Vyhlásené obstarávanie

Modernizácia dávkových agend Sociálnej poisťovne (MODA)


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Sociálna poisťovňa, ústredie
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
21 183 453,34
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72000000-5
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
2. August 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
6. Október 2021
Dátum otvárania ponúk:
6. Október 2021
Ponuka musí platiť do:
30. September 2022
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk vykoná komisia v súlade s § 52 zákona. Otvárania ponúk sa môžu zúčastniť štatutárni zástupcovia uchádzačov alebo nimi poverení zástupcovia na základe splnomocnenia.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 86

Výsledky

Modernizácia dávkových agend Sociálnej poisťovne (MODA)

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je (i) vytvorenie diela - nového informačného systému s názvom Jednotný systém dávok (ďalej len "IS JSD") v rámci dodania tovarov a poskytnutia služieb pre hlavné aktivity národného projektu Modernizácia dávkových agend Sociálnej poisťovne a (ii) poskytovanie služieb podpory prevádzky a rozvoja IS JSD na obdobie 60 mesiacov odo dňa finálnej akceptácie diela IS JSD. Cieľom projektu Modernizácia dávkových agend Sociálnej poisťovne (ďalej len "MODA") je transformácia existujúceho spôsobu výkonu agend sociálneho poistenia s použitím overených najnovších IT nástrojov. Výsledkom bude implementácia a nasadenie: - optimalizovaného procesu konania o dlhodobých dávkach, - konsolidovaného procesu konania o krátkodobých dávkach, do ktorého budú transformované konania o nemocenskom poistení, úrazovom poistení, poistení v nezamestnanosti a garančnom poistení, - prierezových procesov súvisiacich s výkonom sociálneho poistenia (lekárska posudková činnosť, vybavovanie odvolaní, vybavovanie sťažnosti, výplata dávky, ...). IS JSD, ktorý bude výstupom projektu MODA a vytvorenie ktorého je predmetom zákazky zabezpečí podporu výkonu transformovaných procesov tak, aby bolo možné dosiahnuť: - vyššiu úroveň automatizácie procesov výkonu sociálneho poistenia, - skrátenie konania o sociálnych dávkach, - zvýšenie flexibility pri zavádzaní legislatívnych zmien, - dlhodobo udržateľnú prevádzku informačných systémov Sociálnej poisťovne. Naplnenie vyššie uvedených cieľov projektu MODA umožní verejnému obstarávateľovi prostredníctvom ďalších projektov adresovať ciele súvisiace so: - zvýšením kvality, štandardu a dostupnosti koncových služieb sociálneho poistenia pre občanov, - zvýšením kvality, štandardu a dostupnosti koncových služieb pre podnikateľov. Projekt MODA je súčasťou reformného zámeru Efektívne služby Sociálnej poisťovne v oblasti sociálneho poistenia a prispieva k naplneniu cieľa reformného zámeru Zvýšená produktivita práce a kvalita pri výkone procesov SP a zavedenie princípu 1x a dosť realizáciou konceptu digitálnej transformácie existujúcich procesov, tzn. zmenou súčasného, prevažne hierarchicky organizovaného poskytovania služieb na model agilných procesov, ktorý umožní: - odstránenie duplicitných činností, - plnú elektronizáciu procesov, - zavedenie plnej automatizácie tých činností, kde je to efektívne, - zrušenie činností, ktoré sú nahraditeľné dátovou alebo procesnou/servisnou integráciou a orchestráciou, - monitoring, meranie a kontinuálne zlepšovanie procesov. Po vytvorení IS JSD je predmetom zákazky poskytovanie služieb podpory prevádzky a rozvoja IS JSD na obdobie 60 mesiacov odo dňa finálnej akceptácie diela - IS JSD. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí časť B.1 Opis predmetu zákazky a časť B.2 Obchodné podmienky plnenia predmetu zákazky súťažných podkladov na predmet zákazky, ktoré sú uverejnené v profile verejného obstarávateľa na portáli www.uvo.gov.sk a v informačnom systéme EVO vedenom a sprístupňovanom Úradom pre verejné obstarávanie dostupnom cez webové sídlo www.uvo.gov.sk (ďalej len "IS EVO") a ku ktorým verejný obstarávateľ poskytuje bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup odo dňa uverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Dodatku k úradnému vestníku Európskej únie alebo vo Vestníku verejného obstarávania podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.. 