Vyhlásené obstarávanie

Želiezovce – dobudovanie kanalizačnej siete


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Želiezovce
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
6 313 111,95
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45232400-6
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
12. Júl 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
11. August 2021
Dátum otvárania ponúk:
11. August 2021
Ponuka musí platiť do:
28. Február 2022
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk bude v súlade s § 54 ods. 3 ZVO neverejné, t.j. vykonané bez účasti uchádzačov, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk, údaje z otvárania ponúk nebudú zverejnené a uchádzačom nebude poslaná zápisnica z otvárania ponúk.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 18

Výsledky

Želiezovce – dobudovanie kanalizačnej siete

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je výstavba kanalizácie pre odvádzanie splaškových odpadových vôd z mesta Želiezovce v dĺžke 12,6 km gravitačnej kanalizácie, 28 ks kruhových čerpacích staníc, 1,9 km výtlačných potrubí a 1 023 ks domových odbočení ukončené revíznou šachtou DN400. Podrobný opis a rozsah predmetu zákazky sa nachádza v súťažných podkladoch. Podrobný opis a rozsah predmetu zákazky tvoria prílohy súťažných podkladov.. Predmetom zákazky je výstavba kanalizácie pre odvádzanie splaškových odpadových vôd z mesta Želiezovce v dĺžke 12,6 km gravitačnej kanalizácie, 28 ks kruhových čerpacích staníc, 1,9 km výtlačných potrubí a 1 023 ks domových odbočení ukončené revíznou šachtou DN400. Podrobný opis a rozsah predmetu zákazky sa nachádza v súťažných podkladoch. Podrobný opis a rozsah predmetu zákazky tvoria prílohy súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

1. V rámci verejného obstarávania sa použije elektronická aukcia. Komunikácia sa bude uskutočňovať prostredníctvom komunikačného rozhrania systému EVO. 2. Jedná sa o verejné obstarávanie s využitím sociálneho aspektu, nejedná sa o zelené alebo inovatívne VO. Zhotoviteľ sa zaväzuje že minimálne počas 50% doby realizácie stavebných prác, zamestná podľa zákona č. 311/2001 Z. z. (Zákonník práce) minimálne dve osoby, spĺňajúce nasledovné predpoklady: a) sú nezamestnané, pričom uprednostnené budú dlhodobo nezamestnané osoby. 3.Verejný obstarávateľ požaduje zloženie zábezpeky vo výške 150 000 EUR. Podmienky zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. 4. Vyhodnocovanie splnenia podmienok účasti sa uskutoční po vyhodnotení ponúk, tzv. reverz podľa § 66 ods. 7, prvá veta. 5. Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, že v prípade ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž vylúči verejný obstarávateľ takéhoto uchádzača z verejného obstarávania. 6. Splnenie podmienok účasti možno predbežne nahradiť v zmysle § 39 zákona Jednotným európskym dokumentom (ďalej aj ,,JED"), pričom z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované jednotným európskym dokumentom, stanovené verejným obstarávateľom. 7. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu, koncesnú zmluvu alebo rámcovú dohodu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora, nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. 8.Od úspešného uchádzača Zhotoviteľa sa v zmysle Zmluvy o dielo vyžaduje: 8.1 Zhotoviteľ do 30 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy odovzdá Objednávateľovi Zábezpeku na vykonanie prác vo výške 10 % zmluvnej ceny bez DPH vo forme neodvolateľnej bankovej záruky odsúhlasenej Objednávateľom. 8.2 Zhotoviteľ sa zaväzuje uzatvoriť poistenie zodpovednosti za škody spôsobené na majetku a zdraví tretích osôb v súvislosti s jeho činnosťou (ďalej len poistenie zodpovednosti za škodu). Minimálna poistná suma pre poistenie zodpovednosti za škodu je vo výške zmluvnej ceny. Zhotoviteľ do 30 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto Zmluvy predloží Objednávateľovi doklady preukazujúce uzatvorenie poistenia zodpovednosti za škodu a preukazujúce výšku poistenia. 8.3 Zhotoviteľ je povinný k dátumu vydania Preberacieho protokolu na Dielo predložiť Zábezpeku na záručné opravy vo forme neodvolateľnej bankovej záruky vo výške 3 % zmluvnej ceny Diela bez DPH. 8.4 Objednávateľ bude uhrádzať čiastkové faktúry do výšky 90% Zmluvnej ceny. Objednávateľ je oprávnený zadržať a neuhradiť 10% zo Zmluvnej ceny na zabezpečenie splnenia záväzku Zhotoviteľa odstrániť vady a nedorobky uvedené v Preberacom protokole Diela (tzv. zádržné).