Vyhlásené obstarávanie

Nákup kancelárskych potrieb


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo životného prostredia Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
1 017 476,40
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
30192000-1
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Užšia súťaž
Dátum vyhlásenia:
14. Júl 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
10. August 2021
Dátum otvárania ponúk:
10. August 2021
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 48

Výsledky

Nákup kancelárskych potrieb

Nákup kancelárskych potrieb

Nákup kancelárskych potrieb

Nákup kancelárskych potrieb

Nákup kancelárskych potrieb

Nákup kancelárskych potrieb

Nákup kancelárskych potrieb

Nákup kancelárskych potrieb

Opis obstarávania

Predmetom zákaziek zadávaných v zriadenom dynamickom nákupnom systéme bude nákup kancelárskych potrieb, ktoré sú bežne dostupné na trhu a ktoré sú zaradené podľa spoločného slovníka obstarávania (ďalej aj ako CPV) v rozsahu skupín 220,228,301, prípadne v rozsahu konkrétnych CPV kódov zo skupín 302,314,316,323,378,392,395,429,445, 446 a 448, ktoré sú konkrétne špecifikované v časti B1. súťažných podkladov, hlavný CPV kód 30192000-1 Kancelárske potreby. Účelom zriadenia DNS je vytvorenie platformy pre zadávanie zákaziek prednostne pre MŽP SR a jeho podriadené organizácie v DNS s cieľom umožniť verejným obstarávateľom flexibilné zadávanie zákaziek v súlade so ZVO podľa svojich reálnych potrieb, t. j. v čase a rozsahu, ktorý mu je známy a zároveň z úrovne MŽP SR centrálne riadiť a monitorovať nákup kancelárskych potrieb jednotlivých podriadených organizácií.. Predmetom zákaziek zadávaných v zriadenom dynamickom nákupnom systéme bude nákup kancelárskych potrieb, ktoré sú bežne dostupné na trhu a ktoré sú zaradené podľa spoločného slovníka obstarávania (ďalej aj ako CPV) v rozsahu skupín 220,228,301, prípadne v rozsahu konkrétnych CPV kódov zo skupín 302,314,316,323,378,392,395,429,445, 446 a 448, ktoré sú konkrétne špecifikované v časti B1. súťažných podkladov, hlavný CPV kód 30192000-1 Kancelárske potreby. Účelom zriadenia DNS je vytvorenie platformy pre zadávanie zákaziek prednostne pre MŽP SR a jeho podriadené organizácie v DNS s cieľom umožniť verejným obstarávateľom flexibilné zadávanie zákaziek v súlade so ZVO podľa svojich reálnych potrieb, t. j. v čase a rozsahu, ktorý mu je známy a zároveň z úrovne MŽP SR centrálne riadiť a monitorovať nákup kancelárskych potrieb jednotlivých podriadených organizácií.

Doplňujúce informácie

1.1 Postup zadávania nadlimitnej zákazky sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom informačného systému EVO na http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/430995 Podmienkou pre úspešnú komunikáciu v systéme EVO a pre úspešné predkladanie ponúk je, aby mal záujemca/uchádzač príslušné technické a odborné predpoklady, technické vybavenie a odborné ovládanie systému EVO. Potrebné technické vybavenie a požiadavky na používanie systému EVO sú zadefinované a zverejnené v aktuálnych príručkách na https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/prirucky-5f7.html a vo videonávodoch na https://www.uvo.gov.sk/viacoisevo/videonavody-5f9.html. 1.2 Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi, resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému EVO. Podrobné informácie sú uvedené v SP. 2. Doplňujúce informácie k podmienkam účasti osobného postavenia: 2.1 Doklady a dokumenty, ktorými záujemca preukazuje osobné postavenie musia byť v žiadosti o účasť predložené v originálnej elektronickej forme alebo ako scan originálu alebo ako scan ich úradne osvedčenej kópie, pokiaľ nie je uvedené inak. 2.2 Ak záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia SR a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 32 ods. 2 ZVO alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhl. podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. 2.3 Ak právo štátu záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia SR neupravuje inštitút čestného vyhl., môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu záujemcu. 3. Vzhľadom na technické špecifikácie alebo podmienky plnenia DNS a zákaziek zadávaných v rámci DNS, predmetné verejné obstarávanie je zeleným verejným obstarávaním. Verejné obstarávanie nie je obstarávaním inovácií. Do podrobnej špecifikácie predmetu zákazky v jednotlivých výzvach v rámci zriadeného DNS môžu byť integrované environmentálne požiadavky. 4. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo vyžadovať v prípade čiastkových zákaziek, aby uchádzači v súlade príslušnými ustanoveniami ZVO svoje ponuky zabezpečili zábezpekou. 5. Verejný obstarávateľ použije na zadanie konkrétnych zákaziek výzvy v rámci vytvoreného DNS § 58 - § 61 ZVO. Výzvu bude zasielať všetkým zaradeným záujemcom. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo meniť zmluvné podmienky v rámci konkrétnej výzvy na predkladanie ponúk. 6. Verejný obstarávateľ vyhlasuje a riadi proces verejného obstarávania ako centrálna obstarávacia organizácia podľa § 15 ods. 2 písm. a) ZVO. Verejný obstarávateľ vykonáva podpornú činnosť pre viacerých verejných obstarávateľov, ktorých v súlade s § 15 ods. 6 ZVO identifikoval nasledovne a) verejný obstarávateľ podľa § 7 ods. 1 písm. a) ZVO b) verejný obstarávateľ podľa § 7 ods. 1 písm. d) ZVO. 7. Záujemca pri preukazovaní splnenia podmienok účasti môže dočasne nahradiť tieto doklady predložením jednotného európskeho dokumentu podľa § 39 ZVO ale COO ho následne vyzve na preukázanie splnenia podmienok účasti požadovanými dokladmi. Uvedený doklad je možné predložiť ako podpísaný naskenovaný doklad v pdf. formáte. Záujemca môže využiť predloženie aj elektronickej verzie formulára JED.