1. Predmet zákazky pozostáva z dvoch samostatne rozpočtovaných položiek: i. vytvorenie diela - nového IS JSD v rámci poskytnutia služieb pre hlavné aktivity národného projektu MODA - financovanie z Operačného programu Integrovaná infraštruktúra (ďalej len "OPII"), Prioritná os č. 7: Informačná spoločnosť (ďalej len "PO7") a ii. poskytovanie služieb podpory prevádzky a rozvoja IS JSD na obdobie 60 mesiacov odo dňa finálnej akceptácie diela - IS JSD - financovanie z rozpočtu správneho fondu Sociálnej poisťovne. 2. Doplňujúce informácie k bodu II.1.5) Celková odhadovaná hodnota tohto oznámenia: Celková predpokladaná hodnota zákazky (ďalej len "PHZ") je 21 183 453,34 eur bez DPH, z toho i. PHZ na poskytnutie služieb pre hlavné aktivity národného projektu MODA financované z OPII PO7, tzn. pre vytvorenie a implementáciu IS JSD: 13 853 532,50 eur bez DPH, ii. PHZ na poskytovanie služieb podpory prevádzky a rozvoja IS JSD na obdobie 60 mesiacov financované z rozpočtu správneho fondu Sociálnej poisťovne: 7 329 920,84 eur bez DPH, pričom z toho PHZ na poskytovanie služieb a. podpory prevádzky IS JSD na obdobie 60 mesiacov je 3 945 429,17 eur bez DPH a b. rozvoja IS MÚSP na obdobie 60 mesiacov je 3 384 491,67 eur bez DPH. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať takú ponuku uchádzača, ktorá presiahne PHZ, a tak vo vzťahu k PHZ pre poskytnutie služieb pre hlavné aktivity národného projektu MODA financované z OPII PO7, tzn. pre vytvorenie a implementáciu IS JSD (bod 2. ods. i. tejto časti tohto oznámenia), ako aj vo vzťahu k PHZ pre poskytnutie služieb podpory prevádzky a rozvoja IS JSD na obdobie 60 mesiacov financované z rozpočtu správneho fondu Sociálnej poisťovne (bod 2. ods. ii. tejto časti tohto oznámenia), a to tak vo vzťahu k PHZ na poskytovanie služieb podpory prevádzky IS JSD (bod 2. ods. ii. písm. a. tejto časti tohto oznámenia), ako aj vo vzťahu k PHZ na poskytovanie služieb rozvoja IS JSD (bod 2. ods. ii. písm. b. tejto časti tohto oznámenia). 3. Verejný obstarávateľ s úspešným uchádzačom uzatvorí Zmluvu o dielo na vytvorenie IS JSD (ďalej ako "zmluva o dielo") a Zmluvu o poskytovaní služieb pri podpore prevádzky a rozvoji IS JSD (ďalej ako "SLA zmluva") (v texte tohto oznámenia spolu aj ako "zmluva"), pri ktorých sa uplatňuje režim tzv. závislých zmlúv podľa § 275 Obchodného zákonníka. 4. Predmet zákazky pozostáva z poskytovania nasledovných služieb: i. vytvorenie diela - nového IS JSD maximálne do 26 mesiacov od nadobudnutia účinnosti zmluvy o dielo v rozsahu podľa časti B.1 a B.2 súťažných podkladov, ii. poskytovane služieb podpory prevádzky IS JSD počas obdobia 60 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti SLA zmluvy v rozsahu podľa časti B.1 a B.2 súťažných podkladov, iii. poskytovane služieb rozvoja IS MÚSP v maximálnom rozsahu 7 300 človekodní počas obdobia 60 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti SLA zmluvy v rozsahu podľa časti B.1 a B.2 súťažných podkladov. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky, povahy a množstva služieb a ostatných požiadaviek je uvedené v súťažných podkladoch, ktoré sú uverejnené v profile verejného obstarávateľa na portáli www.uvo.gov.sk a v IS EVO a ku ktorým verejný obstarávateľ poskytuje bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup odo dňa uverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Dodatku k úradnému vestníku Európskej únie alebo vo Vestníku verejného obstarávania podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. 5. Doplňujúce informácie k bodu II.2.7) tohto oznámenia: Lehota plnenia predmetu zákazky je nasledovná: a) vytvorenie a implementácia IS JSD maximálne do 26 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy o dielo, b) poskytovanie služieb podpory prevádzky a rozvoja IS JSD počas obdobia 60 mesiacov odo dňa finálnej akceptácie diela - IS JSD podľa písm. a), tzn. od nadobudnutia účinnosti SLA zmluvy.

