Vyhlásené obstarávanie

Financovanie nákupu vozidiel nad 3,5 t


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Stredoslovenská energetika - Distribúcia, a.s.
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
12 000 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
66114000-2
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Rokovacie konanie s predchádzajúcou výzvou na súťaž
Dátum vyhlásenia:
9. August 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
3. September 2021
Dátum otvárania ponúk:
3. September 2021
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Nie
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Financovanie nákupu vozidiel nad 3,5 t

Opis obstarávania

Financovanie obstarania mechanizmov a vozidiel nad 3,5 t.. Finančný leasing s fixnou úrokovou sadzbou. Podmienky a požiadavky v zmysle súťažných podkladov.Finančný leasing s variabilnou úrokovou sadzbou. Podmienky a požiadavky v zmysle súťažných podkladov.Investičný úver s fixnou úrokovou sadzbou. Podmienky a požiadavky v zmysle súťažných podkladov.Investičný úver s variabilnou úrokovou sadzbou. Podmienky a požiadavky v zmysle súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

1. V prípade, ak potvrdí záujem o účasť v súťaži skupina dodávateľov, členovia skupiny splnomocnia jedného člena ako zástupcu, ktorý bude písomne splnomocnený všetkými ostatnými členmi skupiny na zastupovanie v súťaži a pre komunikáciu s obstarávateľom. Takéto písomné splnomocnenie predloží záujemca spolu s ostatnými dokladmi na preukázanie splnenia podmienok účasti. Úkony splnomocneného zástupcu za skupinu dodávateľov budú voči obstarávateľovi záväzné. 2. Podľa § 39 ods. 1 ZVO splnenie podmienky účasti možno preukázať jednotným európskym dokumentom (ďalej len "JED"), ktorým hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti. Vzhľadom na dvojkolový súťažný postup si obstarávateľ vyhradzuje právo od záujemcov vyžadovať doklad, resp. doklady nahradené JED-om pred zaslaním výzvy na predloženie ponuky. Obstarávateľ informuje, že hospodársky subjekt môže vyplniť len oddiel časti IV JED-u bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV JED-u. 3. Ponuky, návrhy a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v zmysle ustanovení § 21 ods. 6 ZVO. 4. Komunikácia a výmena informácií sa uskutočňuje elektronicky prostredníctvom systému ERANET dostupnom na https://ssd.eranet.sk. Podmienky uskutočňovania elektronickej komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 5. Na predmet zákazky bude uzatvorená zmluva s predpokladaným počtom - dvomi uchádzačmi s najnižšou cenou pre každú časť predmetu zákazky osobitne. Požiadavka dvoch účastníkov rámcovej dohody vyplýva z potreby zabezpečenia plynulej dodávky služby a teda zastupiteľnosti jednotlivých dodávateľov. Ak uchádzač na prvom mieste v poradí nebude schopný dodať objednanú službu v požadovanom termíne a/alebo množstve, obstarávateľ si vyhradzuje právo objednať službu od druhého uchádzača, s ktorým má podpísanú rámcovú dohodu. Obstarávateľ si vyhradzuje právo uzatvoriť rámcovú dohodu aj s menej ako dvoma uchádzačmi, v prípade, ak nebude podaný dostatočný počet ponúk, alebo ak v zmysle konečného vyhodnotenia ponúk zostanú menej ako dvaja úspešní uchádzači. Obstarávateľ informuje, že za časť 1, časť 2, časť 3 a časť 4 zákazky bude nakupovať predmet zákazky v maximálnom rozsahu 12 000 000 EUR spolu za časti 1 až 4 zákazky. Rozhodujúcim faktorom pre zadávanie konkrétnej zákazky v týchto častiach budú aktuálne požiadavky obstarávateľa, ktoré budú vyplývať najmä z aktuálnej potreby s prihliadnutím na hospodárnosť a efektívnosť vynakladania finančných prostriedkov obstarávateľa. Z tohto dôvodu si obstarávateľ vyhradzuje právo rozhodnúť, v ktorej z týchto štyroch častí zadá konkrétnu zákazku, pričom nevylučuje zadávanie zákaziek vo všetkých častiach, prípadne len v niektorej z týchto častí. 6. Predmetné verejné obstarávanie nie je zeleným obstarávaním, obstarávaním inovácií, ani obstarávaním zameraným na sociálne aspekty. 7. Vysvetlenie k bodu IV.2.6) v zmysle súťažných podkladov je lehota viazanosti ponúk stanovená do 6 mesiacov od uplynutia lehoty na predkladanie konečných ponúk.