Vyhlásené obstarávanie

„Vytvorenie podmienok pre deinštitucionalizáciu DSS Adamovské Kochanovce" - Výstavba RD s 2 bytovými jednotkami Chocholná - Velčice


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Trenčiansky samosprávny kraj
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
651 535,06
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45215200-9
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
13. Júl 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
12. August 2021
Dátum otvárania ponúk:
12. August 2021
Ponuka musí platiť do:
11. August 2022
Miesto otvárania ponúk:
Informačný systém EVO, PREVAX s.r.o., Pažitná 68, 917 01 Trnava
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk sa v zmysle § 20 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní vykoná online v informačnom systéme EVO a riadi sa § 52 zákona o verejnom obstaravani. Ďalšie informácie sú uvedené v časti VI.3., bod 3 tejto výzvy.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Áno
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

„Vytvorenie podmienok pre deinštitucionalizáciu DSS Adamovské Kochanovce" - Výstavba RD s 2 bytovými jednotkami Chocholná - Velčice

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je asanácia existujúceho RD s prístavbou a následná výstavba RD s 2 bytovými jednotkami. Podrobné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.. Predmetom zákazky je kompletná asanácia jednopodlažného RD s prístavbou letnej kuchyne vrátane základových konštrukcií a následná výstavba RD s 2 bytovými jednotkami: SO 01 rodinný dom s 2 b.j. SO 02 prípojka vody a kanalizácie SO 03 NN prípojka SO 04 telefónna prípojka SO 05 sadové úpravy SO 06 parkoviská a komunikácie SO 07 oplotenie Podrobné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

1. Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať prostredníctvom funkcionality portálu EVO na adrese https://uvo.gov.sk. 2. V rámci dodržania princípu rovnakého zaobchádzania so záujemcami a princípu transparentnosti, verejný obstarávateľ určil vyššie uvedený spôsob komunikácie a na iný spôsob komunikácie verejný obstarávateľ nebude brať zreteľ, ak verejný obstarávateľ v súťažných podkladoch neujasnil iný individuálny spôsob komunikácie v osobitných prípadoch. Ďalšie podrobnosti ohľadne elektronickej komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 3. Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky. Miestom on-line sprístupnenia ponúk je webová adresa https:// uvo.gov.sk. On-line sprístupnenia ponúk sa môže zúčastniť iba uchádzač, ktorého ponuka bola predložená v lehote na predkladanie ponúk. Pri on-line sprístupnení budú zverejnené informácie v zmysle ZVO. 4. Verejný obstarávateľ stanovuje v súlade s § 38 ods. 1 pism. d) zákona o verejnom obstarávaní uchádzačom podmienku podľa § 40 ods. 6 pism. g) zákona o verejnom obstarávani: Verejný obstarávateľ vylúči uchádzača z verejného obstarávania, ak na základe dôveryhodných informácii nadobudne dovôdné podozrenie, že uchádzač uzavrel v tomto verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. 5. Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku ponuky vo výške 19 000,00 EUR. Podrobné informácie o zložení zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. 6. Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, že zmluva musí byť uzavretá v súlade s § 11 zákona o verejnom obstarávaní. 7. Osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie predmetu zákazky: Do 7 kalendárnych dní od účinnosti Zmluvy bude úspešný uchádzač povinný vinkulovať na bankovom účte Zhotoviteľa finančné prostriedky alebo poskytnúť bankovú záruku v prospech Objednávateľa, pričom jediná podmienka čerpania bankovej záruky bude žiadosť Objednávateľa, a to vo výške 10 % z ceny za Dielo bez DPH, alebo zloží na účet Objednávateľa sumu vo výške 10 % z ceny za Dielo bez DPH ako výkonovú záruku. Ku dňu vystavenia poslednej faktury zloži na účet Objednávateľa alebo poskytne bankovú záruku v prospech Objednávateľa na sumu vo výške 5 % z ceny za Dielo bez DPH ako garančnú zábezpeku. 8. Verejný obstarávateľ požaduje, aby navrhovaný subdodávateľ spĺňal podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní a neexistovali u neho dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 pism. a) až h) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní; oprávnenie uskutočňovať stavebné práce sa preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má subdodavateľ plniť. 9. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrusiť súťaž v prípade nedostatočného rozpočtového krytia. 10. Vzhľadom na predmet zákazky je predmetné verejné obstarávanie obstarávaním zameraným na sociálne aspekty.