstarávanie

Zber, preprava a zhodnotenie biologicky rozložiteľného kuchynského odpadu, v meste Hlohovec, v trvaní 12 mesiacov


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Hlohovec
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
168 664,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
90500000-2
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
16. Jún 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
29. Jún 2021
Dátum otvárania ponúk:
29. Jún 2021
Ponuka musí platiť do:
1. November 2021
Miesto otvárania ponúk:
Mestský úrad Hlohovec, M.R. Štefánika 1, 920 01 Hlohovec, v zasadacej miestnosti MsÚ na 2. poschodí.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Na otváraní ponúk sa môže zúčastniť uchádzač, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Uchádzač môže byť zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní ponúk za uchádzača. Uchádzač sa preukáže na otváraní ponúk preukazom totožnosti. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a úradne overeným splnomocnením na zastupovanie.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Zber, preprava a zhodnotenie biologicky rozložiteľného kuchynského odpadu, v meste Hlohovec, v trvaní 12 mesiacov

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je poskytnúť objednávateľovi službu pravidelného zberu, prepravy a zhodnotenia biologicky rozložiteľného kuchynského odpadu (ďalej len KBRO), v meste Hlohovec (ďalej len mesto), v trvaní 12 mesiacov od účinnosti zmluvy. Zber KBRO - zahŕňa prenájom gastro zberných nádob na KBRO o objeme 240 l, s utesneným vekom, počet nádob na stojiskách 115 ks (predstavuje stav v čase tvorby súťažných podkladov. K zmene počtu zberných nádob môže dôjsť v priebehu trvania zákazky v tolerancii + 10 % - max. 127 ks, dodanie 3000 bal po 52 ks 15 litrových pevných vreciek v rolke (bal), o hrúbke min. 50 mikrónov pre každú domácnosť individuálnej bytovej výstavby a samotný zber: dovoz zberných nádob na určené stojiská, ich vyprázdnenie v pravidelných intervaloch 2 x za 7 dní do utesneného zberového vozidla určeného na zber bioodpadu, vrátane dezinfekcie zberných nádob v zmysle platných právnych predpisov a odvozu KBRO do zhodnocovacieho zariadenia. Rozsah predmetu zákazky je podrobne riešený v súťažných podkladoch.. Predmetom zákazky je poskytnúť objednávateľovi službu pravidelného zberu, prepravy a zhodnotenia biologicky rozložiteľného kuchynského odpadu (ďalej len KBRO), v meste Hlohovec (ďalej len mesto), v trvaní 12 mesiacov od účinnosti zmluvy. Zber KBRO - zahŕňa prenájom gastro zberných nádob na KBRO o objeme 240 l, s utesneným vekom, počet nádob na stojiskách 115 ks (predstavuje stav v čase tvorby súťažných podkladov. K zmene počtu zberných nádob môže dôjsť v priebehu trvania zákazky v tolerancii + 10 % - max. 127 ks, dodanie 3000 bal po 52 ks 15 litrových pevných vreciek v rolke (bal), o hrúbke min. 50 mikrónov pre každú domácnosť individuálnej bytovej výstavby a samotný zber: dovoz zberných nádob na určené stojiská, ich vyprázdnenie v pravidelných intervaloch 2 x za 7 dní do utesneného zberového vozidla určeného na zber bioodpadu, vrátane dezinfekcie zberných nádob v zmysle platných právnych predpisov a odvozu KBRO do zhodnocovacieho zariadenia. Rozsah predmetu zákazky je podrobne riešený v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

1./ Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo komunikovať v slovenskom jazyku. 2./ zábezpeka sa nevyžaduje. 3./ Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi, resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému EVO. 4./ Uchádzači svoje ponuky predkladajú prostredníctvom systému EVO http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/432576. Uchádzač si zákazku sprístupní po prihlásení do privátnej zóny. 5./ Pravidlá pre doručovanie - zásielka sa považuje za doručenú v okamihu jej odoslania v systéme EVO a to v súlade s funkcionalitou systému. 6./ V prípade potreby vysvetlenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie alebo iných dokumentov poskytnutých verejným obstarávateľom môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať dostatočne vopred o ich vysvetlenie priamo prostredníctvom systému EVO. Verejný obstarávateľ bezodkladne oznámi všetkým záujemcom, najneskôr však tri pracovné dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že o vysvetlenie záujemca požiada dostatočne vopred prostredníctvom IS EVO. 7./ Ďalšie podrobnosti ohľadom elektronickej komunikácie, podrobné vymedzenie a určenie doručovania dokladov a komunikácie zo záujemcami a uchádzačmi sú uvedené v súťažných podkladoch. 8./ Vyhodnotenie ponúk sa uskutoční podľa § 112 ods. 6 druhá veta. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, nezahŕňa obstarávanie inovácií a nie je obstarávaním zameraným na sociálny aspekt.