Vyhlásené obstarávanie

Nákladné motorové vozidlá


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Odvoz a likvidácia odpadu v skratke: OLO a.s.
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
12 550 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
34100000-8
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Užšia súťaž
Dátum vyhlásenia:
3. August 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
30. August 2021
Dátum otvárania ponúk:
30. August 2021
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 48

Výsledky

Nákladné motorové vozidlá

Nákladné motorové vozidlá

Opis obstarávania

Verejný obstarávateľ zriaďuje toto DNS, prostredníctvom ktorého sa budú priebežne, podľa potreby verejného obstarávateľa, zadávať jednotlivé zákazky na dodanie nákladných motorových vozidiel určených na zber odpadu, napr. nákladné vozidlá s valníkovou nadstavbou, hákové nosiče veľkokapacitných kontajnerov, nákladné vozidlá s hydraulickým čelom, špeciálne zberové vozidlá. Plnenia na základe tohto DNS budú realizované v Bratislave.. Predmetom tejto kategórie je dodanie špecializovaných vozidiel valníkovej nadstavby s hydraulickou rukou, ktorými sa u verejného obstarávateľa vykonávajú činnosti odvozu a výsypu skla zvonov na sklenené obaly a výsyp zmesového komunálneho odpadu (ZKO) a vozidiel valníkovej nadstavby s hydraulickým čelom.Predmetom tejto kategórie je dodanie vozidiel, ktoré sú určené na prevoz vyzbieraného kuchynského biologicky rozložiteľného odpadu (KBRO) do kompostárne alebo do bioplynovej stanice.Predmetom tejto kategórie je dodanie vozidiel určené na prevoz komunálneho odpadu (KO) všetkých komodít s lisovacou nadstavbou a zhutňovaním a kuchynského biologicky rozložiteľného odpadu (KBRO) bez zhutňovania so zhŕňacou lopatou.Predmetom tejto kategórie je dodanie vozidiel s nadstavbou na prevoz, vykládku a nakládku kontajnerov spôsobom hákového uchytenia (hákové nosiče).Predmetom tejto kategórie je dodanie špecializovaných vozidiel s lisovacou nadstavbou a zhutňovaním vrátane hydraulickej ruky a ďalších špecializovaných vozidiel, napr. vozidlá určené na odvoz jedlého oleja, umývačky nádob a podobne.

Doplňujúce informácie

1. Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody - Dynamický nákupný systém bude zriadený na obdobie 48 mesiacov odo dňa zriadenia. 2. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, t.j. pred aj po zaradení do DNS a pred aj po lehote na predkladanie ponúk viažúcej sa ku konkrétnej zákazke postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. 3. Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému DNS ako aj k jednotlivým zákazkám bude uverejnená v príslušnej časti v systéme Josephine umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/, čím verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup k podkladom. 4. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, odkedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t.j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. 5. Ponuky a žiadosti o zaradenie v rámci konkrétnych zákaziek budú vyhotovené elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO a vložená do systému JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/. 6. Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Autentifikáciu je možné previesť týmito spôsobmi: a) v systéme JOSEPHINE registráciou a prihlásením pomocou občianskeho preukazu s elektronickým čipom a bezpečnostným osobnostným kódom (eID). V systéme je autentifikovaná spoločnosť, ktorú pomocou eID registruje štatutár danej spoločnosti. Autentifikáciu vykonáva poskytovateľ systému JOSEPHINE, a to v pracovných dňoch v čase 8.00 16.00 hod. b) nahraním kvalifikovaného elektronického podpisu (napríklad podpisu eID) štatutára danej spoločnosti na kartu užívateľa po registrácii a prihlásení do systému JOSEPHINE. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE, a to v pracovných dňoch v čase 8.00 16.00 hod. c) vložením plnej moci na kartu užívateľa po registrácii, ktorá je podpísaná elektronickým podpisom štatutára aj splnomocnenou osobou, alebo prešla zaručenou konverziou. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE, a to v pracovné dni v čase 8.00 16.00 hod. d) počkaním na autentifikačný kód, ktorý bude poslaný na adresu sídla firmy do rúk štatutára uchádzača v listovej podobe formou doporučenej pošty. Lehota na tento úkon sú obvykle 4 pracovné dni a je potrebné s touto lehotou počítať pri vkladaní ponuky. 7. Všetky výdavky spojené so zaradením do DNS, s prípadnou a predložením ponuky do vybraných zákaziek znáša záujemca bez akéhokoľvek finančného alebo iného nároku voči verejnému obstarávateľovi.