Vyhlásené obstarávanie

Stavebné úpravy pre vybudovanie pracoviska Angiografie


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Fakultná nemocnica Trenčín
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
509 000,49
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
14. Júl 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
13. August 2021
Dátum otvárania ponúk:
13. August 2021
Ponuka musí platiť do:
30. Apríl 2022
Miesto otvárania ponúk:
Fakultná nemocnica Trenčín, Legionárska 28, 911 71 Trenčín, budova riaditeľstva, Oddelenie centrálneho nákupu a VO, č. dverí 102
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otvárania ponúk sa môže zúčastniť len uchádzač (štatutárny zástupca uchádzača alebo ním splnomocnená osoba), ktorého ponuka bola predložená v lehote na predkladanie ponúk. Podrobné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Stavebné úpravy pre vybudovanie pracoviska Angiografie

Opis obstarávania

Predmetom zákazky sú stavebné úpravy pracoviska ANGIA a nevyhnutné stavebné úpravy priľahlých časti rádiologického oddelenia ako aj zákroková sála pre OAIM /ARO/. Stavebné úpravy sa budú realizovať v jestvujúcich priestoroch rádiologického pracoviska na I.NP a čiastočne v I.PP. Budova v ktorej sa budú prevádzať stavebné úpravy je napojená na všetky inžinierske siete. K budove sú vedené jestvujúce vnútroareálové komunikácie. Jestvujúce vstupy na pracovisko ostanú nezmenené. Vzhľadom na interiérovú rekonštrukciu sa stavba okrem prístupových ciest pre materiály nedotýka exteriéru a nie je potrebné pre ňu vyžadovať ochranné pásma. Požiadavky na demolácie nie sú predmetom stavby. Záber poľnohospodárskeho a lesného pôdneho fondu nie je potrebný nakoľko sa stavba bude realizovať v jestvujúcich priestoroch I.NP a čiastočne v I.PP a nedôjde ani k výrubu zelene. Angio pracovisko bude obsahovať ovládač, Angio vyšetrovňu, príprava pacienta, šatňu, umyvárku lekárov, upratovačku a čistiaca miestnosť. Sklad liekov ARO a sklad prístrojov ARO budú slúžiť pre oddelenie ARO. Zákroková sála pre ARO bude obsahovať zákrokovú sálu, filter, upratovačka, kúpeľná ARO pacientov. Dvere do vyšetrovne Angia zo skladu liekov a skladu prístrojov sa zamknú a zhotový sa priečka z požiarneho sádrokartónu vyplnená nobasilom. Technická miestnosť a strojovňa VZT budú v zhotovené na I.PP. Nad ANGIO pracoviskom sú sociálne zariadenia lôžkového dodelenia a pod ANGIOM pracoviskom je strojovňa VZT a čiastočne chodba. Realizácia stavebných úprav sa uskutoční v zmysle projektovej dokumentácie vypracovanej spoločnosťou DOMINO PROJEKT, Ing. Juraj Šuty, Berlínska 19, Košice. Verejný obstarávateľ v danom postupe verejného obstarávania postupuje podľa § 112 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní.. Viď bod II.1.4.)

Doplňujúce informácie

1.Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi resp. záujemcami postupovať prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a záujemcami, resp. uchádzačmi 2. JOSEPHINE je na účely tohto verejného obstarávania softvér na elektronizáciu zadávania verejných zákaziek. JOSEPHINE je webová aplikácia na doméne https://josephine.proebiz.com. 3. Na bezproblémové používanie systému JOSEPHINE je nutné používať jeden z podporovaných internetových prehliadačov: Microsoft Internet Explorer verzia 11.0 a vyššia, Mozilla Firefox verzia 13.0 a vyššia, Google Chrome alebo Microsoft Edge. 4. Pravidlá pre doručovanie zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi ak jej adresát bude mať objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, tzn. akonáhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Za okamih doručenia sa v systéme JOSEPHINE považuje okamih jej odoslania v systéme JOSEPHINE a to v súlade s funkcionalitou systému. 5. Ak je odosielateľom zásielky verejný obstarávateľ, tak záujemcovi resp. uchádzačovi bude na ním určený kontaktný email/ e-maily bezodkladne odoslaná informácia o tom, že k predmetnej zákazke existuje nová zásielka/správa. Záujemca resp. uchádzač sa prihlási do systému a v komunikačnom rozhraní zákazky bude mať zobrazený obsah komunikácie zásielky, správy. Záujemca resp. uchádzač si môže v komunikačnom rozhraní zobraziť celú históriu o svojej komunikácii s verejným obstarávateľom. 6. Ak je odosielateľom zásielky záujemca resp. uchádzač, tak po prihlásení do systému a k predmetnému obstarávaniu môže prostredníctvom komunikačného rozhrania odosielať správy a potrebné prílohy verejnému obstarávateľovi. Takáto zásielka sa považuje za doručenú verejnému obstarávateľovi okamihom jej odoslania v systéme JOSEPHINE v súlade s funkcionalitou systému. 7. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, ktorí chcú byť informovaní o prípadných aktualizáciách týkajúcich sa zákazky prostredníctvom notifikačných e-mailov, aby v danej zákazke zaklikli tlačidlo ZAUJÍMA MA TO (v pravej hornej časti obrazovky). Notifikačné e-maily sú taktiež doručované záujemcom, ktorí sú evidovaní na elektronickom liste záujemcov pri danej zákazke. 8. Verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup elektronickými prostriedkami k súťažným podkladom a k prípadným všetkým doplňujúcim podkladom. Verejný obstarávateľ tieto všetky podklady / dokumenty bude uverejňovať ako elektronické dokumenty v príslušnej časti zákazky v systéme JOSEPHINE. 9. Podania a dokumenty súvisiace s uplatnením revíznych postupov sú medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi doručené elektronicky prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Doručovanie námietky a ich odvolávanie vo vzťahu k ÚVO je riešené v zmysle §170 ods. 8 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní. 10. V prípade nejasností alebo potreby objasnenia požiadaviek a podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, uvedených v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a/alebo v súťažných podkladoch, inej sprievodnej dokumentácie a/alebo iných dokumentoch poskytnutých verejným obstarávateľom v lehote na predkladanie ponúk, môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať prostredníctvom systému JOSEPHINE v slovenskom jazyku. 11.Vysvetlenie informácií uvedených vo výzve na predkladanie ponúk, v súťažných podkladoch alebo v inej sprievodnej dokumentácii verejný obstarávateľ bezodkladne oznámi všetkým záujemcom, najneskôr však tri pracovné dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že o vysvetlenie sa požiada dostatočne vopred prostredníctvom systému JOSEPHINE v slovenskom jazyku 12. Verejný obstarávateľ vyžaduje zábezpeku vo výške 15 000 Eur. Podrobnosti o spôsobe zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. 13. Obhliadka miesta dodania predmetu zákazky je umožnená. 14. Predmetné verejné obstarávanie je obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.