Vyhlásené obstarávanie

"Rekonštrukcia pôrodnej sály"


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Trenčiansky samosprávny kraj
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
1 403 517,25
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45215130-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
21. Júl 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
12. August 2021
Dátum otvárania ponúk:
12. August 2021
Ponuka musí platiť do:
11. August 2022
Miesto otvárania ponúk:
Ultima Ratio s.r.o., Seberiniho 1, 821 03 Bratislava
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk sa v zmysle § 20 ods. 11 ZVO vykoná online v informačnom systéme EVO a riadi sa § 52 ZVO. Ďalšie informácie sú uvedené v časti VI.3., bod 2) tejto výzvy.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

"Rekonštrukcia pôrodnej sály"

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je rekonštrukcia pôrodnej sály Nemocnice s poliklinikou v Považskej Bystrici. Podrobné informácie su uvedené v sútažných podkladoch.. Predmetom zákazky je rekonštrukcia pôrodnej sály v NsP Považská Bystrica v budove A na 5. NP v trakte centrálnych operačných sál a vytvorenie vertikálnych VZT šácht ako príprava pre budúcu možnú rekonštrukciu oddelenia chirurgických operačných sál na podlaží 4. NP. Stavba sa pozostáva z jedného stavebného objektu: SO 204 Budova A (COS) Rekonštrukcia pôrodnej sály. Cieľom je vytvorenie samostatných dvoch rodiacich boxov pre rodičky, samostatné miestnosti pre prvú fázu pôrodnú, vybudovanie sociálneho zariadenia pre rodičky, vybudovanie resuscitačnej miestnosti pre novorodenca. Realizácia predmetu zákazky pozostáva z realizácie diela podľa technickej špecifikácie - Prílohy E.1, Prílohy E.2, Prílohy E.3 a Prílohy E.4 súťažných podkladov a záručnej doby po dobu 5 rokov od dokončenia a odovzdania diela.

Doplňujúce informácie

1) Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle § 20 ZVO. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať prostredníctvom funkcionality portálu EVO. V rámci dodržania princípu rovnakého zaobchádzania so záujemcami a princípu transparentnosti, verejný obstarávateľ určil vyššie uvedený spôsob komunikácie a na iný spôsob komunikácie verejný obstarávateľ nebude brať zreteľ ak verejný obstarávateľ v súťažných podkladoch neujasnil iný individuálny spôsob komunikácie v osobitných prípadoch. 2) Otvárania ponúk sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuku. Štatutárny zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a dokladom preukazujúcim, že je štatutárnym zástupcom uchádzača. Iný zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a splnomocnením potvrdeným štatutárnym zástupcom uchádzača, že je oprávnený zúčastniť sa na otváraní ponúk. 3) Verejný obstarávateľ stanovuje v súlade s § 38 ZVO ods. 1, pism. d) uchádzačom podmienku podľa § 40 ods. 6 pism. g): Verejný obstarávateľ vylúči uchádzača z verejného obstarávania, ak na základe dôveryhodných informácií nadobudne dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v tomto verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. 4) Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, že zmluva musí byť uzavretá v súlade s § 11 ZVO. 5) Zmluva bude uzatvorená v listinnej podobe. 6) Osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie predmetu zákazky: Ku dňu podpisu zmluvy bude úspešný uchádzač povinný vinkulovať na bankovom účte zhotoviteľa finančné prostriedky alebo do 14 dni od účinnosti zmluvy poskytnúť bankovú záruku v prospech objednávateľa, pričom jediná podmienka čerpania bankovej záruky bude žiadosť objednávateľa, a to vo výške 10 % z ceny za dielo bez DPH, alebo zloží na účet objednávateľa sumu vo výške 10 % z ceny za dielo bez DPH ako výkonovú záruku. Ku dňu vystavenia poslednej faktúry zloží na účet Objednávateľa alebo poskytne bankovú záruku v prospech Objednávateľa na sumu vo výške 5 % z ceny za dielo bez DPH ako garančnú zábezpeku. 7) Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávani týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti týkajúcich sa osobného postavenia preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. 8) Verejný obstarávateľ požaduje, aby navrhovaný subdodávateľ spĺňal podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 ZVO a neexistovali u neho dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 pism. a) az h) a ods. 7 ZVO; oprávnenie uskutočňovať stavebné práce sa preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má subdodávateľ plniť. 9) Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť súťaž v prípade nedostatočného rozpočtového krytia. 10) Vzhľadom na zmluvné podmienky a účel diela je verejné obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.