Vyhlásené obstarávanie

MATERIÁLNO TECHNICKÉ VYBAVENIE UČEBNÍ ZÁKLADNEJ ŠKOLY V TURNI NAD BODVOU


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Turňa nad Bodvou
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
156 663,08
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
39162200-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
20. Júl 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
23. August 2021
Dátum otvárania ponúk:
23. August 2021
Ponuka musí platiť do:
31. Január 2022
Miesto otvárania ponúk:
Otváranie ponúk bude realizované elektronicky "ON-LINE" funkcionalitou IS EVO ver. 18. Ponuky budú sprístupnené funkcionalitou IS EVO ver. 18 "On- line" . Pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk uchádzači a ponuky nie sú sprístupnené. IS EVO po elektronickom otvorení ponúk automaticky generuje zápisnicu z otvárania ponúk, ktorá sa priamo zasiela uchádzačom, ktorí predložili ponuky.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Verejný obstarávateľ v súlade s § 52 ZVO je povinný umožniť účasť uchádzačom na otváraní ponúk. Vzhľadom na možné Covid - opatrenia, otváranie ponúk bude realizované elektronicky "ON-LINE" Ponuky budú sprístupnené funkcionalitou IS EVO ver. 18 "On- line".
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Nie

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je obstaranie ,,Materiálno technického vybavenia učební Základnej školy v Turni nad Bodvou" v rámci projektu: Modernizácia vzdelávacieho procesu na Základnej škole v Turni nad Bodvou. Predmet zákazky je kategorizovaný podľa štyroch (4) hlavných aktivít projektu a je rozdelený na štyri časti predmetu zákazky nasledovne: 1.DIDAKTICKÉ POMÔCKY - učebné pomôcky, zariadenia prístroje, vybavenie na vyučovanie vrátane služieb súvisiacich s dodaním do miesta plnenia, inštalovanie, testovanie a uvedenie do prevádzky, 2.IKT - osobné počítače, zariadenia súvisiace s počítačmi vrátane služieb súvisiacich s dodaním do miesta plnenia, inštalovanie, testovanie a uvedenie do prevádzky, 3.KNIŽNIČNÝ FOND - knihy pre školy, slovníky, mapy, hudobné a iné knihy vrátane služieb súvisiacich s dodaním do miesta plnenia, inštalovanie, testovanie a uvedenie do prevádzky, 4.NÁBYTOK - vzdelávacie a spoločenské hry vrátane služieb súvisiacich s dodaním do miesta plnenia, inštalovanie, testovanie a uvedenie do prevádzky. Podrobná technická špecifikácia/technické údaje jednotlivých častí predmetu zákazky je uvedená v kapitole B.1 Opis predmetu zákazky. 1.UČEBNÉ POMÔCKY, ZARIADENIA PRÍSTROJE, VYBAVENIE NA VYUČOVANIE vrátane služieb súvisiacich s dodaním do miesta plnenia, inštalovanie, testovanie a uvedenie do prevádzky, požadovaný rozsah je uvedený a podrobne špecifikovaný v SP.OSOBNÉ POČÍTAČE, ZARIADENIA SÚVISIACE S POČÍTAČMI vrátane služieb súvisiacich s dodaním do miesta plnenia, inštalovanie, testovanie a uvedenie do prevádzky. Rozsah a podrobnosti sú v Súťažných podkladoch.KNIHY PRE ŠKOLY, SLOVNÍKY, MAPY, HUDOBNÉ A INÉ KNIHY vrátane služieb súvisiacich s dodaním do miesta plnenia, inštalovanie, testovanie a uvedenie do prevádzky. Rozsah a podrobnosti sú v Súťažných podkladoch.VZDELÁVACIE A SPOLOČENSKÉ HRY vrátane služieb súvisiacich s dodaním do miesta plnenia, inštalovanie, testovanie a uvedenie do prevádzky. Rozsah a podrobnosti sú uvedené v SP.

Doplňujúce informácie

1.Prípadné zadanie podielu zákazky subdodávateľom (podľa návrhu uchádzača v ponuke) bude podľa § 41ZVO upravené v zmluve vrátane určenia pravidiel zmeny subdodávateľov a povinností dodávateľa. 2.Verejný obstarávateľ (VOb) vyžaduje, aby úspešný uchádzač predložil pred podpisom zmluvy informácie aj o ďalších subdodávateľoch v zmysle znenia § 2 ods. 1 písm. a) bod 7 z.č. 315/2016 Z. z. Podrobnejšie informácie sú v SP. 3.Zmluva nadobudne platnosť podpisom zmluvných strán a účinnosť dňom nasledujúcim po dni jej zverejnenia na web stránke VO s odkladacou podmienkou, spojenou s výkonom ex-post kontroly zo strany RO/SO. 4.Zmluva bude podpísaná s úspešným uchádzačom len za predpokladu splnenia požiadaviek z.č. 315/2016 Z.z. (zápis v RPVS). 5. Lehota splatnosti faktúr je 30 dní od doručenia faktúry. VOb neposkytne preddavky. 6.VO bude realizované v súlade s § 20 ZVO prostredníctvom funkcionality IS EVO ver. 18, vrátane komunikácie, predkladania a vyhodnocovania ponúk. Záujemca/uchádzač postupuje podľa pokynov uvedených v SP a na web stránke ÚVO https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f6.htmll . Pre účely komunikácie a výmeny informácií vo verejnom obstarávaní sa za moment doručenia dôležitých písomností medzi VOb a záujemcom/uchádzačom, najmä písomností, s doručením ktorých ZVO spája plynutie lehôt, považuje deň odoslania takejto písomnosti funkcionalitou IS EVO. 7.VOb vylúči z VO uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v danom VO s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž - § 40 ods. 6 písm. g) ZVO. 8. Úspešný uchádzač v pozícii dodávateľa sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s uskutočnením predmetu tejto zmluvy, kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku uzavretej objednávateľom ako prijímateľom nenávratného finančného príspevku za účelom financovania predmetu zákazy, a to zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle príslušných právnych predpisov SR a EÚ, najmä zákona č. 528/2008 Z. z. o pomoci a podpore poskytovanej z fondov Európskej únie v znení neskorších predpisov a zákona č. 357/2015 Z .z. o finančnej kontrole a audite a o zmene a doplnení niektorých zákonov a príslušnej Zmluvy o nenávratnom finančnom príspevku a jej príloh vrátane Všeobecných zmluvných podmienok pre také zmluvy a poskytnúť týmto orgánom riadne a včas všetku potrebnú súčinnosť. Porušenie tejto povinnosti dodávateľa je podstatným porušením zmluvy, ktoré oprávňuje objednávateľa od zmluvy odstúpiť. 9. V prípade, ak úspešný uchádzač/dodávateľ nie je v čase predkladania ponuky vo verejnom obstarávaní platiteľom DPH a stane sa platiteľom pred splnením dodávky predmetu zmluvy, nie je oprávnený pri dodávke predmetu zmluvy ponukovú/konečnú cenu predmetu zmluvy navýšiť o DPH. 10. Ostatné informácie sú v SP. 11. VO nevykazuje znaky zeleného, sociálneho a inovatívneho VO.