Vyhlásené obstarávanie

ŽSR, Terminály integrovanej osobnej prepravy v Bratislave, úsek Devínska Nová Ves – Bratislava hlavná stanica – Podunajské Biskupice, TIOP č.7 Bratislava - Vrakuňa


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Železnice Slovenskej republiky, Bratislava v skrátenej forme "ŽSR"
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
2 826 324,42
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45220000-5
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
26. Júl 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
17. September 2021
Dátum otvárania ponúk:
17. September 2021
Ponuka musí platiť do:
17. September 2022
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Podrobnejšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 20

Výsledky

ŽSR, Terminály integrovanej osobnej prepravy v Bratislave, úsek Devínska Nová Ves – Bratislava hlavná stanica – Podunajské Biskupice, TIOP č.7 Bratislava - Vrakuňa

Opis obstarávania

Predmetom zákazky s názvom "ŽSR, Terminály integrovanej osobnej prepravy v Bratislave, úsek Devínska Nová Ves-Bratislava hlavná stanica-Podunajské Biskupice, TIOP č.7 Bratislava-Vrakuňa", je: - vypracovanie a dodanie projektovej dokumentácie pre stavebné povolenie v podrobnostiach pre realizáciu stavby (ďalej len "DSPRS"), - zabezpečenie súvisiacej inžinierskej činnosti (ďalej len "IČ pre DSPRS"), - zabezpečenie majetkovo-právneho vysporiadania vlastníkov pozemkov (ďalej len "MPV"), - realizácia stavebných prác, - zabezpečenie súvisiacej inžinierskej činnosti počas realizácie stavby (ďalej len "IČ ku kolaudácii"), - vypracovanie a dodanie projektovej dokumentácie skutočného realizovania stavby (ďalej len "DSRS").. Predmetom zákazky s názvom "ŽSR, Terminály integrovanej osobnej prepravy v Bratislave, úsek Devínska Nová Ves-Bratislava hlavná stanica-Podunajské Biskupice, TIOP č.7 Bratislava-Vrakuňa" je: - vypracovanie a dodanie DSPRS, - zabezpečenie IČ pre DSPRS, - zabezpečenie MPV, - realizácia stavebných prác, - zabezpečenie IČ ku kolaudácii, - vypracovanie a dodanie DSRS. Ide o zmiešanú zákazku podľa § 30 ods. 1 ZVO a to o zákazku na stavebné práce, kde úspešný uchádzač (budúci Zhotoviteľ stavby) zabezpečuje aj vypracovanie DSPRS, zabezpečenie IČ a zabezpečenie MPV. Ide o stavbu TIOP č.7 Bratislava-Vrakuňa s napojením na existujúcu infraštruktúru železničnú, cestnú a siete mestskej hromadnej dopravy (ďalej len "MHD"). Jeho základnou úlohou je umožniť cestujúcim v rámci integrovaného dopravného systému ("IDS") bezproblémový a rýchly prestup z prostriedkov koľajovej dopravy IDS na MHD IDS a opačne resp. prestupnými miestami medzi dopravnými druhmi a systémami, aby umožnilo presmerovanie ostatných dopravných módov na železničnú dopravu. K bezproblémovému prestupu osôb má slúžiť navrhované stavebné riešenie a technické vybavenie osobného terminálu. Ide o zriadenie železničnej zastávky na železničnej trati č.124A Bratislava - Komárno (trať - Bratislava-Dunajská Streda Komárno-štátna hranica SR/MR). Trať je určená hlavne pre: -osobnú dopravu osôb dochádzajúcich do Bratislavy a späť, zabezpečuje dopravca Železničná spoločnosť Slovensko, a.s., doprava je zabezpečovaná podľa platného grafikonu, -nákladnú dopravu, zabezpečuje najmä dopravca METRANS /Danubia/, a.s. (skrátene: MTD). Je to súkromný nákladný železničný dopravca, ktorý prevádzkuje terminál kombinovanej dopravy v Dunajskej Strede a patrí k najväčším stredoeurópskym operátorom v oblasti kombinovanej dopravy. Jeho úlohou je zabezpečovať prekládku veľkých uzatvorených kontajnerov, výmenných nadstavieb a cestných návesov medzi cestnou a železničnou dopravou. Prevádzka v Dunajskej Strede obsluhuje predovšetkým územie juhozápadného Slovenska a severného Maďarska. Naviazaná je na medzinárodné koridory kombinovanej dopravy vedúce z nemeckého Hamburgu do Prahy, Bratislavy, Dunajskej Stredy, Gyru až do prístavov v chorvátskej Rijeke a slovinskom Koperi. Terminál zabezpečuje aj tovarové toky medzi Balkánom a severozápadnou Európou, ako vývoz a tranzit do južnej a juhozápadnej Európy. Doprava je zabezpečovaná v počte cca 5 až 7 súprav nákladných vlakov v každom smere denne.

