Predmetom zákazky je vybudovanie nových detských jaslí pre deti vo veku od 1 do 3 rokov v obci Komárno - časť č. 1 Vlastný objekt a stavebno technická úprava areálu. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v časti B.1 SP: Opis predmetu zákazky a v B.3 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky.. Novostavba detských jaslí s príslušnými spevnenými plochami je situovaná v intraviláne obce Komárno na Ulici generála Klapku. Areál je v tesnej blízkosti jestvujúcej cestnej komunikácie. Predmetom zákazky je vybudovanie nového, vysokokvalitného a nízkoenergetického EKO zariadenia pre deti vo veku od 1 do 3 rokov v obci Komárno. Navrhovaný objekt bude slúžiť výhradne na výchovné účely so zázemím. Budova je jednopodlažná s pôdorysným rozmerom 194,65 m2 na parcelách : 7046/4, 7051/393 so spoločným rozmerom 779,65 m2 a má tvar písmena L. Dispozičné riešenie objektu je jednoduché a ponúka rozmerovo a kvalitatívne dostatočné priestory pre účely výchovy s vysokým štandardom. Plánovaná stavba sa skladá z jedného monobloku. Je prízemná s klasickou strešnou konštrukciou sedlovej strechy. Budova je bez suterénu, so zabudovaným podkrovím. Stavba nezasahuje do chránenej časti prírody. Stavba pozostáva z nasledovných SO: SO-01 Detské jasle: SO-01.1 Architektúra a statika; SO-01.2 Zdravotechnika; SO-01.3 Vnútorná plynoinštalácia; SO-01.4 Ústredné vykurovanie; SO-01.5 Elektroinštalácia - silnoprúd a bleskozvod; SO-01.6 Elektroinštalácia - slaboprúd; SO-01.7 Fotovoltaické zariadenie; SO-01.8 Vzduchotechnika; SO-02 Vodovodná prípojka: SO-02.1 Vodovodná prípojka; SO-02.2 Vonkajší domový vodovod; SO-02.3 Vodomerná šachta SO-03 Kanalizačná prípojka: SO-03.1 Kanalizačná prípojka; SO-03.2 Vonkajšia domová kanalizácia SO-04 Plynová prípojka: SO-04.1 STL pripojovací plynovod; SO-04.2 Vonkajší NTL domový plynovod SO-05 Elektrická prípojka: SO-05.1 Elektrická prípojka (RIS10-RE); SO-05.2 Vonkajšie rozvody elektriny (RE-RH) SO-06 Oplotenie: SO-06.1 Plot uličný; SO-06.2 Plot bočný a zadný; SO-07 Technická úprava areálu: SO-07.1 Spevnené plochy; SO-07.2 Sadové úpravy a zeleň Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v časti B.1 SP: Opis predmetu zákazky a v B.3 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky.
Verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup elektr. prostriedkami k súťaž. podkladom a k prípadným všetkým doplňujúcim podkladom. Verejný obstarávateľ tieto všetky podklady bude uverejňovať ako elektr. dokumenty v systéme JOSEPHINE. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a záujemcami, resp. uchádzačmi počas celého procesu VO. Podania a dokumenty súvisiace s uplatnením revíznych postupov sú medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi doručené elektronicky prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Pravidlá pre doručovanie: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi ak jej adresát bude mať objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, tzn. akonáhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Za okamih doručenia sa považuje okamih jej odoslania v systéme JOSEPHINE. Ak je odosielateľom zásielky verejný obstarávateľ, tak záujemcovi resp. uchádzačovi bude na ním určený kontaktný email/e-maily bezodkladne odoslaná informácia o tom, že k predmetnej zákazke existuje nová zásielka/správa. Záujemca resp. uchádzač sa prihlási do systému a v komunikačnom rozhraní zákazky bude mať zobrazený obsah komunikácie zásielky, správy. Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO a vložená do systému JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/. Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Autentifikáciu je možné vykonať týmito spôsobmi: a)v systéme JOSEPHINE registráciou a prihlásením pomocou občianskeho preukazu s elektronickým čipom a bezpečnostným osobnostným kódom (eID). V systéme je autentifikovaná spoločnosť, ktorú pomocou eID registruje štatutár danej spoločnosti. Autentifikáciu vykonáva poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8.00 -16.00 hod. O dokončení autentifikácie je uchádzač informovaný e-mailom. b) nahraním kvalifikovaného elektr. podpisu (napríklad podpisu eID) štatutára danej spoločnosti na kartu užívateľa po registrácii a prihlásení do systému JOSEPHINE. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v prac. dňoch v čase 8.00 -16.00 hod. O dokončení autentifikácie je uchádzač informovaný e-mailom. c) vložením dokumentu preukazujúceho osobu štatutára na kartu užívateľa po registrácii, ktorý je podpísaný elektronickým podpisom štatutára, alebo prešiel zaručenou konverziou. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v prac. dňoch v čase 8.00 -16.00 hod. O dokončení autentifikácie je uchádzač informovaný e-mailom. d) vložením plnej moci na kartu užívateľa po registrácii, ktorá je podpísaná elektronickým podpisom štatutára aj splnomocnenou osobou, alebo prešla zaručenou konverziou. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovné dni v čase 8.00 16.00 hod. O dokončení autentifikácie je uchádzač informovaný e-mailom. e) počkaním na autentifikačný kód, ktorý bude poslaný na adresu sídla firmy do rúk štatutára uchádzača v listovej podobe formou doporučenej pošty. Lehota na tento úkon sú obvykle 4 prac. dni (v rámci EÚ) a je potrebné s touto lehotou počítať pri vkladaní ponuky. O odoslaní listovej zásielky je uchádzač informovaný e-mailom. Autentifikovaný uchádzač si po prihlásení do systému JOSEPHINE v Prehľade zákaziek vyberie predmetnú zákazku a vloží svoju ponuku do určeného formulára na príjem ponúk, ktorý nájde v záložke Ponuky a žiadosti. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo podľa svojho uváženia predĺžiť lehotu na poskytnutie súčinnosti na viac ako 5 pracovných dní. Zmluva o dielo nadobudne účinnosť po splnení odkladacej podmienky účinnosti zmluvy, ktorou bude schválenie zákazky v rámci kontroly príslušného VO zo strany poskytovateľa.