Vyhlásené obstarávanie

Zber, zhodnotenie a likvidácia zmesového komunálneho odpadu, objemného odpadu, drobného stavebného odpadu, biologicky rozložiteľného odpadu a triedených zložiek komunálneho odpadu.


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Žilina
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
38 791 088,54
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
90500000-2
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
5. August 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
30. August 2021
Dátum otvárania ponúk:
30. August 2021
Ponuka musí platiť do:
31. Marec 2022
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Ponuky sa predkladajú elektronicky v systéme EVO. Otváranie sprístupnenie elektronických ponúk je verejné a na ich otváraní sa môže zúčastniť štatutárny zástupca uchádzača alebo osoba splnomocnená štatutárnym zástupcom uchádzača.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 60

Výsledky

Zber, zhodnotenie a likvidácia zmesového komunálneho odpadu, objemného odpadu, drobného stavebného odpadu, biologicky rozložiteľného odpadu a triedených zložiek komunálneho odpadu.

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je poskytovanie služieb pri nakladaní s komunálnymi odpadmi, t.j. služieb spojených so zberom, prepravou a zhodnotením alebo zneškodnením komunálnych odpadov, dezinfekciou a čistením, vrátane jeho vytriedených zložiek a prevádzkovanie zberných dvorov na území mesta Žilina.. Služby je potrebné zabezpečiť v súlade s hierarchiou odpadového hospodárstva vyplývajúcej zo zákona č.79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a súvisiacich právnych predpisov. Uvedené služby budú poskytované v období od 03.01.2022 do 03.01.2026 vrátane t. j. na 60 mesiacov. S poskytovaním služieb sa začne najneskôr 03.01.2022, s výnimkou zabezpečenia prevádzky zberných dvorov na ktorých zriadenie má dodávateľ lehotu 18 mesiacov od nadobudnutia účinnosti zmluvy. Bližšie je predmet zákazky špecifikovaný v Rámcovej dohode o poskytovaní služieb v odpadovom hospodárstve, ktorá je aj s prílohami neoddeliteľnou súčasťou týchto súťažných podkladov a vo výkaze výmer poskytovaných služieb.

Doplňujúce informácie

VI.3.1 Postup zadávania nadlimitnej zákazky sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom informačného systému EVO na https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html . Podmienkou pre úspešnú komunikáciu v systéme EVO a pre úspešné predkladanie ponúk je, aby mal záujemca/uchádzač príslušné technické a odborné predpoklady technické vybavenie a odborné ovládanie systému EVO. Potrebné technické vybavenie a požiadavky na používanie systému EVO sú zadefinované a zverejnené v aktuálnych príručkách na https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/prirucky-5f7.html a vo videonávodoch na https://www.uvo.gov.sk/viac-oisevo/ videonavody-5f9.html . VI.3.2 Potrebné technické vybavenie a požiadavky na používanie systému EVO sú zadefinované ktoré sú zverejnené na portáli EVO v časti Príručky a odporúčania pre systém EVO (http://www.uvo.gov.sk) pre: -verejného obstarávateľa v Príručke používateľa systému EVO Nadlimitné zákazky bez využitia elektronického trhoviska (pdf, 6 MB) a pre záujemcu / uchádzača v Príručke používateľa systému EVO - Nadlimitná zákazka bez využitia elektronického trhoviska (PDF - 2,5 MB) . VI.3.3 V prípade zistenia alebo akéhokoľvek podozrenia z neštandardného správania sa systému EVO môžu záujemcovia/uchádzači kontaktovať helpdesk_evo@uvo.gov.sk. VI.3.4 Editovateľné časti súťažných podkladov sú zverejnené na webovom sídle verejného obstarávateľa: http://www.regionzilina.sk/sk/verejne-obstaravanie VI.3.5 Verejný obstarávateľ nerozdeľuje predmet zákazky vzhľadom na nadväznosť a kompatibilitu jednotlivých modulov zadania. VI.3.6 Úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy, ktorá bude výsledkom tohto postupu zadávania zákazky, bude povinný: a) ak využije pre plnenie subdodávateľov, uviesť údaje o všetkých známych subdodávateľoch, údaj o osobe oprávnenej konať za subdodávateľa v rozsahu meno a priezvisko, adresa pobytu, dátum narodenia v súlade s § 41 ods. 3 zákona o VO, b) mať v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade so zákonom o VO; táto povinnosť sa vzťahuje aj na subdodávateľov podľa § 56 ods. 2 a 16 zákona. V prípade, že úspešný uchádzač v lehote do 10 pracovných dní odo dňa uplynutia lehoty podľa § 56 ods. 4 až 9 zákona, ak bol na uzavretie zmluvy/RD písomne vyzvaný, nepredloží doklady a/alebo dokumenty uvedené v tomto bode, resp. nebude mať úspešný uchádzač alebo jeho subdodávatelia podľa § 56 ods. 2 a 16 zákona v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade so zákonom, obstarávateľ to bude považovať za neposkytnutie riadnej súčinnosti a bude postupovať podľa príslušných ustanovení zákona o VO. VI.3.7 Zmluva s úspešným uchádzačom bude uzatvorená v lehote viazanosti ponúk. VI.3.8 Skutočnosti, týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a v súťažných podkladoch sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov, v znení zákona č. 438/2015 Z. z. a zákona č. 315/2016 Z. z. VI.3.9 toto obstarávanie nie je ani zeleným VO, ani Inovatívnym VO ani VO zameraným na sociálne aspekty.