Vyhlásené obstarávanie

Rozšírenie portfólia služieb a inovácia služieb elektronického zdravotníctva


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Národné centrum zdravotníckych informácií
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
20 394 362,50
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72212100-0
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Užšia súťaž
Dátum vyhlásenia:
3. August 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
6. September 2021
Dátum otvárania ponúk:
6. September 2021
Ponuka musí platiť do:
30. Júl 2022
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 140

Výsledky

Rozšírenie portfólia služieb a inovácia služieb elektronického zdravotníctva

Opis obstarávania

Národný projekt Rozšírenie portfólia služieb a inovácia služieb elektronického zdravotníctva (ďalej iba RISEZ) je v plnej kompetencii NCZI. Projekt je určený všetkým aktérom v procesoch elektronického zdravotníctva v SR označenom ako ezdravie. Cieľom implementácie RISEZ je rozšíriť a doplniť elektronické služby, doplniť nové komponenty a minimalizovať problematické oblasti pri používaní elektronických služieb systému ezdravie v sektore zdravotníctva. RISEZ doplní nástroje a služby pre bezpečnejšiu a efektívnejšiu zdravotnú starostlivosť poskytovanú motivovaným a do procesu hlbšie zapojeným občanom a pacientom. Dôraz bude kladený aj na lepšie využívanie ľudských zdrojov v procese poskytovania ZS a znižovanie administratívnej záťaže ZPr. Predmetom Projektu je zber štruktúrovaných údajov o poskytnutej ZS a súvisiacich výkonoch ZS od PZS, zníženie administratívnej záťaže zdravotníckych pracovníkov, zapojenie občana do procesu edukácie, prevencie, diagnostiky a liečby zabezpečené otvorenie systému implementáciou nových služieb a API. Výsledkom projektu bude vytvorenie nových služieb pre občanov a podnikateľov ako aj zlepšenie údajovej bázy systému eZdravie, zavedením elektronických služieb, ktoré prispievajú k riešeniu životných situácií pre občanov a podnikateľov. Projekt prispeje k zvýšeniu kvality, štandardu a dostupnosti elektronických služieb a riešeniu životných situácií pre občanov a podnikateľov, kde pre oblasť eVyšetrenie to bude pre pacienta znamenať, že nemusí už so sebou nosiť papierovú zdravotnú dokumentáciu, ak je odoslaný k špecialistovi, môže si skontrolovať údaje vo svojej zdravotnej knižke zapísané z vyšetrenia, a pre oblasť eVykazovanie to bude znamenať zjednodušenie a odbúranie administratívnej záťaže v oblasti štatistických výkazov pre lekárov, čo lekárom umožní dôkladne vyšetriť viac pacientov v rámci pracovného dňa. Projektom bude vytvorený bezpečný kanál pre zasielanie údajov o zdravotnej dokumentácií pacienta do zdravotných poisťovní. Ďalším prínosom projektu bude otvorenie systému eZdravie (NZIS) pre rozširovanie platformy mZdravie, čo predstavuje otvorenie systému pre tretie strany pomocou využitia rozhrania API a príslušných štandardov a vytvorenie predpokladov pre využitie nových, inovatívnych služieb, nových mobilných aplikácií alebo nových front-endových aplikácií. Podrobnejšie informácie sú uvedené v časti v časti B.1 - Opis predmetu zákazky týchto súťažných podkladov a v časti B.3 Obchodné podmienky (t. j. Zmluva o dielo na dodávku informačného systému/ Zmluva o podpore prevádzky, údržbe a rozvoji informačného systému).. Národný projekt Rozšírenie portfólia služieb a inovácia služieb elektronického zdravotníctva (ďalej iba RISEZ) je v plnej kompetencii NCZI. Projekt je určený všetkým aktérom v procesoch elektronického zdravotníctva v SR označenom ako ezdravie. Cieľom implementácie RISEZ je rozšíriť a doplniť elektronické služby, doplniť nové komponenty a minimalizovať problematické oblasti pri používaní elektronických služieb systému ezdravie v sektore zdravotníctva. RISEZ doplní nástroje a služby pre bezpečnejšiu a efektívnejšiu zdravotnú starostlivosť poskytovanú motivovaným a do procesu hlbšie zapojeným občanom a pacientom. Dôraz bude kladený aj na lepšie využívanie ľudských zdrojov v procese poskytovania ZS a znižovanie administratívnej záťaže ZPr. Predmetom Projektu je zber štruktúrovaných údajov o poskytnutej ZS a súvisiacich výkonoch ZS od PZS, zníženie administratívnej záťaže zdravotníckych pracovníkov, zapojenie občana do procesu edukácie, prevencie, diagnostiky a liečby zabezpečené otvorenie systému implementáciou nových služieb a API. Výsledkom projektu bude vytvorenie nových služieb pre občanov a podnikateľov ako aj zlepšenie údajovej bázy systému eZdravie, zavedením elektronických služieb, ktoré prispievajú k riešeniu životných situácií pre občanov a podnikateľov. Projekt prispeje k zvýšeniu kvality, štandardu a dostupnosti elektronických služieb a riešeniu životných situácií pre občanov a podnikateľov, kde pre oblasť eVyšetrenie to bude pre pacienta znamenať, že nemusí už so sebou nosiť papierovú zdravotnú dokumentáciu, ak je odoslaný k špecialistovi, môže si skontrolovať údaje vo svojej zdravotnej knižke zapísané z vyšetrenia, a pre oblasť eVykazovanie to bude znamenať zjednodušenie a odbúranie administratívnej záťaže v oblasti štatistických výkazov pre lekárov, čo lekárom umožní dôkladne vyšetriť viac pacientov v rámci pracovného dňa. Projektom bude vytvorený bezpečný kanál pre zasielanie údajov o zdravotnej dokumentácií pacienta do zdravotných poisťovní. Ďalším prínosom projektu bude otvorenie systému eZdravie (NZIS) pre rozširovanie platformy mZdravie, čo predstavuje otvorenie systému pre tretie strany pomocou využitia rozhrania API a príslušných štandardov a vytvorenie predpokladov pre využitie nových, inovatívnych služieb, nových mobilných aplikácií alebo nových front-endových aplikácií. Podrobnejšie informácie sú uvedené v časti v časti B.1 - Opis predmetu zákazky týchto súťažných podkladov a v časti B.3 Obchodné podmienky (t. j. Zmluva o dielo na dodávku informačného systému/ Zmluva o podpore prevádzky, údržbe a rozvoji informačného systému).

