Predmetom zákazky je rekonštrukcia a prestavba divadla Aréna v rozsahu podľa spracovaného projektu stavby.. Navrhovaná rekonštrukcia nahrádza novotvar oblúkového segmentového zastrešenia sedlovou strechou, znovuvybudovanie hmoty veže povraziska so sedlovou strechou a dvojpodlažných bočných prístavkov so sedlovými strechami po oboch stranách časti zázemia. Súčasťou stavby sú jestvujúce spevnené plochy - chodníky, parkovisko a prístupová areálová komunikácia. Jestvujúce inžinierske siete prechádzajúce areálom nebudú rekonštrukciou dotknuté. Prípojky budovy divadla a vodnej veže budú čiastočne rekonštruované, rovnako areálové rozvody. Nespevnené plochy budú zatrávnené, jestvujúca vzrastlá zeleň nebude rekonštrukciou dotknutá. V rámci rekonštrukcie divadla bude riešená aj novo navrhovaná kiosková transformačná stanica EH8 1x630kVA. Navrhovaná trafostanica bude odberateľská a bude slúžiť pre napojenie novej technológie v divadle Aréna v Petržalke.
1. Úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy, ktorá bude výsledkom tohto verejného obstarávania bude povinný predložiť doklady uvedené v bode 35.8. súťažných podkladov. 2.Požaduje sa zábezpeka ponuky vo výške 100 000,00 EUR. Podmienky zábezpeky sú uvedené v bode 13. súťažných podkladov. 3. Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť právnu formu, musí však stanoviť lídra skupiny dodávateľov. Všetci členovia takejto skupiny dodávateľov utvorenej na uskutočnenie predmetu zákazky sú povinní udeliť plnomocenstvo jednému z členov skupiny dodávateľov konať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov a prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní ako aj konať v mene skupiny pre prípad prijatia ich ponuky, podpisu Zmluvy a komunikácie/ zodpovednosti v procese plnenia Zmluvy. V prípade prijatia ponuky skupiny dodávateľov sa vyžaduje, aby skupina dodávateľov pred podpisom Zmluvy uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu, v ktorej budú jednoznačne stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto sa akou časťou bude podieľať na plnení zákazky, ako aj skutočnosť, že všetci členovi a skupiny dodávateľov sú zaviazaní zo záväzkov voči verejnému obstarávateľovi spoločne a nerozdielne. 4. Predmetné verejné obstarávanie nie je: d) žiadne z uvedených. 5. Komunikačným jazykom v tejto verejnej súťaži je slovenský jazyk. 6. Skutočnosti týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené v tejto výzve na predkladanie ponúk a v súťažných podkladoch sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona. 7. Obhliadka miesta uskutočnenia predmetu zákazky sa uskutoční dňa 29.6.2021 na adrese Viedenská cesta 10, 85101 Bratislava. Účasť na obhliadke je záujemca povinný, dohodnúť najneskôr do 28.6.2021 do 14:00 hod. so zástupcovi verejného obstarávateľa telefonicky +421 (0)2 482 64 315, Ing. Miroslav Budzák . V pracovnej dobe 08:00 - 13:00 hod.