Vyhlásené obstarávanie

Tlač a distribúcia časopisu EUROKOMPAS


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Úrad vlády Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
76 933,33
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
79824000-6
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
28. Jún 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
9. Júl 2021
Dátum otvárania ponúk:
9. Júl 2021
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Úrad vlády SR, Námestie Slobody 1, 813 70 Bratislava
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk sa uskutoční podľa § 52 ods. 2 a 3 zákona o verejnom obstarávaní. V prípade hrozby pandémie COVID19 v čase otvárania ponúk, verejný obstarávateľ nebude uskutočňovať otváranie ponúk s predpokladanou účasťou uchádzačov v sídle verejného obstarávateľa, ale prostredníctvom on line sprístupnenia ponúk uchádzačom podľa vyššie uvedeného bodu.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Tlač a distribúcia časopisu EUROKOMPAS

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je príprava a vytvorenie obsahového a grafického návrhu, výroba, tlač a distribúcia 4 čísiel štvrťročníka časopisu počas roku 2021 v náklade 6000 ks/číslo pod názvom Eurokompas časopis Úradu vlády SR o štrukturálnych fondoch na rok 2021.. Predmetom zákazky je príprava/vytvorenie obsahového a grafického návrhu, výroba, tlač a distribúcia 4 čísiel štvrťročníka časopisu Eurokompas počas roku 2021. Súčasťou zákazky je grafický návrh - dizajn časopisu s možnosťou jedného kompletného redizajnu v období trvania zmluvy. Súčasťou predmetu zákazky je vytvorenie časopisu podľa požiadaviek verejného obstarávateľa. Poskytovateľ zabezpečí vytvorenie predmetu zákazky podľa požiadaviek verejného obstarávateľa, ktorý je oprávnený poskytovateľovi poskytovať podklady pre vytvorenie odborných článkov a grafickú úpravu. Predmet zákazky predstavuje súbor nasledujúcich činností: vytvorenie nového grafického návrhu obálky a vnútra časopisu v súlade s platným dizajn manuálom, potrebami a požiadavkami verejného obstarávateľa s možnosťou 1 redizajnu v období trvania zmluvy, redaktorské práce (návrh tém, návrh obsahu a písanie článkov, vrátane zabezpečenia fotodokumentácie) po odsúhlasení verejným obstarávateľom alebo podľa zadania verejného obstarávateľa, t.j. príslušného odboru povereného zabezpečením vydávania časopisu, redigovanie článkov dodaných objednávateľom, zabezpečenie odborného redakčného garanta zodpovedného za redaktorskú a odbornú úroveň /úpravu časopisu pred jeho zalomením, spracovanie a preklad záverečnej sumarizácie do anglického jazyka, príprava a úprava fotografií, resp. iných grafických prvkov (grafy, tabuľky, atď.), Počet fotografií v jednom čísle časopisu sa pohybuje v rozpätí cca 30-40 ks, časť fotografií môže, ale nemusí byť dodaná objednávateľom, základný súbor fotografií dodá poskytovateľ. Počet grafov a tabuliek môže byť rôzny, nie je stanovený, DTP práce (proces spracovania grafického návrhu na počítači až po export súboru pre tlač), jazyková (slovenský jazyk, anglický jazyk) a grafická korektúra spracovaného materiálu, zabezpečenie vyrovnania autorských a licenčných práv k článkom a fotografiám, zahŕňa tiež súhlas ku všetkým výstupom spojeným s realizáciou predmetu zákazky, alebo jeho časti, a to na všetky známe spôsoby jeho použitia, vytvorenie internetovej verzie časopisu formát html a pdf s dodaním na CD 1 ks/1 číslo časopisu, pravidelná komunikácia so zodpovednými zástupcami verejného obstarávateľa, ktorí sú členmi redakčnej rady, za účelom odsúhlasenia vyhotoveného časopisu, výroba a tlač celého nákladu časopisu, zabezpečenie ISSN časopisu, aktualizácia distribučného zoznamu poskytovateľom podľa požiadaviek obstarávateľa a to tak, že po každej distribúcii publikácie, poskytovateľ predloží zoznam nedoručiteľných adries, zapracuje potrebné zmeny a na e-mailovú adresu ÚV SR zašle aktualizovaný distribučný zoznam, distribučný zoznam poskytovateľ odovzdá ÚV SR na požiadanie, balenie a distribúcia časopisu na odberateľské miesta (cca 4500 abonentných adries, pričom počet nie je stabilný; vrátane zabezpečenia distribúcie povinných výtlačkov časopisu) podľa požiadaviek verejného obstarávateľa, vrátane úhrady nákladov spojených s distribúciou, vytvorenie redakčnej rady a zabezpečenie jej zasadnutí, rada bude zložená z 3 zástupcov objednávateľa a 2 zástupcov poskytovateľa. Technické špecifikácie časopisu EUROKOMPAS: - formát A 4, - papier - obálka 135g ONM (obojstranný natieraný matný), - vnútorné strany 115g ONM, - povrchová úprava 1/1 matný lak, - rozsah: počet strán 32, z toho obálka 4 strany a 28 strán vnútro, - farebnosť: 4+4, - text v slovenskom jazyku, záverečná sumarizácia v anglickom jazyku na 2 strany textu bez fotografií, - väzba V1 s 2 uškami, - náklad: 6000 ks za dané príslušné obdobie. Termín tlače a distribúcie 4 čísiel časopisu EUROKOMPAS v roku 2021: - do 03.12.2021, tzn. štyri (4) vydania

