Vyhlásené obstarávanie

Reštaurovanie exteriéru a modernizácia interiéru Domu umenia Fatra Žilina.


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Štátny komorný orchester Žilina
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
520 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45212314-0
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
23. Jún 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
20. Júl 2021
Dátum otvárania ponúk:
20. Júl 2021
Ponuka musí platiť do:
31. Marec 2022
Miesto otvárania ponúk:
Miesto: Štátny komorný orchester Žilina Dolný Val 47 011 28 Žilina
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Na otváraní ponúk sa môžu zúčastniť oprávnení zástupcovia uchádzača. Uchádzač môže byť zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie.
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Reštaurovanie exteriéru a modernizácia interiéru Domu umenia Fatra Žilina.

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je reštaurovanie fasád Domu umenia Fatra, výmena okien a dverí čelnej fasády, modernizácia hľadiska a rozšírenie pódia, renovácia a doplnenie sedadiel a stoličiek.. Cieľom reštaurovania je zachovanie a revitalizácia pôvodného diela a prinavrátenie vytrácajúcej sa umelecko-historickej hodnoty. Zároveň je cieľom reštaurovania predĺžiť životnosť pamiatky na čo možno najdlhšiu dobu, ktorú nám poskytujú súčasné možnosti moderných, ale overených technológií. V tejto časti zákazky sa požaduje revitalizovať a obnoviť stav fasád a sochárskej výzdoby na ich primárnu podobu z prvej tretiny 20. storočia. Vyžaduje sa odstránenie všetkých nevhodných sekundárnych zásahov a aj rekonštrukcia zaniknutých alebo zdegradovaných častí. Bližšie podrobnosti sú uvedené v návrhu na reštaurovanie.Predmetom tejto časti zákazky je výroba a výmena okien a dverí čelnej fasády. Počet dverí 6 ks a počet okien 15 ks.Predmetom tejto časti zákazky je modernizácia hľadiska a s tým spojené stavebné úpravy. Bude sa realizovať vybúrania podlahy v koncertnej sále, realizácia novej podlahy, vybúrania časti hľadiska, rozšírenie pódia, prebrúsenie existujúcej podlahy pódia a rozšírenie hľadiska.V tejto časti zákazky sa bude realizovať renovácia a doplnenie sedadiel a stoličiek. Prebehne demontáž všetkých sedadiel v hľadisku, skladovanie (priestory zabezpečí zhotoviteľ), renovácia sedadiel (265 ks), doplnenie nových sedadiel v rovnakom prevedení ako existujúce sedenie (pevné 54 ks, demontovateľné 4 ks, stolička 104 ks) a montáž.

Doplňujúce informácie

(1) Verejné obstarávanie sa realizuje prostredníctvom systému Elektronického verejného obstarávania (IS EVO). https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html (2) Zábezpeka sa nepožaduje. (3) Ak uchádzač nevypracuje ponuku sám, uvedie v ponuke osobu (meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresu pobytu, sídlo alebo miesto podnikania a identifikačné číslo, ak bolo pridelené), ktorej služby alebo podklady pri jej vypracovaní použil, a to v zmysle s § 49 ods. 5 ZVO. (4) Verejný obstarávateľ bude postupovať pri vyhodnocovaní ponúk v zmysle § 112 ods. 6 ZVO. (5) Uchádzač môže v zmysle § 39 ZVO predbežne nahradiť doklady na preukázanie podmienok účasti jednotným európskym dokladom (JED) alebo Čestným vyhlásením v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti. (6) Verejný obstarávateľ povoľuje, že uchádzač môže vyplniť len oddiel GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI (alfa) časti IV JED bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV JED. (7) Zmluva s úspešným uchádzačom bude podpísaná po kontrole a schválení procesu verejného obstarávania poskytovateľom projektového grantu. (8) Úspešný uchádzač je povinný umožniť všetkým kontrolným subjektom, vrátane Úradu vlády Slovenskej republiky, Ministerstva financií Slovenskej republiky, Úradu pre finančný mechanizmus, Ministerstva zahraničných vecí Nórskeho kráľovstva, Výboru pre finančný mechanizmus, Úradu generálneho audítora Nórskeho kráľovstva a ďalším kontrolným orgánom a orgánom oprávneným na výkon kontroly v zmysle príslušných právnych predpisov SR, ako aj všetkým subjektom povereným týmito inštitúciami vykonať kontrolu dokladov súvisiacich s plnením zmluvy, a to po celú dobu povinnej archivácie týchto dokumentov, určenou v súlade s platnými právnymi predpismi SR. (9) Predpokladané začatie realizácie zákazky: - pre časť 01 je 03.2022; - pre časť 02 je 02.2022; - pre časť 03 je 06.2022; - pre časť 04 je 04.2022.