Vyhlásené obstarávanie

Vybavenie centrálnych operačných sál


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Fakultná nemocnica Trnava
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
342 767,71
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
33100000-1
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
30. Jún 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
26. Júl 2021
Dátum otvárania ponúk:
26. Júl 2021
Ponuka musí platiť do:
30. Jún 2022
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Nie

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 2

Výsledky

Vybavenie centrálnych operačných sál

Opis obstarávania

Zákazka je rozdelená na časti: Časť 1 - Anestéziologický prístroj vyššej rady s modulárnym monitorom vitálnych funkcií Časť 2 - Disekčno-koagulačný systém na mäkké biologické tkanivové štruktúry Časť 3 - Endoskopická zostava 2D/3D Časť 4 - Operačné nástroje pre Laparotomiu Časť 5 - Operačné nástroje pre Laparotomiu - Urol Časť 6 - Operačné nástroje pre Ortopédiu Časť 7 - Plazmový čistič ovzdušia Ponuky je možné predložiť na jednu časť, niekoľko častí alebo všetky časti v zmysle § 28 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ neobmedzuje počet častí, ktoré možno zadať jednému uchádzačovi v zmysle § 28 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. Podrobné technicko medicínske parametre a vlastnosti jednotlivých častí zákazky sú uvedené v časti "B.1 Opis predmetu zákazky".. Podrobné technicko medicínske parametre a vlastnosti jednotlivých častí zákazky sú uvedené v Súťažných podkladoch v časti "B.1 Opis predmetu zákazky"Podrobné technicko medicínske parametre a vlastnosti jednotlivých častí zákazky sú uvedené v Súťažných podkladoch v časti "B.1 Opis predmetu zákazky"Podrobné technicko medicínske parametre a vlastnosti jednotlivých častí zákazky sú uvedené v Súťažných podkladoch v časti "B.1 Opis predmetu zákazky"Podrobné technicko medicínske parametre a vlastnosti jednotlivých častí zákazky sú uvedené v Súťažných podkladoch v časti "B.1 Opis predmetu zákazky"Podrobné technicko medicínske parametre a vlastnosti jednotlivých častí zákazky sú uvedené v Súťažných podkladoch v časti "B.1 Opis predmetu zákazky"Podrobné technicko medicínske parametre a vlastnosti jednotlivých častí zákazky sú uvedené v Súťažných podkladoch v časti "B.1 Opis predmetu zákazky"Podrobné technicko medicínske parametre a vlastnosti jednotlivých častí zákazky sú uvedené v Súťažných podkladoch v časti "B.1 Opis predmetu zákazky"

Doplňujúce informácie

Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v tomto verejnom obstarávaní elektronickou formou, ktorá zabezpečí trvalé zachytenie ich obsahu, prostredníctvom systému ERANET dostupného na https://fntt.eranet.sk (ďalej len ERANET). Pre potreby elektronickej komunikácie je každý záujemca/uchádzač povinný zaregistrovať sa v systéme ERANET na URL adrese: https://www.fntt.eranet.sk. Súťažné podklady vrátane ich doplnení a vysvetlení sú záujemcom prístupné bezodplatne, neobmedzene, úplným a priamym prístupom na URL adrese: https://fntt.eranet.sk/#/tenders. O záujemcoch, ktorí si prevezmú súťažné podklady bez prihlásenia verejný obstarávateľ nemá evidenciu - o zverejnení doplňujúcich informácií a vysvetlení nebudú informovaní. Verejný obstarávateľ preto záujemcom odporúča, aby si súťažné podklady stiahli až po zaregistrovaní a prihlásení sa do systému. Komunikácia sa bude uskutočňovať výhradne v slovenskom jazyku prípadne v českom jazyku a to písomnou formou v elektronickej podobe prostredníctvom systému ERANET. Za moment doručenia elektronickej informácie sa považuje moment jej odoslania v systéme ERANET, t. j. moment uloženia elektronickej zásielky v elektronickej schránke jej adresáta v systéme ERANET. Ak záujemca alebo uchádzač, zašle informáciu prostriedkami, ktorými nemožno trvalo zachytiť ich obsah a nie je zaručená ich pravosť t. j. podaných faxom alebo e-mailom, záujemca alebo uchádzač zabezpečí doručenie takejto informácie verejnému obstarávateľovi aj v elektronickej podobe cez systém ERANET, a to najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa odoslania tejto informácie uvedenými prostriedkami. Pre dodržanie termínov na doručenie informácie verejnému obstarávateľovi je rozhodujúci dátum doručenia elektronickej podoby informácie cez systém ERANET. Pokiaľ verejný obstarávateľ neobdrží informáciu do 3 pracovných dní odo dňa jej odoslania faxom alebo e-mailom aj v elektronickej podobe cez systém ERANET (t. j. v podobe, ktorá zabezpečuje trvale zachytenie obsahu písomnosti) verejný obstarávateľ bude na takúto informáciu hľadieť tak, ako keby nebola podaná. Zábezpeka ponuky Zábezpeka sa vyžaduje: Áno; pre časť zákazky číslo 3. Endoskopická zostava 2D/3D vo výške 7 400,00 EUR (slovom sedemtisíctristo eur) Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií a ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.