Vyhlásené obstarávanie

Systém pre podporu aktívneho asistovaného života v TSK - Active Assisted Living – AAL


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Trenčiansky samosprávny kraj
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
5 885 577,92
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72230000-6
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
23. Jún 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
20. Júl 2021
Dátum otvárania ponúk:
20. Júl 2021
Ponuka musí platiť do:
19. Júl 2022
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Verejny obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk všetkym uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Nie

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 84

Výsledky

Systém pre podporu aktívneho asistovaného života v TSK - Active Assisted Living – AAL

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je a) zhotovenie diela, pozostávajúceho zo zhotovenia, dodávky a nasadenia riešenia (informačného systému), ktoré zabezpečí asistenčné technológie s cieľom oddialiť nástup občana odkázaného na pomoc inej osoby do pobytového zariadenia (Systém pre podporu aktívneho asistovaného života v TSK - Active Assisted Living AAL (ďalej len IS AAL). b) poskytovanie služieb údržby a podpory dodaného riešenia (ďalej len Servisné služby). Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v kapitole B. Opis predmetu zákazky Súťažnych podkladov a prílhe č. 8 Súťažných podkladov.. Predmetom zákazky je a) zhotovenie diela, pozostávajúceho zo zhotovenia, dodávky a nasadenia riešenia (informačného systému), ktoré zabezpečí asistenčné technológie s cieľom oddialiť nástup občana odkázaného na pomoc inej osoby do pobytového zariadenia (Systém pre podporu aktívneho asistovaného života v TSK - Active Assisted Living AAL (ďalej len IS AAL). b) poskytovanie služieb údržby a podpory dodaného riešenia (ďalej len Servisné služby). Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v kapitole B. Opis predmetu zákazky Súťažnych podkladov a prílhe č. 8 Súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

1. Verejny obstarávateľ tymto informuje, že všetky povinne zverejňované dokumenty vrátane súťažnych podkladov a vysvetlení zverejní v súlade s § 64 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní v systéme ERANET na URL adrese: https://emem.eranet.sk/#/tenders v rámci zobrazenia detailu predmetného verejného obstarávania (priami link: http://emem.eranet.sk/#/tenderPublicDetails/113) 2. Verejny obstarávateľ záujemcom odporúča, aby si súťažné podklady stiahli až po registrovaní sa do systému. Pri zverejnení doplňujúcich informácií a vysvetlení súťažnych podkladov budú títo záujemcovia informovaní. O záujemcoch, ktorí si prevezmú súťažné podklady bez registrácie verejny obstarávateľ nemá evidenciu - o zverejnení doplňujúcich informácií a vysvetlení súťažnych podkladov nebudú informovaní. 3. Pre potreby elektronickej komunikácie je každy záujemca/uchádzač povinny zaregistrovať sa do systému ERANET na URL: https://emem.eranet.sk. Uchádzač je oprávneny predložiť ponuku až po zaregistrovaní a prihlásení sa do systému ERANET. Registrácia do systému ERANET je bezplatná. Podmienky a pravidlá používania systému ERANET sú uvedené na: https://emem.eranet.sk v časti PODMIENKY a MANUÁL. Minimálne technické požiadavky na používanie informačného systému ERANET: OS: MS Win 7 a vyššie, Android, iOS7, Linux; Aktuálne verzie prehliadačov: IE 10 a vyššie, MS Edge, Firefox 30.0 a vyššie, Chrome 35 a vyššie; Ďalšie požiadavky: prístup na Internet, zapnuty JavaScript, zapnuté Cookies. 4. Verejny obstarávateľ odporúča záujemcom priebežne sledovať profil verejného obstarávateľa a zákazku v systéme ERANET, na ktorom bude verejny obstarávateľ uverejňovať všetky dôležité informácie a dokumenty v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní v rámci tohto verejného obstarávania. 5. Verejný obstarávateľ vyhlasuje, že obmedzuje informácie požadované na podmienky účasti (týkajúce sa Časti IV: Podmienky účasti oddiel A až D jednotnéhoeurópskeho dokumentu) na jednu otázku s odpoveďou áno alebo nie (: Globálny údaj pre všetky podmienky účasti), t.j. či hospodárske subjekty spĺňajú všetky požadované podmienky účasti bez toho, aby bolo potrebné vyplniť iné oddiely Časti IV: Podmienky účasti jednotného európskeho dokumentu. 6. Verejny obstarávateľ uzavrie zmluvu s úspešnym uchádzačom až po kladnom vysledku administratívnej kontroly vykonanej Sprostredkovateľskym orgánom a Úradom pre verejné obstarávanie (ak sa vyžaduje). 7. Predmetné verejné obstarávanie je zelené verejné obstarávanie a zároveň aj obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.