Vyhlásené obstarávanie

Trstená - Chyžné, CPaCS, rekonštrukcia a modernizácia objektu


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
952 852,68
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45216111-5
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
21. Jún 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
14. Júl 2021
Dátum otvárania ponúk:
14. Júl 2021
Ponuka musí platiť do:
13. Júl 2022
Miesto otvárania ponúk:
Komisia otvorí ponuky elektronicky na mieste, t.j. v rámci systému EKS. Miestom on-line sprístupnenia ponúk je webová adresa https://eo.eks.sk/ElektronickaTabula/Detail/1735.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Verejný obstarávateľ prostredníctvom funkcionality EKS na to určenej, umožní účasť na otváraní ponúk prostredníctvom online sprístupnenia ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a určeným spôsobom komunikácie a to v čase uvedenom v tejto výzve.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Nie

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Trstená - Chyžné, CPaCS, rekonštrukcia a modernizácia objektu

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je rekonštrukcia a modernizácia objektu a s tým súvisiace zmeny dispozičného riešenia celého objektu Centra policajnej a colnej spolupráce Trstená, Krakowská cesta č. 831/25.. Predmetom zákazky je rekonštrukcia a modernizácia objektu a s tým súvisiace zmeny dispozičného riešenia celého objektu Centra policajnej a colnej spolupráce Trstená, Krakowská cesta č. 831/25. V rámci stavebných prác sa budú riešiť dispozičné zmeny, rekonštrukcia elektroinštalácie v celom objekte vrátane výmeny náhradného zdroja, výmena osvetľovacích telies vrátane vybudovania núdzového osvetlenia, rekonštrukcia slaboprúdových rozvodov, vybudovanie EZS a EPS, rekonštrukcia zdravotechniky a ÚK, rekonštrukcia kanalizačných odpadov vrátane rekonštrukcie ležatej kanalizácie pod objektom, ktorá bude napojená do novovybudovanej ČOV, rekonštrukcia dažďových odpadov, vybudovanie novej sedlovej strechy, výmena okien, zateplenie objektu, výmena bleskozvodu, rekonštrukcia vzduchotechniky, rekonštrukcia vodovodnej prípojky, rekonštrukcia vonkajšieho osvetlenia, vybudovanie spevnených plôch vrátane lapača ropných látok. Stavba je členená na nasledovné stavebné objekty: SO 01 - Administratívna budova SO 03 - Čistiareň odpadových vôd SO 04 - Dažďová kanalizácia SO 06 Spevnené plochy Objekty SO 02 a SO 05 nie sú predmetom zákazky.

Doplňujúce informácie

1. Obhliadka miesta uskutočnenia predmetu zákazky sa uskutoční 06.07.2021 o 10:00 hod. na adrese Hraničný prechod Trstená, Krakowská cesta č. 711, 028 01 Trstená. Účasť na obhliadke je záujemca povinný, oznámiť najneskôr do 02.07.2021 do 13:00 hod zástupcovi verejného obstarávateľa emailom alebo telefonicky. Účasť oznámte emailom na adrese lubomir.ulrich@minv.sk alebo tel. +421961405402. 2. Úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy, ktorá bude výsledkom tohto verejného obstarávania bude povinný predložiť doklady uvedené v bode 36.8. súťažných podkladov. 3.Požaduje sa zábezpeka ponuky vo výške 28 000,00 EUR. Podmienky zábezpeky sú uvedené v bode 14. súťažných podkladov. 4. Verejný obstarávateľ rozhodol, že v zmysle § 112 ods. 6 druhej vety zákona sa vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. Komisia po otvorení ponúk pokračuje vo vyhodnotení ponúk podľa § 53 ods. 8 zákona teda vyhodnotí ponuky uchádzačov a určí ich poradie podľa kritéria na vyhodnotenie ponúk, pričom u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste poradia následne vyhodnotí splnenie podmienok účasti podľa § 40 zákona a splnenie požiadaviek na predmet zákazky podľa § 53 ods. 1 zákona. 5.Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť právnu formu, musí však stanoviť lídra skupiny dodávateľov. Všetci členovia takejto skupiny dodávateľov utvorenej na uskutočnenie predmetu zákazky sú povinní udeliť plnomocenstvo jednému z členov skupiny dodávateľov konať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov a prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní ako aj konať v mene skupiny pre prípad prijatia ich ponuky, podpisu Zmluvy a komunikácie/ zodpovednosti v procese plnenia Zmluvy. V prípade prijatia ponuky skupiny dodávateľov sa vyžaduje, aby skupina dodávateľov pred podpisom Zmluvy uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu, v ktorej budú jednoznačne stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto sa akou časťou bude podieľať na plnení zákazky, ako aj skutočnosť, že všetci členovia skupiny dodávateľov sú zaviazaní zo záväzkov voči verejnému obstarávateľovi spoločne a nerozdielne. 6. Verejný obstarávateľ toto verejné obstarávanie realizuje prostredníctvom systému EKS (Elektronický kontraktačný systém. Každý, kto ako záujemca má záujem o účasť vo verejnom obstarávaní alebo chce predložiť ponuku a nie je registrovaný v EKS, je povinný sa registrovať v EKS na adrese: https://portal.eks.sk/SpravaDodavatelov/RegistraciaDodavatela/ZiadostORegistraciu 7. Predmetné verejné obstarávanie je obstarávanie zamerané na sociálne aspekty