Vyhlásené obstarávanie

Zvýšenie hrubej zaškolenosti detí v materskej škole v obci Rišňovce - výstavba nového objektu MŠ


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Rišňovce
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
614 665,80
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45214100-1
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
29. Jún 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
22. Júl 2021
Dátum otvárania ponúk:
22. Júl 2021
Ponuka musí platiť do:
30. November 2021
Miesto otvárania ponúk:
On-line sprístupnenie ponúk, t.j. automatické vytvorenie a odoslanie zápisnice z otvárania ponúk všetkým členom komisie a uchádzačom, ktorí predložili ponuku do lehoty na otváranie ponúk prostredníctvom systému EVO.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk sa uskutoční podľa § 114 ods. 4, prvá veta zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ zabezpečuje otváranie ponúk prostredníctvom on-line sprístupnenia ponúk uchádzačom. Bližšie informácie sú uvedené v bode 22 súťažných podkladov.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Zvýšenie hrubej zaškolenosti detí v materskej škole v obci Rišňovce - výstavba nového objektu MŠ

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je výstavba materskej školy v Rišňovciach pre kapacitu 100 detí, v dvoch (jestvujúci objekt a novostavba), exteriérovými komunikáciami prepojených objektoch. Jestvujúci objekt MŠ ma kapacitu 58 deti ( 3 triedy). V tomto objekte budú zrealizované stavebné úpravy na zabezpečenie bezbariérového prístupu do objektu. Úpravy budú v rozsahu: vybudovanie vyrovnávajúcej rampy pri vstupe do objektu, výmena vstupných dverných konštrukcii za bezbariérové. Nový objekt s kapacitou 42 deti (2 triedy) je navrhnutý v susedstve s jestvujúcim objektom. Dispozičné riešenie novostavby MŠ je založené na symetrickom usporiadaní dvoch tried s príslušnými priestormi okolo priečnej osi, v ktorej je navrhnutá spoločná jedáleň s výdajňou jedál a miestnosťou technického zázemia. Každá trieda novostavby MŠ má vo svojom dispozičnom riešení navrhnutú dennú miestnosť pre deti - herňu, spálňu, šatňu, hygienické zázemie pre deti, dennú miestnosť pre učiteľky, wc pre personál a miestnosť pre upratovačku. Súčasťou MŠ v pravom bloku objektu je aj izolačná miestnosť a v ľavom bloku objektu je sklad prádla. Ďalšie informácie budú uvedené v súťažných podkladoch.. Pnovostavba), exteriérovými komunikáciami prepojených objektoch. Jestvujúci objekt MŠ ma kapacitu 58 deti ( 3 triedy). V tomto objekte budú zrealizované stavebné úpravy na zabezpečenie bezbariérového prístupu do objektu. Úpravy budú v rozsahu: vybudovanie vyrovnávajúcej rampy pri vstupe do objektu, výmena vstupných dverných konštrukcii za bezbariérové. Nový objekt s kapacitou 42 deti (2 triedy) je navrhnutý v susedstve s jestvujúcim objektom. Dispozičné riešenie novostavby MŠ je založené na symetrickom usporiadaní dvoch tried s príslušnými priestormi okolo priečnej osi, v ktorej je navrhnutá spoločná jedáleň s výdajňou jedál a miestnosťou technického zázemia. Každá trieda novostavby MŠ má vo svojom dispozičnom riešení navrhnutú dennú miestnosť pre deti - herňu, spálňu, šatňu, hygienické zázemie pre deti, dennú miestnosť pre učiteľky, wc pre personál a miestnosť pre upratovačku. Súčasťou MŠ v pravom bloku objektu je aj izolačná miestnosť a v ľavom bloku objektu je sklad prádla. Ďalšie informácie budú uvedené v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

