Vyhlásené obstarávanie

Organizačné, technické a marketingové zabezpečenie medzinárodných konferencií organizovaných v rámci Slovenského predsedníctva v Stratégii EÚ pre dunajský región


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
131 440,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
79952000-2
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
28. Júl 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
12. August 2021
Dátum otvárania ponúk:
12. August 2021
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Otváranie ponúk sa uskutoční dištančnou formou, dňa 12.08.2021. Otváranie ponúk za časť A sa uskutoční o 12:30 hod. miestneho času a za časť B o 13:00 hod. miestneho času.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Organizačné, technické a marketingové zabezpečenie medzinárodných konferencií organizovaných v rámci Slovenského predsedníctva v Stratégii EÚ pre dunajský región

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je organizačné, technické a marketingové zabezpečenie medzinárodných konferencií organizovaných v rámci Slovenského predsedníctva k Stratégii EÚ pre dunajský región, a to: - Jednodňová tematická konferencia Inovácie a digitalizácia (22.09.2021) - Jednodňová tematická konferencia Adaptácia na zmenu klímy: Výzvy a príležitosti vo vodnom hospodárske (27.9.2021) - Dvojdňové 10. Výročné fórum Stratégie EÚ pre dunajský región (26.-27.10.2021) Vzhľadom na súčasnú pandemickú situáciu bude organizácia dvoch tematických konferencií a výročného fóra prebiehať tzv. hybridnou formou. To znamená, že jednotliví prezentujúci jednotlivých zasadnutí uvedených podujatí a organizátori a vybraní registrovaní účastníci by sa podľa možností v súvislosti s aktuálnou pandemickou situáciou stretli fyzicky v Bratislave, kde budú prebiehať zasadnutia a jednotlivé workshopy, ktoré budú streamované/vysielané prostredníctvom internetu. Ostatní registrovaní účastníci sa zúčastnia na konferenciách a výročnom fóre prostredníctvom online pripojenia k živému (live) vysielaniu na internete. Touto formou budú môcť klásť otázky a prípadne sa podľa možností zúčastniť aj na diskusiách (najmä v prípade workshopov výročného fóra). Dve tematické konferencie sa uskutočnia v Bratislave v septembri 2021 a výročné fórum dunajskej stratégie 26.- 27.10.2021. Ich štruktúra je uvedená v ďalších častiach tohto dokumentu. Všetky tri podujatia sa budú konať v Účelovom zariadení Úradu vlády Slovenskej republiky - hotel Bôrik, na Bôriku 15, 811 02 Bratislava, ktorý poskytne priestory a catering. Jednotlivé podujatia sa budú konať v sálach v hoteli Bôrik.. Predmetom zákazky je technické a organizačné zabezpečenie konferencií v rozsahu: - zabezpečenie réžie, technickej produkcie a realizácie online živého prenosu podujatia; - zabezpečenie licencie pre vhodnú online platformu pre hybridné podujatia ako napr. swapcard, hubb, EventMobi alebo ekvivalent; - organizačné a technické zabezpečenie funkcionalít požadovaných verejným obstarávateľom online platformy pre hybridné podujatia ako napr. swapcard, hubb, EventMobi alebo ekvivalent; - zabezpečenie techniky a manažmentu techniky pre audio-vizuálny prenos moderátorov a hostí (fyzicky v rokovacej sále), prezentujúcich (online) a 1 hlavný rečník (v rokovacej sále alebo online); - zabezpečenie streamovania (vysielania) prenosu na vybranú video platformu; - zabezpečenie inštalácie a odskúšanie techniky a realizácie generálneho testovania prenosu najneskôr deň pred konaním podujatia; - zabezpečenie rokovacích priestorov požadovaným technickým vybavením; - zabezpečenie kompletnej hudobnej produkcie, ozvučenie priestorov, technická príprava priestorov na podujatie, uvedenie priestorov do pôvodného stavu.Predmetom zákazky je marketingové zabezpečenie konferencií v rozsahu: - návrh hlavného vizuálu (key visual) pre konferenciu; - obsahová príprava a spracovanie, vrátane zostrihania v strižni live diskusií s hosťami; - tvorba videí a animácií, spracovanie grafických vizuálov; - zabezpečenie integrácie grafických podkladov a animácií do živého prenosu; - tvorba obsahu a správa sociálnych sietí, platená reklama na sociálnych sieťach; - marketingové zabezpečenie akcie (prípravná fáza, realizačná fáza, po-realizačná fáza); - zabezpečenie internej a externej komunikácie marketingových aktivít; - zabezpečenie všetkých potrebných licencií a povolení vyplývajúcich z platných právnych predpisov a zo zmluvy.

Doplňujúce informácie

Vo vestníku neboli nájdené doplňujúce informácie.