Vyhlásené obstarávanie

REKONŠTRUKCIA ZARIADENIA OPATROVATEĽSKÝCH SLUŽIEB V KRÁSNE NAD KYSUCOU


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Krásno nad Kysucou
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
593 750,04
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
2. Júl 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
20. Júl 2021
Dátum otvárania ponúk:
20. Júl 2021
Ponuka musí platiť do:
31. December 2021
Miesto otvárania ponúk:
Zasadacia miestnosť verejného obstarávateľa. Z dôvodu puužitia elektronickej aukcie je otváranie ponúk neverejné, účasť uchádzačov sa neumožňuje.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Vzhľadom na to, že verejný obstarávateľ použije na vyhodnotenie ponúk elektronickú aukciu, podľa § 54 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní je otváranie ponúk neverejné, údaje z otvárania ponúk komisia nezverejňuje a zápisnica z otvárania ponúk sa nezasiela.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Áno
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

REKONŠTRUKCIA ZARIADENIA OPATROVATEĽSKÝCH SLUŽIEB V KRÁSNE NAD KYSUCOU

Opis obstarávania

Zámerom stavebných prác je zrekonštruovať skutkový objekt , zmodernizovať vnútorné priestory a zároveň zrealizovať prístavbu , ktorá navýši kapacitu na 11 osôb . V rámci prístavby sa navrhuje bezbariérový vstup a výťah , ktorý zaistí bezpečný a pohodlný pohyb v celom objekte aj pre osoby s pohybovým obmedzením . Pre zníženie energetickej náročnosti budovy dôjde k zatepleniu skutkových exteriérových konštrukcií ako aj zateplenie nových konštrukcií . Celý objekt bude zastrešený novou strešnou konštrukciou sedlového tvaru . V rámci projektu budú riešené aj vonkajšie parkovacie plochy a terénne úpravy pozemku.. Stavba je na základe technického riešenia , funkcie a možnosti realizovať práce v samostatných etapách členená na 5 stavebných objektov : SO 01Hlavný objekt SO 02STL Pripojovací plynovod , plynoinštalácia SO 03Rekonštrukcia NN prípojky SO 04ORL Predpokladaný rozsah požadovaných prác počas trvania zmluvného vzťahu ako výsledku tohto postupu zadávania zákazky je špecifikovaný v oddiele B.1 súťažných podkladov označenom ako Opis predmetu zákazky, v projektovej dokumentácii, ktorá tvorí prílohu č. 1 súťažných podkladov a vo výkaze výmer, ktorý tvorí prílohu č. 2 súťažných podkladov. Rozsah zákazky je daný aj hodnotou zmluvného vzťahu, ktorá sa rovná predpokladanej hodnote zákazky určenej verejným obstarávateľom na základe aktualizácie rozpočtu vypracovaného projektantom Ing. STANISLAV MIKOVČÁK, spoločnosť Archekta s.r.o., Ul. 17. Novembra 2868, 02201 Čadca, zdokumentovaného v dokumentácii z tohto postupu zadávania zákazky.

Doplňujúce informácie

1.Verejný obstarávateľ určuje v tomto postupe zadávania zákazky povinnosť zabezpečiť viazanosť ponuky uchádzača zábezpekou podľa § 112 ods. 13 v súbehu s § 46 zákona o verejnom obstarávaní vo výške 5.937,00 EUR (slovom: päťtisícdeväťstotridsaťsedem eur). Podmienky zloženia, uvoľnenia alebo vrátenia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch v bode 15. oddiel A1.. 2. Súťažné podklady a všetky informácie potrebné na vypracovanie ponúk sú dostupné aj v profile verejného obstarávateľa. 3. Komunikácia a výmena informácií v tomto verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle § 20 zákona 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronického nástroja eZakazky (IS), na komunikačnom elektronickom portáli www.ezakazky.sk (portál). Súťažné podklady (SP) a súvisiace dokumenty sú, po registrácii záujemcu, bez obmedzení dostupné na portáli. Prístup k súťažným podkladom: a) zadať do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk, b) kliknúť na názov tejto zákazky, c) kliknúť na Žiadosť o účasť/o súťažné podklady, d) prihlásiť sa do IS nasledovne: d1) v prípade existencie konta v IS, prihlásiť sa svojimi prihlasovacími údajmi (pri strate prihlasovacích údajov zvoliť možnosť ich doručenia elektronicky na svoju elektronickú adresu), alebo prostredníctvom elektronického ID; d2) v prípade existencie konta v IS, kliknúť na Registrácia a postupovať podľa pokynov uvedených pre registráciu v IS. Žiadosť o vysvetlenie podľa § 113 ods. 7 ZVO je potrebné doručiť vždy prostredníctvom IS, iný spôsob doručenia sa neakceptuje, a to v rámci celej komunikácie, pokiaľ vo výzve alebo v SP nie je uvedené inak. Podrobnosti o určenom spôsobe komunikácie sú uvedené v SP, najmä v bode 10 ich oddielu A.1. Komunikačným jazykom je slovenský jazyk. 4. Verejný obstarávateľ odporúča obhliadku miesta plnenia. Bližšie informácie o obhliadke sú uvedené v súťažných podkladoch v bode 12 oddiel A.1. 5.Úspešný uchádzač je povinný strpieť výkon kontroly /auditu/ overovania súvisiaceho s dodaním predmetu zákazky a to kedykoľvek počas platnosti a účinnosti predmetnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku vykonávaný v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EU oprávnenými osobami, ktorými sú: a) Poskytovateľ a ním poverené osoby, b) Útvar vnútorného auditu Riadiaceho orgánu alebo sprostredkovateľského orgánu a nimi poverené osoby, c) Najvyšší kontrolný úrad SR, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, d) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány (Úrad vládneho auditu) a osoby poverené na výkon kontroly/auditu, e) Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov, f) Orgán zabezpečujúci ochranu finančných záujmov EÚ, g) Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až f) v súlade s príslušnými predpismi SR a právnymi aktmi EÚ a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. 6. Výzva vrátane jej redakčných opráv a vysvetlení informácií v nej uvedených a súťažné podklady vrátane ich všetkých príloh, vysvetlení a doplnení predstavujú zadávaciu dokumentáciu v tomto verejnom obstarávaní, ktorá obsahuje nevyhnutné informácie potrebné pre prípravu regulárnej a prijateľnej ponuky pre verejného bstarávateľa.