Doplňujúce informácie

1. Verejný obstarávateľ uskutočňuje verejné obstarávanie formou super reverzu podľa § 112 ods. 6 ZoVO. 2. Uchádzač predloží ponuku na celý požadovaný rozsah predmetu zákazky podľa časti D. súťažných podkladov. Každý uchádzač môže predložiť len jednu ponuku. Uchádzač nemôže byť zároveň členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá inú ponuku. 3.V zmysle § 20 ods. 2 ZoVO verejný obstarávateľ zverejňuje podrobnosti o elektronickej komunikácii: Zadávanie zákazky sa realizuje prostredníctvom systému ELENA na www.e-lena.sk. Dorozumievanie a komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v tomto verejnom obstarávaní v rozsahu stanovenom v súťažných podkladoch elektronickou formou prostredníctvom systému ELENA. Bližšie informácie sú uvedené v časti A. v bode 8.súťažných podkladov. 4. Zákazka bude realizovaná prostredníctvom systému ELENA. Pri predkladaní ponúk v elektronickej podobe sa uchádzač riadi pokynmi uvedenými na portáli e-lena.sk a v časti A. súťažných podkladov. 5. Verejný obstarávateľ na základe písomnej žiadosti neposkytuje záujemcom súťažné podklady v listinnej podobe a ani v e-mailovej podobe. Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému obstarávaniu bude uverejnená v systéme ELENA umiestnenom na webovej adrese https://www.e-lena.sk/profil/00151513, čím verejný obstarávateľ umožní neobmedzený a priamy prístup k podkladom. V profile verejného obstarávateľa zriadenom v elektronickom úložisku na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie je vo forme linku uvedená informácia o verejnom portáli systému ELENA, kde budú všetky informácie k verejnej súťaži dispozícii. Ak je odosielateľom zásielky záujemca, resp. uchádzač, tak po prihlásení do systému a k predmetnému obstarávaniu môže prostredníctvom komunikačného rozhrania odosielať správy a potrebné prílohy verejnému obstarávateľovi. Takáto zásielka sa považuje za doručenú verejnému obstarávateľovi momentom jej odoslania v systéme ELENA v súlade s funkcionalitou systému. 6.Vzájomná komunikácia a dorozumievanie medzi verejným obstarávateľom, záujemcami, resp. uchádzačmi sa bude uskutočňovať iba v slovenskom jazyku, príp. českom jazyku. 8. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom v bode III. 1.1) a III. 1.3) tohto oznámenia a v časti E. súťažných podkladov Jednotným európskym dokumentom (ďalej len "JED") alebo predložením čestného vyhlásenia. Verejný obstarávateľ vyhlasuje, že hospodársky subjekt je v rámci časti IV. JED-u "Podmienky účasti" oprávnený vyplniť len oddiel "alfa". 9. Verejný obstarávateľ vyhodnocuje ponuky z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky a splnenia podmienok účasti u uchádzača, ktorého ponuka sa v rámci návrhov na plnenie kritérií umiestnila na prvom mieste v poradí. Bližšie informácie sú uvedené v bode 25.1 súťažných podkladov . 10. Ak nedošlo k predloženiu dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti skôr, verejný obstarávateľ požiada uchádzača o predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti v lehote nie kratšej ako päť pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti a vyhodnotí ich podľa § 40 zákona o verejnom obstarávaní. 11. Verejný obstarávateľ v súlade s § 40 ods.6 písm. g) ZoVO vylúči z verejného obstarávania uchádzača alebo záujemcu, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narušujúcu hospodársku súťaž. 12. V prípade, že ponuka úspešného uchádzača prevýši vyčlenené finančne prostriedky (PHZ), verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo danú ponuku neprijať. 13. Predmetné verejné obstarávanie nie je zeleným obstarávaním, ani obstarávaním inovácií a nie je zamerané na sociálne aspekty.