Doplňujúce informácie

1) V tejto verejnej súťaži sa postupuje v zmysle § 66 ods. 7 ZVO (tzv. reverzná súťaž). Verejný obstarávateľ rozhodol, že po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk podľa bodu II.2.5) tohto oznámenia a zostavení poradia predložených ponúk, sa uskutoční vyhodnotenie ponuky uchádzača umiestneného na prvom mieste v poradí podľa § 53 ZVO a následne vyhodnotenie splnenia podmienok účasti u tohto uchádzača podľa § 40 ZVO. 2) Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa bude uskutočňovať v štátnom (slovenskom) jazyku. Komunikácia zo strany záujemcov/uchádzačov môže prebiehať aj v českom jazyku, pričom verejný obstarávateľ poskytne záujemcom/uchádzačom odpoveď v štátnom (slovenskom) jazyku. 3)Verejný obstarávateľ poskytne vysvetlenie podľa § 48 ZVO prostredníctvom funkcionality informačného systému elektronického verejného obstarávania (ďalej len "IS EVO"). 4) Moment doručenia informácií odosielaných prostredníctvom funkcionality IS EVO je totožný s momentom odoslania týchto informácií do elektronického konta adresáta vytvoreného v IS EVO, t.j. momentom, kedy sa adresát objektívne mohol oboznámiť s obsahom doručovanej informácie. 5) Uchádzač predkladá ponuku výhradne v elektronickej podobe prostredníctvom funkcionality IS EVO. Verejný obstarávateľ nepožaduje predložiť ponuku s kódovaním a šifrovaním a podpísanú autorizovaným kvalifikovaným elektronickým podpisom v zmysle zákona č. 305/2013 Z. z. 6) Uchádzač môže predložiť doklady a dokumenty obsahujúce finančné čiastky aj v inej mene ako EUR spolu s prepočtom inej meny na EUR. Pre potreby prepočtu ostatných cudzích mien je platný kurz Európskej centrálnej banky(ďalej len "ECB") ku dňu zverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Úradnom vestníku EÚ. V prípade,ak platný kurz danej meny nestanovuje ECB, uchádzač vykoná prepočet podľa platného kurzu Národnej banky Slovenska (ďalej len "NBS") ku dňu zverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Úradnom vestníku EÚ.Prepočet bude uvedený na samostatnej strane, hneď ako nasledujúca strana za dokladom alebo dokumentom, v ktorom je finančná čiastka uvedená tak, že k sume v pôvodnej mene sa uvedie suma v EUR a platný kurz ECB/NBS, podľa ktorého sa prepočet vykonal. 7) Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti podľa § 32, § 33 a/alebo § 34 môže uchádzač predbežne nahradiť predložením Jednotného európskeho dokumentu (ďalej len "JED") podľa § 39 ZVO. V takom prípade uchádzač vždy vyplní časti I. až III. JED-u a nemôže vyplniť len oddiel alfa: GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI časti V JED-u. Formulár JED-u je zverejnený v profile zákazky, ktorej sa týka toto oznámenie. Formulár JED-u tvorí samostatnú oddeliteľnú prílohu súťažných podkladov. 8) Po overení verejného obstarávania príslušnými kontrolnými orgánmi, ktoré doručia verejnému obstarávateľovi výsledky z kontroly verejného obstarávania s vyhlásením, že počas kontroly verejného obstarávania nebolo zistené porušenie princípov a postupov verejného obstarávania definovaných právnymi prepismi EÚ a SR pre verejné obstarávanie, verejný obstarávateľ uzavrie zmluvu s úspešným uchádzačom v súlade s § 56 ZVO. 9) V rámci poskytnutia súčinnosti úspešný uchádzač predloží najneskôr do 10 pracovných dní odo dňa doručenia písomnej výzvy verejného obstarávateľa doklady a dokumenty uvedené v bode 28.3. kapitoly A. súťažných podkladov. 10) V bode II.2.7) je uvedená doba 20 mesiacov. Táto doba nie je odo dňa uzavretia zmluvy, ale odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. 11) Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, nie je obstarávanie inovácií a nie je ani obstarávaním zameraným na sociálne aspekty.