Vyhlásené obstarávanie

Laboratórne prístroje


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Fakultná nemocnica Nitra
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
630 888,33
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
38000000-5
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
1. Júl 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
28. Júl 2021
Dátum otvárania ponúk:
28. Júl 2021
Ponuka musí platiť do:
31. Marec 2022
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v dňoch (od zadania zákazky) : 90

Výsledky

Laboratórne prístroje

Laboratórne prístroje

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je nákup nových, nerepasovaných a nepoužívaných zdravotníckych prístrojov: - stolový hmotnostný spektrometer 1 ks - otvorený automatizovaný systém zabezpečujúci kontinuálny proces spracovania vzoriek (vrátane koronavírusu COVID-19) od izolácie, rozpipetovania reagencí až po detekciu v reálnom čase 1 ks - plne automatizovaný molekulárno diagnostický analyzátor vrátane SARS - COV 19 1 ks - analyzátor krvných plynov 1 ks - automatizovaný systém detekcie PCR v reálnom čase (otvorený systém) 1 ks Bližšie informácie ohľadom predmetu zákazky sú súčasťou súťažných podkladov.. Predmetom zákazky je nákup nových, nerepasovaných a nepoužívaných zdravotníckych prístrojov: - stolový hmotnostný spektrometer 1 ks Bližšie informácie ohľadom predmetu zákazky sú súčasťou súťažných podkladov.Predmetom zákazky je nákup nových, nerepasovaných a nepoužívaných zdravotníckych prístrojov: - otvorený automatizovaný systém zabezpečujúci kontinuálny proces spracovania vzoriek (vrátane koronavírusu COVID-19) od izolácie, rozpipetovania reagencí až po detekciu v reálnom čase 1 ks Bližšie informácie ohľadom predmetu zákazky sú súčasťou súťažných podkladov.Predmetom zákazky je nákup nových, nerepasovaných a nepoužívaných zdravotníckych prístrojov: - plne automatizovaný molekulárno diagnostický analyzátor vrátane SARS - COV 19 1 ks Bližšie informácie ohľadom predmetu zákazky sú súčasťou súťažných podkladov.Predmetom zákazky je nákup nových, nerepasovaných a nepoužívaných zdravotníckych prístrojov: - analyzátor krvných plynov 1 ks Bližšie informácie ohľadom predmetu zákazky sú súčasťou súťažných podkladov.Predmetom zákazky je nákup nových, nerepasovaných a nepoužívaných zdravotníckych prístrojov: - automatizovaný systém detekcie PCR v reálnom čase (otvorený systém) 1 ks Bližšie informácie ohľadom predmetu zákazky sú súčasťou súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

1) Zadávanie nadlimitnej zákazky sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom systému elektronického verejného obstarávania (ďalej len IS EVO) na portáli www.uvo.gov.sk. Verejný obstarávateľ neposkytne záujemcom súťažné podklady v listinnej podobe. Podrobnosti týkajúce sa spôsobu dorozumievania sú uvedené v súťažných podkladoch. 2) Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v elektronickej podobe prostredníctvom IS EVO, ktorý zabezpečí trvalé zachytenie obsahu, ak nie je v súťažných podkladoch uvedené inak. 3) Plynutie zákonných lehôt v prípade elektronickej komunikácie je odo dňa odoslania/doručenia správy. Pod pojmom doručenie sa myslí, kedy bola správa doručená záujemcovi/uchádzačovi do IS EVO a nie kedy si ju záujemca/uchádzač prečítal. 4) Pre potreby predkladania ponúk záujemca/uchádzač postupuje v zmysle súťažných podkladov a príručiek dostupných na www.uvo.gov.sk 5) Splnenie podmienky účasti možno preukázať predložením jednotného európskeho dokumentu podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladajú verejnému obstarávateľovi uchádzači v súlade s § 39 od. 6 zákona o verejnom obstarávaní v lehote päť pracovných dní odo dňa doručenia písomnej výzvy na doručenie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti, ak verejný obstarávateľ neurčí dlhšiu lehotu. 6) Verejný obstarávateľ podľa § 40 ods. 6 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní vylúči z verejného obstarávania uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. 7) Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané sociálne aspekty.