Stavebné úpravy NKP Kaštieľ a Sýpka Čunovo a ich adaptácia na ekocentrum – 3.etapa
Predmetom zákazky je celková obnova renesančnej sýpky z polovice 16. storočia podľa spracovaného projektu stavby.. Jedná sa o historickú murovanú stavbu obdĺžnikového tvaru maximálnych pôdorysných rozmerov 38x12m. Objekt je dvojpodlažný, murovaný, z plnej pálenej tehly. Objekt je zastrešený sedlovou strechou, ktorá je konštrukčne riešená ako typická barokovo-klasicistická ležatá stolica. Jedná sa o samostatný objekt, ktorý je zapísaný v Ústrednom zozname pamiatkového fondu SR pod číslom 649/2. Objekt je v súčasnosti bez využitia, v značne zanedbanom stave. Úlohou rtekonštrukcie je vytvorenie nových priestorov pre denné ekocentrum, zamerané na organizované skupiny a bežnú návštevnícku verejnosť..
1. Úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy, ktorá bude výsledkom tohto verejného obstarávania bude povinný predložiť doklady uvedené v bode 34.8. súťažných podkladov. 2.Požaduje sa zábezpeka ponuky vo výške 24 000,00 EUR. Podmienky zábezpeky sú uvedené v bode 13. súťažných podkladov. 3. Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť právnu formu, musí však stanoviť lídra skupiny dodávateľov. Všetci členovia takejto skupiny dodávateľov utvorenej na uskutočnenie predmetu zákazky sú povinní udeliť plnomocenstvo jednému z členov skupiny dodávateľov konať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov a prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní ako aj konať v mene skupiny pre prípad prijatia ich ponuky, podpisu Zmluvy a komunikácie/ zodpovednosti v procese plnenia Zmluvy. V prípade prijatia ponuky skupiny dodávateľov sa vyžaduje, aby skupina dodávateľov pred podpisom Zmluvy uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu, v ktorej budú jednoznačne stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto sa akou časťou bude podieľať na plnení zákazky, ako aj skutočnosť, že všetci členovi a skupiny dodávateľov sú zaviazaní zo záväzkov voči verejnému obstarávateľovi spoločne a nerozdielne. 4. Predmetné verejné obstarávanie nie je: d) žiadne z uvedených. 5. Komunikačným jazykom v tejto verejnej súťaži je slovenský jazyk. 6. Skutočnosti týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené v tejto výzve na predkladanie ponúk a v súťažných podkladoch sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona. 7. Obhliadka miesta uskutočnenia predmetu zákazky sa uskutoční dňa 19.8.2021 na adrese Petržalská 218, 851 10 Bratislava Čunovo . Účasť na obhliadke je záujemca povinný, dohodnúť najneskôr do 18.8.2021 do 14:00 hod. so zástupcovi verejného obstarávateľa Ladislav Mezei telefonicky +421 (0)2 482 64 516, +421903723 922 alebo emailom ladislav.mezei@region-bsk.sk. V pracovnej dobe 08:00 - 13:00 hod.