a) Každý uchádzač môže predložiť len jednu ponuku. Uchádzač nemôže byt zároveň členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá inú ponuku. b) Komunikácia na účely vysvetľovania sa realizuje výlučne v slovenskom, prípadne českom jazyku. c) Verejného obstarávateľa pri realizácii verejného obstarávania zastupuje spoločnosť Agentúra pre poradenstvo a obstarávanie KLIENT, s.r.o. d) Súťaž sa realizuje ako elektronická cez IS EVO. Na účasť v súťaži je potrebné postupovať podľa pokynov, príručiek a videonávodov IS EVO zverejnených na web stránke ÚVO, v časti Viac o IS EVO (https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f6.html ), ktoré je potrebné poznať a ďalej v zmysle usmernení v Súťažných podkladoch, ktoré sú dostupné cez Profil verejného obstarávateľa vo verejnej zóne zákazky na adrese https://www.uvo.gov.sk/vyhladavaniezakaziek/detail/431533 . Akékoľvek vysvetľovanie v súťaži sa realizuje výlučne písomne prostredníctvom IS EVO. Súťažné podklady sa nezasielajú. Telefonický kontakt slúži len na potvrdenie doručenia písomností alebo na informácie o funkčnosti zariadení písomnej komunikácie, nie na poskytovanie vysvetlení. e) Ak vo vyhlásení verejného obstarávania alebo v ostatnej súťažnej dokumentácii existuje odkaz na národnú legislatívu, má sa za to, že vždy platí aj ekvivalentný právny predpis podľa európskeho práva, ak to nie je jednoznačne vylúčené. f) Zábezpeka ponuky sa vyžaduje vo výške 12 000,00 EUR g) Reálny začiatok plnenia predmetu zákazky závisí od podpisu zmluvy. Predpokladaný mesiac/rok podpisu zmluvy je 10/2021. h) Verejné obstarávanie sa bude realizovať ako tzv. super reverzný postup v súlade s § 112 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní, kedy vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. i) Lehota na poskytnutie súčinnosti potrebnú na uzavretie zmluvy je v súlade s §114 ods.7 zákona o verejnom obstarávaní 15 pracovných dní, bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. j) Zmluva nadobúda účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že dôjde k schváleniu procesu verejného obstarávania zo strany poskytovateľa NFP na daný predmet zákazky ex post kontrola, pričom podmienkou účinnosti je aj zverejnenie zmluvy v zmysle príslušných ustanovení zákona č. 211/2000 Z.z. o slobode informácií v platnom znení. Objednávateľ t.j. prijímateľ NFP si v rámci záväzkového vzťahu so Zhotoviteľom vyhradzuje právo bez akýchkoľvek sankcií odstúpiť od zmluvy so Zhotoviteľom v prípade, kedy ešte nedošlo k plneniu medzi Objednávateľom a Zhotoviteľom a výsledky administratívnej finančnej kontroly verejného obstarávania zo strany poskytovateľa NFP neumožňujú financovanie výdavkov vzniknutých z obstarávania tovarov, služieb, stavebných prác alebo iných postupov. k) Ponuky, návrhy, doklady a dokumenty v tomto verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku (viď tiež ďalej). Ak je doklad alebo dokument vystavený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre ponuky, návrhy, doklady, dokumenty vyhotovené v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad l) Predmetná zákazka spĺňa atribúty zeleného aspektu vo verejnom obstarávaní v zmysle Metodiky zeleného verejného obstarávania ÚVO, MŽP SR, SAŽP určením požiadavky verejného obstarávateľa na predloženie dokladu podmienok účasti, ktorým sa potvrdzuje splnenie požiadaviek noriem na systém enviromentálneho manažérstva a atribúty sociálneho aspektu vo verejnom obstarávaní v zmysle dokumentu ÚVO "Výber z metodických usmernení k sociálnemu aspektu", Júl 2020, uplatnením zmluvnej podmienky podporujúcej dôstojné pracovné podmienky uvedenej v bode V.HSE Požiadavky všeobecných zmluvných podmienok vykonania diela