Obstaráva sa dodanie rôznych výukových pomôcok, nástrojov, zariadení a vybavenia potrebných pre rozšírenie a skvalitnenie vyučovacieho procesu na Strednej odbornej škole drevárskej, Pílska 7, Topoľčany. Predmet zákazky je rozdelený na dve samostatné časti, pričom je možné predložiť ponuku / ponuky na obe časti.. 1. Horizontálne CNC obrábacie centrum 2. Kopírovací sústruh 3. Širokopásová brúska kombinovaná s dvomi pracovnými jednotkami 4. Jednostranná olepovačka bočných hrán nábytkových dielcov 5. Stolová tvarová olepovačka 6. Stolová frézka pre opracovanie hrán tvarových dielcov 8. Kompresorová stanica 10. Striekacia kabína s teplovzdušnou jednotkou 11. Veľkoplošná tlačiareň 14. Gravírovací laser 15. Server 16. PC - prac. stanica 17. Jemná fréza CNC 19. Zdvíhacia plošina7. Dvojihlový šijací stroj s ozdobným stehom 9. Vysokozdvižný vozík elektrický 12.Nízkozdvižný elektrický vozík 13. Manuálny vysokozdvižný vozík s AKU zdvihom 18. Obnitkovací stroj s vrchným podávaním 20. Jednoihlový šijací stroj plochý priemyselný, 4kusy 21. Šijací stroj s dlhým ramenom 22. Dvojihlový šijací stroj
1. Vzhľadom na skutočnosti, že verejný obstarávateľ v predmetnom verejnom obstarávaní využije postup v súlade s § 66 ods. 7 druhá veta ZVO, vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. 2. Zábezpeka sa nevyžaduje. 3.Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačom v zmysle § 20 ods. 2 ZVO sa bude uskutočňovať elektronicky prostredníctvom Informačného systému ActiveProcurement Úradu Nitrianskeho samosprávneho kraja (ďalej IS AP UNSK) na portáli https://unsk.e-obstaranie.sk. Používateľská príručka pre registráciu hospodárskych subjektov na portál IS AP UNSK Manuál_Registrácia hospodárskeho subjektu - bude prístupná hospodárskym subjektom na portáli IS AP UNSK v záložke Manuály na adrese: https://unsk.e-obstaranie.sk Ďalšie podrobnosti ohľadne elektronickej komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch. Súťažné podklady, ich zmena a doplnenie budú zverejnené aj v profile verejného obstarávateľa v príslušnej zákazke. 4. Lehota splatnosti faktúry je 60 dní odo dňa jej doručenia, verejný obstarávateľ neposkytuje zálohy.