Doplňujúce informácie

1. Elektronická aukcia sa nepoužije. 2. Verejný obstarávateľ v zákazke uplatňuje plne elektronickú komunikáciu prostredníctvom informačného systému JOSEPHINE a využitím všetkých jeho funkcionalít. Záujemca predkladá ponuku elektronicky v IS JOSEPHINE. Podrobné informácie o IS JOSEPHINE určených pre prácu záujemcu/uchádzača s týmto systémom nájdete na https://josephine.proebiz.com/sk/. Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. 3) Za včas doručenú požiadavku záujemcu o vysvetlenie sa považuje požiadavka doručená verejnému obstarávateľovi v takej lehote, aby verejný obstarávateľ zabezpečil doručenie vysvetlení najneskôr šesť dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk v zmysle §48 ZVO. 4) Doručovanie podaní-v IS JOSEPHINE sa za okamih doručenia považuje odoslanie danej informácie (žiadosti, ponuky, návrhu a iné). Tento údaj je uvedený v dátume podania príslušného dokumentu. Dátum odoslania = dátum doručenia. 5) Ak uchádzač použije JED, verejný obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu uchádzača písomne požiadať o predloženie dokladu alebo dokladov nahradených JED-om. Uchádzač je následne povinný doručiť doklady verejnému obstarávateľovi do 5 pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti, ak verejný obstarávateľ neurčil dlhšiu lehotu. V prípade, ak uchádzač nepredloží doklady, ktoré boli nahradené JED-om v lehote stanovenej verejným obstarávateľom, verejný obstarávateľ uchádzača vylúči z verejného obstarávania. 6) Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. V prípade skupiny dodávateľov musí byť súčasťou ponuky aj osobitné písomné splnomocnenie pre jedného člena skupiny dodávateľov, ktorý bude oprávnený na komunikáciu s verejným obstarávateľom v mene skupiny dodávateľov a na uskutočňovanie všetkých právnych úkonov týkajúcich sa ponuky, ktorú táto skupina dodávateľov predloží do verejného obstarávania a účasti tejto skupiny dodávateľov vo verejnom obstarávaní. Písomné splnomocnenie musí byť podpísané všetkými členmi skupiny dodávateľov. 7. Zábezpeka sa vyžaduje 500 000,00 EUR. Podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch. 8. Nejedná sa o zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií, jedná sa o obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. 9. Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača aj vtedy, ak nastanú skutočnosti podľa § 40 ods. 6 písm. g) zákona o VO. 10. V zmysle § 11 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. 11. Termín poskytnutia predmetu zákazky je určený na najviac 140 mesiacov (20 mesiacov realizácia diela maximálne však do 30.06.2023, 60 mesiacov podporné služby, 60 mesiacov podporné služby opcia), pričom lehota na dodanie diela plynie odo dňa účinnosti zmluvy v mieste plnenia podľa určenia verejného obstarávateľa