Vyhlásené obstarávanie

Marketingová kampaň k projektu „Výmena kotlov v domácnostiach pre lepšie ovzdušie“


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Slovenská agentúra životného prostredia
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
530 386,67
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
79342000-3
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
20. Júl 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
16. August 2021
Dátum otvárania ponúk:
16. August 2021
Ponuka musí platiť do:
28. Február 2022
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk komisiou bude v zmysle § 52 ods. 2 ZVO verejné. Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky - online. On-line sprístupnenia ponúk sa môže zúčastniť iba uchádzač, ktorého ponuka bola predložená v lehote na predkladanie ponúk.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 24

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je poskytnutie služieb - verejná súťaž na obstaranie nadlimitnej zákazky: Marketingová kampaň k projektu Výmena kotlov v domácnostiach pre lepšie ovzdušie (ďalej len "predmet zákazky"). Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí Časť B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.. Kampaň má 4 fázy: Fáza 1. Prípravná Fáza 2. Osvetová - celoslovenská Fáza 3. Akvizičná - regionálna Fáza 4. Hodnotiaca celoslovenská a regionálna JEDNOTLIVÉ ČASTI KAMPANE Predmet zákazky pozostáva z nasledovných (nesamostatných ) častí predmetu zákazky, ďalej členené na jednotlivé položky: Časť 1. Grafický dizajn pozostáva z nasledovných položiek: Vizuálna identita kampane Tvorba vizuálov pre tlačovú produkciu a inzerciu v tlači Tvorba vizuálov pre Event marketing Tvorba vizuálu webstránky Časť 2. Tvorba a produkcia audiovizuálnych diel pozostáva z nasledovných položiek: TV spot Osveta TV spot Dotácia AV spot Kampaň Rozhlasový spot - Osveta Rozhlasový spot Dotácia Inštruktážne video Ako získať kotlíkovú dotáciu TV spot Zlepšujeme kvalitu ovzdušia Časť 3. Vonkajšia reklama vrátane nákupu reklamného priestoru pozostáva z nasledovných položiek: Billboardy Plagáty Časť 4. Tlačová produkcia pozostáva z nasledovných položiek: Brožúra - Zhotovitelia Letáky na RD CS1 Plagáty Kampaň Časť 5. Direkt marketingová podpora pozostáva z nasledovných položiek: Direct mail CS2 Využite naplno príležitosť! Direct mail CS3 Starostovia Pomôžte zlepšiť ovzdušie vašim obyvateľom. Elektronický newsletter kampane CS2 / CS3 Aktívny Telemarketing CS2 / CS3 Infolinka CS1 / CS2 / CS3 Neadresná selektívna distribúcia na rodinné domy Časť 6. Event marketing podpora pozostáva z nasledovných položiek: Webinár pre CS2 Worskshopy pre CS2 Prezentácia pre starostov obcí v rámci podujatia ZMOSu + Event Roadshow v regiónoch Event poďakovanie a SKOKAN ROKA Časť 7. Public relation pozostáva z nasledovných položiek:. Príprava tlačových správ a tlačových mediálnych výstupov rozhovorov Mediálne výstupy v regionálnych elektronických médiách PR podpora eventov Krízová komunikácia počas kampane Časť 8. Klient servis a administrácia kampane Klient servis kampane Podrobnejšie informácie o predmete zákazky sú uvedené v časti B. a E. súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

1. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi, resp. záujemcami, postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE, tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a uchádzačmi, resp. záujemcami, počas celého procesu verejného obstarávania. Komunikácia bude prebiehať v slovenskom jazyku. Ďalšie informácie týkajúce sa spôsobu komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 2. Požiadavky ustanovujúce spôsob predloženia ponúk a ich obsah sú uvedené v Časti A. súťažných podkladov. 3. Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky vo výške 25.000,-EUR. Podrobnosti pre zloženie zábezpeky sú uvedené najmä v bodoch 8.6 a 16 Časti A. Pokyny pre uchádzačov súťažných podkladov. 4. Obhliadka miesta dodania predmetu zákazky nie je potrebná. 5. Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvu s uchádzačom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora alebo ktorého subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. 6. Verejný obstarávateľ na tomto mieste uvádza, že pre určenie predpokladanej hodnoty zákazky vykonal prieskum trhu, v rámci ktorého bezprostredne pred vyhlásením verejného obstarávania vyzval vybrané hospodárske subjekty na ocenenie predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ v tomto verejnom obstarávaní stanovil lehotu na predkladanie ponúk primeranú tomu, aby bolo zabezpečené dodržanie princípov verejného obstarávania a riadnej hospodárskej súťaže. 7. Verejný obstarávateľ obmedzuje informácie požadované v JED na podmienky účasti (týkajúce sa časti IV: Podmienky účasti oddiel A až D) na jednu otázku, s odpoveďou áno alebo nie ( Globálny údaj pre všetky podmienky účasti). 8. K bodu II.2.7) Oznámenia verejný obstarávateľ upresňuje, že celková predpokladaná dĺžka (doba trvania) kampane je 24 mesiacov brutto (pod pojmom brutto lehota má verejný obstarávateľ na mysli lehotu potrebnú na prácu dodávateľa v jednotlivých krokoch (t. j. netto hodnotu) predĺženú o obdobie odsúhlasovania jednotlivých výstupov dodávateľa verejným obstarávateľom a o dĺžku vykurovacieho obdobia). Skutočná dĺžka kampane bude závisieť od okamihu uzavretia Zmluvy, nebude však dlhšia ako 24 mesiacov. Termín ukončenia projektu je 31.12.2023. Lehoty plnenia jednotlivých častí kampane sú uvedené v Časti. B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov. 9. Predmetné verejné obstarávanie nie je vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy zeleným obstarávaním, ani obstarávaním inovácií, a nie je ani zamerané na sociálne aspekty.