Vyhlásené obstarávanie

Zníženie energetickej náročnosti administratívnej budovy technických služieb


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Kremnica
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
330 553,93
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
30. Júl 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
19. August 2021
Dátum otvárania ponúk:
19. August 2021
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Enixa, s.r.o., kanc. Revolučná 2, 010 01 Žilina
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk je verejné, za účasti oprávnených osôb - bližšie v súťažných podkladoch.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Zníženie energetickej náročnosti administratívnej budovy technických služieb

Opis obstarávania

Predmetom zákazky sú stavebné práce na administratívnej budove technických služieb v Kremnici za účelom zníženia jej energetickej náročnosti. Predmet zákazky sa nedelí na samostatné časti ani viaceré stavebné objekty, jedná sa vecne, logicky a funkčne o jeden celok.. Predmetom zákazky sú stavebné práce na administratívnej budove technických služieb v Kremnici za účelom zníženia jej energetickej náročnosti. Stavebné objekty: SO 01 Budova technických služieb Bližšie v súťažných podkladoch a ich prílohách, položkovite vo výkaze výmer.

Doplňujúce informácie

V súlade s § 38 ZVO ods. 1 písm. d) sa stanovuje uchádzačom podmienka podľa § 40 ods. 6 písm. g): Verejný obstarávateľ vylúči uchádzača z verejného obstarávania, ak na základe dôveryhodných informácií nadobudne dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v tomto verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. V súlade s § 112 ods. 6 sa splnenie podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kriétria na vyhodnotenie ponúk. Na skupinu dodávateľov sa uplatňujú pravidlá podľa § 37 zákona o VO. Pri využií tsubdodávateľov sa postupuje podľa § 41 zákona o VO. Zmluva, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania, musí byť uzavretá v slade s § 11 zákona o VO v znení účinnom od 01.02.2017. Vzhľadom na podmienky časti, technické špecifikcie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy vykazuje VO znaky zeleného verejného obstarávania, nejedná sa o obstarávanie inovácií ani VO zameraného na sociálne aspekty. V súlade s § 56 ods. 15 ZVO si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo podľa svojho uváženia predĺžiť lehotu na poskytnutie súčinnosti zo strany uchádzačov stanovenú v § 56 ods. 8, 10 až 14 na viac ako 10 pracovných dní. Uchádzač je povinný uviesť osobu resp. osoby, ktoré ponuku vypracovali, ak ju nevypracoval sám. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zákazku nerealizovať v prípade neschválenia podanej žiadosti o NFP na predmet zákazky alebo neuzatvorenia zmluvy o NFP.