Vyhlásené obstarávanie

II. Košice – Prioritné protipovodňové opatrenia v SR Hornád – ochrana intravilánu krajského mesta – pravý breh, stavba II. – rkm 140,575 – 142,517


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
SLOVENSKÝ VODOHOSPODÁRSKY PODNIK, štátny podnik
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
6 631 792,31
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45247230-1
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
3. August 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
30. August 2021
Dátum otvárania ponúk:
30. August 2021
Ponuka musí platiť do:
30. Jún 2022
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Uchádzač môže byť na otváraní ponúk zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní ponúk. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní ponúk preukazom totožnosti. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a originálom alebo úradne overeným poverením (splnomocnením) na zastupovanie.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 12

Výsledky

II. Košice – Prioritné protipovodňové opatrenia v SR Hornád – ochrana intravilánu krajského mesta – pravý breh, stavba II. – rkm 140,575 – 142,517

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je uskutočnenie stavebných prác, na základe ktorých bude zabezpečená protipovodňová ochrana mesta Košice - stavebné práce budú realizované na toku Hornád v rkm 140,575-142,517. Stavba pozostáva z nasledovných stavebných objektov, ktorých bližšia špecifikácia je uvedená v súťažných podkladoch. SO 16 Prípravné práce SO 16.3.1. Odstránenie prev. budovy amostnej váhy SO 16.3.2. Odstránenie skladových priestorov SO 16.4 Prekládka vodovodu SO 17 Pravostranná úprava koryta Hornádu SO 17.1 Pilótová stena SO 19 Rekonštrukcia PB vyústenia odľahčovacej stoky O1 v rkm 141,057 SO 23A Vyústenie dažďovej kanalizácie v rkm 141,890 SO 23B Vyústenie dažďovej kanalizácie v rkm 142,220 SO 24PB hrádzový výpust DN 300 v rkm 141,997 SO 56 Pevná hať v rkm 141,668 SO 57 Odberný objekt v rkm 141,670 SO 58 Výustný objekt v rkm 141,507 SO 22 Obojstranná zapustená rampa v RKM 141,321 - dodatok č.1 SO 27 Preložka prístupovej komunikácie SO 45 Obslužná komunikácia km 140, 575 - 142, 517 Preložka VN, NN Preložka telekomunikačných vedení. Predmetom zákazky je uskutočnenie stavebných prác, na základe ktorých bude zabezpečená protipovodňová ochrana mesta Košice - stavebné práce budú realizované na toku Hornád v rkm 140,575-142,517. Stavba pozostáva z nasledovných stavebných objektov, ktorých bližšia špecifikácia je uvedená v súťažných podkladoch. SO 16 Prípravné práce SO 16.3.1. Odstránenie prev. budovy a mostnej váhy SO 16.3.2. Odstránenie skladových priestorov SO 16.4 Prekládka vodovodu SO 17 Pravostranná úprava koryta Hornádu SO 17.1 Pilótová stena SO 19 Rekonštrukcia PB vyústenia odľahčovacej stoky O1 v rkm 141,057 SO 23A Vyústenie dažďovej kanalizácie v rkm 141,890 SO 23B Vyústenie dažďovej kanalizácie v rkm 142,220 SO 24PB hrádzový výpust DN 300 v rkm 141,997 SO 56 Pevná hať v rkm 141,668 SO 57 Odberný objekt v rkm 141,670 SO 58 Výustný objekt v rkm 141,507 SO 22 Obojstranná zapustená rampa v RKM 141,321 - dodatok č.1 SO 27 Preložka prístupovej komunikácie SO 45 Obslužná komunikácia km 140, 575 - 142, 517 Preložka VN, NN Preložka telekomunikačných vedení

Doplňujúce informácie

1) Verejný obstarávateľ je povinný uhradiť faktúru do 60 dní odo dňa jej doručenia. 2) Verejný obstarávateľ upozorňuje na uplatnenie inštitútu zádržného, zábezpeky, zmluvné pokuty a poistenie uvedené v návrhu zmluvy o dielo, ktorý tvorí prílohu súťažných podkladov. 3) Verejný obstarávateľ vyhodnotí ponuku z hľadiska splnenia požiadaviek verejného obstarávateľa na predmet zákazky u uchádzača, ktorý sa po vyhodnotení kritéria na vyhodnotenie ponúk umiestnil na prvom mieste v poradí. 4) Verejný obstarávateľ vyhodnotí splnenie podmienok účasti u uchádzača, ktorý sa po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk umiestnil na prvom mieste v poradí a ktorého ponuka spĺňa požiadavky verejného obstarávateľa na predmet zákazky. 5) Verejný obstarávateľ upozorňuje, že s ohľadom na zákon číslo 177/2018 Z.z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii) v platnom znení nemá prístup do verejných registrov, z ktorých by si v procese vyhodnocovania splnenia podmienok účasti mohol zabezpečiť prístup k dokladom preukazujúcim splnenie podmienok účasti uchádzača v zmysle Zákona o VO. 6) Verejný obstarávateľ umožňuje uchádzačovi vyplniť len oddiel časti IV formuláru Jednotného európskeho dokumentu(GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI) bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV formuláru JED. 7) Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy predložil doklady uvedené v bode bode 27.5 súťažných podkladov. 9) Verejný obstarávateľ upozorňuje, že nedisponuje technickým zabezpečením, s využitím ktorého by vedel online otvoriť ponuky a sprístupniť ich uchádzačom v rozsahu podľa § 52 ods. 3 Zákona o VO. 10) Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. 11) Verejný obstarávateľ upozorňuje, že v zmysle podmienok uvedených v prílohe číslo 2 súťažných podkladov (návrh zmluvy o dielo), zmluva o dielo nadobudne účinnosť - dňom nasledujúcim po dni jej zverejnenia v Centrálnom registri zmlúv vedenom Úradom vlády, alebo - dňom nasledujúcim po ukončení finančnej kontroly (štandardná ex-post kontrola verejného obstarávania Zákazky) vykonanej poskytovateľom, v rámci ktorej poskytovateľ neidentifikoval nedostatky, ktoré by mali alebo mohli mať vplyv na výsledok verejného obstarávania zákazky (po doručení správy z kontroly objednávateľovi), alebo v rámci ktorej objednávateľ súhlasil s výškou ex ante finančnej opravy uvedenej v návrhu správy/správe z kontroly a splnil podmienky na uplatnenie ex ante finančnej opravy podľa metodického pokynu Centrálneho koordinačného orgánu č. 5, ktorý upravuje postup pri určení finančných opráv za verejné obstarávanie, podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane neskôr.