Vyhlásené obstarávanie

Rekonštrukcia Materskej školy Polomka - prístavba a nadstavba


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Polomka
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
1 140 366,07
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45214100-1
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
22. Jún 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
9. Júl 2021
Dátum otvárania ponúk:
9. Júl 2021
Ponuka musí platiť do:
9. Júl 2022
Miesto otvárania ponúk:
Obecný úrad Polomka, Osloboditeľov 12, 966 66 Polomka - malá zasadačka na poschodí
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Uchádzač alebo ním poverený zástupca sa môže zúčastniť otvárania ponúk. Bližšie sú podmienky účasti na otváraní ponúk uvedené v bode 22 súťažných podkladov.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Rekonštrukcia Materskej školy Polomka - prístavba a nadstavba

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je rekonštrukcia Materskej školy Polomka, jej prístavba a nadstavba. Podrobný opis predmetu zákazky je obsiahnutý v súťažných podkladoch.. Povaha a množstvo stavebných prác, tovarov a služieb je daný v projektovej dokumentácii, ktorá je súčasťou súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

1.Komunikácia a výmena informácií v tomto verejnom obstarávaní sa uskutočňuje podľa § 20 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní a v súlade so súťažnými podkladmi. 2.Verejný obstarávateľ (VO) poskytuje bezodplatný, neobmedzený, úplný a priamy prístup prostredníctvom elektronických prostriedkov k dokumentom potrebným na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti na internetovej adrese: https://obstaravanie.eranet.sk/#/tendersPublicDetails/691. 3.Z uvedeného dôvodu VO tieto dokumenty záujemcom nezasiela. Priamy odkaz na túto internetovú adresu je tiež zverejnený v profile VO na web stránke Úradu pre verejné obstarávanie (ÚVO). 4.VO záujemcom odporúča, aby si súťažné podklady (SP) stiahli až po registrovaní sa do systému ERANET. O záujemcoch, ktorí si prevezmú SP bez registrácie VO nemá evidenciu - o zverejnení doplňujúcich informácií a vysvetlení SP nebudú informovaní. 5.Pre potreby elektronickej komunikácie je každý záujemca/uchádzač povinný zaregistrovať sa do systému ERANET na URL: https://obstaravanie.eranet.sk. Uchádzač je oprávnený predložiť ponuku až po zaregistrovaní a prihlásení sa do systému ERANET. Registrácia do systému ERANET je bezplatná. Podmienky a pravidlá používania systému ERANET sú uvedené na: https://obstaravanie.eranet.sk v časti Manuál a podmienky. 6.Minimálne technické požiadavky na používanie informačného systému ERANET: OS: MS Win 7 a vyššie, Android, iOS7, Linux; Aktuálne verzie prehliadačov: IE 10 a vyššie, MS Edge, Firefox 30.0 a vyššie, Chrome 35 a vyššie; Ďalšie požiadavky: prístup na Internet, zapnutý JavaScript, zapnuté Cookies 7. Predkladanie ponúk sa realizuje výlučne elektronicky, prostredníctvom systému ERANET dostupnom na webovej adrese https://obstaravanie.eranet.sk. 8.Podmienky účasti podľa výzvy, bodu III.1.1), III.1.2) a III.1.3) a spôsob ich preukazovania sú uvedené v prílohe č. 5 SP. Vzor Jednotného európskeho dokumentu, ktorým je možné predbežne nahradiť podmienky účasti podľa § 32 až § 36 zákona, je v prílohe č. 3 SP. 9.Predbežne je možné podmienky účasti nahradiť aj čestným vyhlásením (viď. príloha č. 5 SP) 10. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do slovenského jazyka; to neplatí pre ponuky, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad do slovenského jazyka. 11.Verejný obstarávateľ uzná rovnocenné potvrdenie vydané príslušným orgánom iného štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ príjme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom. 12.Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. 13.Zábezpeka ponuky sa vyžaduje vo výške 15 000,00 EUR. Spôsob a podmienky zloženia zábezpeky sú stanovené podľa zákona a podrobne rozpísané v SP. 14.Odôvodnenie k nerozdeleniu tejto zákazky na časti: Zákazka nie je rozdelená na časti z dôvodu, že tvorí jeden funkčný, technický a logický celok. Predmet zákazky je homogénny z funkčného, časového, miestneho hľadiska, taktiež z hľadiska technických špecifikácií a typu uzatváranej zmluvy. 15.Náklady spojené s účasťou v tejto zákazke znášajú uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči VO. 16. V tomto VO sa uplatňuje sociálny aspekt, spočívajúci v povinnosti úspešného uchádzača zamestnať minimálne 2 osoby spĺňajúce kumulatívne predpoklady: - patria k marginalizovanej rómskej komunite, a zároveň - sú nezamestnané, pričom uprednostnené budú dlhodobo nezamestnané osoby.