Výkon a vyhodnotenie celoštátneho sčítania dopravy 2021 - 2022
Predmetom zákazky je poskytnutie služieb týkajúcich sa výkonu a vyhodnotenia celoštátneho sčítania dopravy pre rok 2021-2022. Súčasťou služby je: 1.Príprava výkonu a vyhodnotenia celoštátneho sčítania dopravy pre rok 2021-2022 2.Výkon celoštátneho sčítania dopravy pre rok 2021-2022 3.Spracovanie výstupov z meraní celoštátneho sčítania dopravy 2021-2022 a tvorba výstupných zostáv celoštátneho sčítania dopravy 2021-2022. Predmetom zákazky je poskytnutie služieb týkajúcich sa výkonu a vyhodnotenia celoštátneho sčítania dopravy pre rok 2021-2022. Súčasťou služby je najmä: 1.Príprava výkonu a vyhodnotenia celoštátneho sčítania dopravy pre rok 2021-2022 2.Výkon celoštátneho sčítania dopravy pre rok 2021-2022 3.Spracovanie výstupov z meraní celoštátneho sčítania dopravy pre rok 2021-2022 na základe dynamického dátového modelu cestnej dopravy Slovenskej republiky a tvorba výstupných zostáv celoštátneho sčítania dopravy pre rok 2021-2022. Celoštátne sčítanie dopravy (ďalej len CSD) na cestnej sieti v Slovenskej republike poskytuje základné podklady pre potreby cestného hospodárstva v oblasti optimalizácie systému hospodárenia s vozovkami a investičného a strategického dopravného plánovania. Predmetom plnenia verejnej zákazky je realizácia všetkých troch etáp CSD, počínajúc vypracovaním metodických postupov výkonu CSD, nasledujúc vlastným výkonom CSD prostredníctvom manuálnych krátkodobých meraní, automatizovaných výberových kalibračných overovacích meraní a kordónových smerových prieskumov a na ich výstupoch vytvorením dynamického dátového modelu.
(1)Zákazka bude zadaná postupom verejnej súťaže podľa § 66 ZVO, a to ako reverzná verejná súťaž podľa § 66 ods. 7 ZVO (vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk). (2)Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky, dokladov ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti a iných dokladov, súvisiacich s týmto oznámením znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. (3)Verejný obstarávateľ vyžaduje zábezpeku viazanosti ponúk vo výške 40 000,- EUR. Spôsoby zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. (4)Verejný obstarávateľ je povinný zrušiť vyhlásený postup zadávania zákazky v prípadoch stanovených ZVO. Verejný obstarávateľ môže zrušiť verejné obstarávanie alebo jeho časť aj vtedy, ak sa zmenili okolnosti, za ktorých sa vyhlásilo verejné obstarávanie, ak sa v priebehu postupu verejného obstarávania vyskytli dôvody hodné osobitného zreteľa, pre ktoré nemožno od verejného obstarávateľa požadovať, aby vo verejnom obstarávaní pokračoval, najmä ak sa zistilo porušenie ZVO, ktoré má alebo by mohlo mať zásadný vplyv na výsledok verejného obstarávania, ak nebolo predložených viac ako dve ponuky alebo ak navrhované ceny v predložených ponukách sú vyššie ako predpokladaná hodnota. Ak bola predložená len jedna ponuka a verejný obstarávateľ nezrušil verejné obstarávanie alebo jeho časť, je povinný zverejniť v profile odôvodnenie, prečo verejné obstarávanie nezrušil. (5)Akákoľvek komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi bude výlučne v slovenskom jazyku a písomnou formou prostredníctvom komunikačného modulu systému EVO. Zo strany záujemcu/uchádzača bude akceptovaný aj český jazyk. V prípade preukázateľného výpadku a/alebo nedostupnosti systému EVO možno komunikáciu medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi uskutočňovať aj písomne. Bližšie informácie o komunikácii sú uvedené v súťažných podkladoch. (6)Ak uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti prostredníctvom Jednotného európskeho dokumentu v časti IV Jednotného európskeho dokumentu môže vyplniť len oddiel : GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely častí IV Jednotného európskeho dokumentu. (7) Odôvodnenie nerozdelenia zákazky na časti je uvedené v súťažných podkladoch.