Vyhlásené obstarávanie

Rekonštrukcia organa v miestnosti č. 11, HTF VŠMU


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Vysoká škola múzických umení v Bratislave
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
122 420,83
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
50860000-1
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
16. Júl 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
16. August 2021
Dátum otvárania ponúk:
16. August 2021
Ponuka musí platiť do:
31. December 2021
Miesto otvárania ponúk:
Otváranie ponúk bude realizované prostredníctvom informačného systému on line sprístupnenia ponúk uchádzačom prostredníctvom funkcionality informačného systému eZakazky.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Rekonštrukcia organa v miestnosti č. 11, HTF VŠMU

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je komplexná rekonštrukcia organu v miestnosti č. 11 v objekte Hudobnej a tanečnej fakulty VŠMU na Zochovej ul. č. 1 v Bratislave v rozsahu Časti B Opis premetu zákazky v súťažných podkladoch, vrátane demontáže, výmeny nefunkčných častí, ako aj doplnenie o nevyhnutné prvky, dodávky a montáže nového zariadenia, dopravy a likvidácie odpadu. Plnenie predmetu zákazky je rozdelený na etapy: I. Etapa vykonanie prvej etapy realizácie diela (špecifikovanej v prílohe č. 1 týchto súťažných podmienok) II. Etapa - vykonanie druhej etapy realizácie diela (špecifikovanej v prílohe č. 1 týchto súťažných podmienok) Predmet zákazky nie je rozdelený na časti. Uchádzač predloží ponuku na celý rozsah predmetu zákazky. Odôvodnenie nerozdelenia predmetu zákazky na časti: Verejný obstarávateľ nerozdelil predmet zákazky na časti, nakoľko rozdelenie predmetu zákazky na časti by mohlo predstavovať riziko, že vykonanie zákazky sa stane nadmerne technicky obťažným či drahým a zároveň potreba koordinácie jednotlivých dodávateľov častí zákazky by mohla predstavovať vážne riziko ohrozenia riadneho plnenia zákazky a zodpovednosti za funkčnosť predmetu zákazky ako celku. Špecifikácia predmetu zákazky bola vypracovaná na základe prípravných trhových konzultácií podľa § 25 ZVO. Prípravné trhové konzultácie, ktorými sa definoval predmet zákazky, a ktoré sú podkladom pre vypracovanie ponuky prebehli s: Mgr. Ing. Marián Muška, R&M.Muška Organárske dielne Žilina Predmestská 1709/56 010 01 Žilina Jozef Galla ORGANÁR, Dvory nad Žitavou, 941 31, Hviezdoslavova 1712/24. V rozsahu podrobnej špecifikácie v súťažných podkladoch, časť B. Opis predmetu zákazky

Doplňujúce informácie

Špecifikácia predmetu zákazky bola vypracovaná na základe prípravných trhových konzultácií podľa § 25 ZVO. Prípravné trhové konzultácie, ktorými sa definoval predmet zákazky, a ktoré sú podkladom pre vypracovanie ponuky prebehli s: Mgr. Ing. Marián Muška, R&M.Muška Organárske dielne Žilina Predmestská 1709/56 010 01 Žilina Jozef Galla ORGANÁR, Dvory nad Žitavou, 941 31, Hviezdoslavova 1712/24 Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle § 20 zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronického nástroja eZakazky na portáli www.ezakazky.sk. Súťažné podklady budú každému zaregistrovanému záujemcovi k dispozícii na komunikačnom elektronickom portáli www.ezakazky.sk bez obmedzenia. Spôsob vyžiadania a poskytnutia súťažných podkladov: a) hospodársky subjekt zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk, b) klikne na názov zákazky, c) klikne na Žiadosť o účasť/o súťažné podklady, d) ak ešte hospodársky subjekt nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk. Záujemcovi budú sprístupnené súťažné podklady a všetky ďalšie dokumenty súvisiace so súťažnými podkladmi určené verejným obstarávateľom pre vypracovanie ponuky v elektronickom systéme na elektronickej adrese www.ezakazky.sk. Ďalšie podrobnosti ohľadne elektronickej komunikácie je uvedené v súťažných podkladoch. Nakoľko prevádzkovateľ Vestníka verejného obstarávania vo formulári Oznámenia o vyhlásení VO limituje počet znakov, ktoré je možné vložiť v tomto formulári do polí s textovým atribútom, nie je možné v texte Oznámenia uviesť podrobne podmienky elektronickej komunikácie. Podrobné vymedzenie a určenie doručovania dokladov a komunikácie so záujemcami a uchádzačmi verejný obstarávateľ uvádza v súťažných podkladoch. Z uvedeného dôvodu bol v texte Oznámenia uvedený iba komunikačný portál a základné pravidlá vyžiadania podkladov či požiadania o vysvetlenie. Uchádzač vo svojej ponuke predloží splnenie podmienok účasti, čestné vyhlásenia, požiadavky na predmet zákazky bližšie uvedené v súťažných podkladov a iné dokumenty vyžadované v súťažných podkladoch. Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž.