Vyhlásené obstarávanie

Vypracovanie dokumentácie pre územné rozhodnutie a vykonanie inžinierskej činnosti pre stavbu s názvom Preložka cesty II/578, Banská Bystrica - Podlavice


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Banskobystrický samosprávny kraj
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
45 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
71320000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
30. Jún 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
12. Júl 2021
Dátum otvárania ponúk:
12. Júl 2021
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Banskobystrický samosprávny kraj, Námestie SNP 23, 974 01 Banská Bystrica
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky. Otvárania ponúk sa môže zúčastniť len uchádzač (štatutárny orgán uchádzača alebo ním splnomocnená osoba), ktorého ponuka bola predložená v lehote na predkladanie ponúk.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Vypracovanie dokumentácie pre územné rozhodnutie a vykonanie inžinierskej činnosti pre stavbu s názvom Preložka cesty II/578, Banská Bystrica - Podlavice

Opis obstarávania

Predmetom verejného obstarávania je poskytnutie služby - vypracovanie projektovej dokumentácie na vydanie územného rozhodnutia (DÚR) a vykonanie inžinierskej činnosti pre stavbu s názvom Preložka cesty II/578, Banská Bystrica-Podlavice Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov (ďalej aj SP) a v prílohách SP.. Predmetom verejného obstarávania je poskytnutie služby - vypracovanie projektovej dokumentácie na vydanie územného rozhodnutia (DÚR). Uchádzač je povinný pripraviť a vypracovať svoju ponuku s odbornou starostlivosťou, pričom musí vychádzať z podkladov a podmienok stanovených v týchto SP, ich prílohách a v priloženej projektovej dokumentácii. Dokumentácia na územné rozhodnutie pre obchvat mestskej časti Banská Bystrica Podlavice v zmysle platných územných plánov a ich zmien a doplnkov, pre stabilizáciu územia. Umiestnenie stavby Preložka cesty II/578 severne od areálu nemocnice F.D.Roosevelta v telese existujúcej miestnej komunikácie s pokračovaním severne od mestskej časti Podlavice, s napojením na existujúcu cestu II/578 pred križovatkou s cestou III/2433 (Riečka). V rámci územného plánu je plánovaná preložka cesty II/578. Cesta II/578 v úseku Podlavickej cesty prestane kapacitne vyhovovať v roku 2030. V súčasnosti na ceste dochádza k postupnému zahlcovaniu a teda k vzniku kongescií. V súčasnosti sa pripravuje projekt na skapacitnenie okružnej križovatky (ďalej len OK) na ceste II/578 (Tajovského LIDL) a priesečnej križovatky do areálu nemocnice F.D.Roosevelta. Trasovanie je navrhnuté od tejto priesečnej križovatky, severne od areálu nemocnice v telese existujúcej miestnej komunikácie s pokračovaním severne od mestskej časti Podlavice, s napojením na existujúcu cestu II/578 pred križovatkou s cestou III/2433 (Riečka). V súčasnosti sa pripravuje projekt okružnej križovatky pre územné rozhodnutie na Jedľovej ulici. Úspešný uchádzač, bude zaviazaný spolupracovať a rokovať s projektantom okružnej križovatky za účelom koordinácie projekčných prác. Ku dňu vyhlásenia víťaza verejného obstarávania však obstarávateľ predpokladá ukončenie projekčných prác na OK Jedľová ulica. Vypracovanie projektovej dokumentácie zahŕňa nižšie uvedené činnosti ale aj všetky neurčitosti vyplývajúce z predmetu zákazky, t.j. aj práce, ktorých potreba sa preukáže počas vypracovávania dokumentácie: navrhnutie stavebno - technického, dopravne, ekonomicky a environmentálne najvhodnejšieho riešenia zodpovedajúceho platným právnym predpisom a technickým normám, komplexný návrh preložiek, výškových a smerových pomerov, vrátane dopravného značenia, prekládok sietí, v súlade s platnými právnymi predpismi a pod., prerokovanie a odsúhlasenie trasovania preložiek s objednávateľom, prerokovanie a odsúhlasenie projektovej dokumentácie s objednávateľom, cestným správnym orgánom, príslušným orgánom polície, správcami sietí ako aj ďalšími dotknutými orgánmi. Podrobný opis časti predmetu zákazky č. 2 je uvedený v časti B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov (ďalej aj SP) a v prílohách SP.

Doplňujúce informácie

1.Uchádzač môže nahradiť doklady, prostredníctvom kt.preukazuje splnenie podmienok účasti: -v zmysle §39 ZVO jednotným európskym dokumentom, v takomto prípade súčasťou jeho ponuky bude vyplnený jednotný elektronický dokument. Uchádzač môže prehlásiť splnenie podmienky účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti prostredníctvom globálneho údaju uvedeného v oddiele IV. časti jednotného európskeho dokumentu alebo -v zmysle §114 ods.1 ZVO čestným vyhlásením, v kt.vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené ver.obstarávateľom a poskytne ver.obstarávateľovi na požiadanie doklady, kt.čestným vyhlásením nahradil. 2.Ver.obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, t.j. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t.j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Doručovanie revíznych postupov sa riadi Výkladovým stanovisko UVO č. 3/2018. 3.Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO a vložená do systému JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/. Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Autentifikáciu je možné previesť nasledovnými spôsobmi: -v systéme JOSEPHINE registráciou a prihlásením pomocou občianskeho preukazu s elektronickým čipom a bezpečnostným osobnostným kódom (eID). V systéme je autentifikovaná spoločnosť, kt.pomocou eID registruje štatutár danej spoločnosti. Autentifikáciu vykonáva poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8.00-16.00 hod., -nahraním kvalifikovaného elektronického podpisu (napríklad podpisu eID) štatutára danej spoločnosti na kartu užívateľa po registrácii a prihlásení do systému JOSEPHINE. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8.00-16.00 hod., -vložením plnej moci na kartu užívateľa po registrácii, kt.je podpísaná elektronickým podpisom štatutára aj splnomocnenou osobou, alebo prešla zaručenou konverziou. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovné dni v čase 8.00-16.00 h., -počkaním na autentifikačný kód, kt.bude poslaný na adresu sídla firmy do rúk štatutára uchádzača v listovej podobe formou doporučenej pošty. Lehota na tento úkon sú obvykle 3 pracovné dni a je potrebné s touto lehotou počítať pri vkladaní ponuky. 4.Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému obstarávaniu bude uverejnená v príslušnej zákazke v systéme Josephine umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/,čím ver.obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup k podkladom. 5.Vzhľadom ku skutočnosti, že ver.obstarávateľ v predmetnom ver.obstarávaní využije postup v súlade s ust. § 112 ods.6 druhá veta ZVO, vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. 6.Predmetné ver.obstarávanie nie je zelené ver.obstarávanie,obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. 7.Všetky ďalšie relevantné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.