Vyhlásené obstarávanie

Informačná a kancelárska technika


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Prešovská univerzita v Prešove - Rektorát
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
500 856,48
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
30200000-1
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
22. Jún 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
23. Júl 2021
Dátum otvárania ponúk:
23. Júl 2021
Ponuka musí platiť do:
1. Máj 2022
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Podrobné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 12

Výsledky

Informačná a kancelárska technika

Informačná a kancelárska technika

Informačná a kancelárska technika

Informačná a kancelárska technika

Informačná a kancelárska technika

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodávka informačnej a kancelárskej techniky pre potreby Prešovskej univerzity a jej súčastí. Ide najmä o notebooky, osobné počítače, dokovacie stanice, taška na notebooky, adaptéry, prepínače, monitory, tlačiarne, multifunkčné zariadenia, skenery, projektory, zálohovacie zariadenia, príslušenstvo periférne, audio video, redukcie podľa špecifikácie, ktorá je prílohou súťažných podkladov.. Predmetom zákazky je dodávka informačnej a kancelárskej techniky pre potreby Prešovskej univerzity a jej súčastí. Ide najmä o notebooky, osobné počítače, dokovacie stanice, taška na notebooky, adaptéry, prepínače, monitory, tlačiarne, multifunkčné zariadenia, skenery, projektory, zálohovacie zariadenia, príslušenstvo periférne, audio video, redukcie podľa špecifikácie, ktorá je prílohou súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

Predmetné verejné obstarávanie je realizované prostredníctvom EVO. Súťažné podklady sa nebudú poskytovať, nakoľko budú zverejnené v profile verejného obstarávateľa. Úradné hodiny spoločnosti zabezpečujúcej proces verejného obstarávania sú v pracovné dni od 09,00 - 12,00 hod. Podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní JED, je dokument, ktorým hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom. Ostatné ustanovenia § 39 týmto nie je dotknuté. Verejný obstarávateľ bude akceptovať vyplnenie len globálneho údaju. Verejný obstarávateľ nevyužije reverzný postup a bude vyhodnocovať splnenie podmienok účasti prvého v poradí v prípade nepredloženia dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti skôr. Verejný obstarávateľ má za to, že predložením ponuky uchádzač zodpovedá za zabezpečenie aj súhlasov všetkých ostatných dotknutých osôb so spracovaním osobných údajov uvedených v predloženej ponuke podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a GDPR. Uvedené platí aj pre prípad, keď ponuku predkladá skupina dodávateľov.