Doplňujúce informácie

1. Vzhľadom na technické dôvody (obmedzený počet znakov v tomto formulári), ktoré neumožňujú verejnému obstarávateľovi v oddiele VI. Doplnkové informácie v bode VI.3) Doplňujúce informácie uviesť všetky nevyhnutné doplňujúce informácie, verejný obstarávateľ uvádza podrobné vymedzenie všetkých doplňujúcich informácií v súťažných podkladoch, ktoré sú uverejnené v profile verejného obstarávateľa na portáli www.uvo.gov.sk a v IS EVO a ku ktorým verejný obstarávateľ poskytuje bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup odo dňa uverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Dodatku k úradnému vestníku Európskej únie alebo vo Vestníku verejného obstarávania podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. 2. V rámci tejto verejnej súťaže sa uplatňujú ustanovenia § 66 ods. 7 druhá veta zákona, teda vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. 3. Toto verejné obstarávanie sa realizuje prostredníctvom IS EVO. 4. IS EVO bude použitý pre každý úkon v procese verejného obstarávania, tzn. celý proces verejného obstarávania prebieha len elektronicky prostredníctvom IS EVO. 5. Verejný obstarávateľ požaduje, aby sa záujemcovia zaregistrovali v IS EVO. Táto registrácia je spojená s určitými procesnými úkonmi, preto je potrebné ju vykonať v dostatočnom časovom predstihu. Registráciu v IS EVO je možné realizovať záujemcom najneskôr do uplynutia lehoty na predkladanie ponúk uvedenej v tomto oznámení. 6. Ponuky, návrhy a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa podľa § 21 ods. 6 zákona predkladajú v štátnom jazyku, ktorým je slovenský jazyk. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka; to neplatí pre ponuky, návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad do štátneho jazyka, ktorým je slovenský jazyk. 7. V prípade potreby objasniť informácie potrebné na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti uvedených v tomto oznámení, v súťažných podkladoch alebo v iných dokumentoch poskytnutých verejným obstarávateľom môže ktorýkoľvek zo záujemcov elektronicky prostredníctvom IS EVO požiadať o ich vysvetlenie. Verejný obstarávateľ bude pri vysvetľovaní postupovať podľa § 48 zákona. Podrobné informácie o vysvetlení sú uvedené v súťažných podkladoch. 8. Zábezpeka ponuky v zmysle zákona sa vyžaduje vo výške 300 000,00 EUR. Podrobné informácie o zložení zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. 9. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 10. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona. Pre vyplnenie a opätovné použitie jednotného európskeho dokumentu je možné využiť bezplatnú službu dostupnú na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie https://www.uvo.gov.sk/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-602.html a na webovom sídle Európskej komisie https://ec.europa.eu/tools/espd?lang=sk. 11. Verejný obstarávateľ vyhlasuje, že obmedzuje informácie požadované na podmienky účasti (týkajúce sa Časti IV: Podmienky účasti oddiel A až D jednotného európskeho dokumentu) na jednu otázku s odpoveďou áno alebo nie (alfa: Globálny údaj pre všetky podmienky účasti), t.j. či hospodárske subjekty spĺňajú všetky požadované podmienky účasti bez toho, aby bolo potrebné vyplniť iné oddiely Časti IV: Podmienky účasti jednotného európskeho dokumentu.