Vyhlásené obstarávanie

Zriadenie a prevádzka veľkokapacitných očkovacích centier na území Banskobystrického kraja.


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Banskobystrický samosprávny kraj
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
3 935 549,20
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
79952000-2
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
10. August 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
6. September 2021
Dátum otvárania ponúk:
6. September 2021
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 24

Výsledky

Zriadenie a prevádzka veľkokapacitných očkovacích centier na území Banskobystrického kraja.

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je: -zabezpečenie očkovania občanov a profesionálnej observácie zdravotníckymi pracovníkmi (zadefinovaným: lekár, sestra, zdravotnícky asistent) pri očkovaní proti ochoreniu SARS-CoV-2 vo veľkokapacitných očkovacích centrách a prípadné zabezpečenie poskytnutia urgentnej zdravotnej starostlivosti, a to v zmysle uvedenej špecifikácie a osobitných podmienok plnenia. -vykazovanie potrebných údajov a dát do zdravotných poisťovní a NCZI. -zriadenie, potrebné technické vybavenie a plynulú prevádzku jednotlivých prevádzkach VKOC v rozsahu definovanom v minimálnych požiadavkách na poskytnutie predmetu zákazky, v maximálne štyroch VKOC. Podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch a v prílohe č. 1 výzvy na predloženie ponuky, ktorú predstavuje zmluva a jej prílohy.. Predmetom zákazky je: -zabezpečenie očkovania občanov a profesionálnej observácie zdravotníckymi pracovníkmi (zadefinovaným: lekár, sestra, zdravotnícky asistent) pri očkovaní proti ochoreniu SARS-CoV-2 vo veľkokapacitných očkovacích centrách a prípadné zabezpečenie poskytnutia urgentnej zdravotnej starostlivosti, a to v zmysle uvedenej špecifikácie a osobitných podmienok plnenia. -vykazovanie potrebných údajov a dát do zdravotných poisťovní a NCZI. -zriadenie, potrebné technické vybavenie a plynulú prevádzku jednotlivých prevádzkach VKOC v rozsahu definovanom v minimálnych požiadavkách na poskytnutie predmetu zákazky, v maximálne štyroch VKOC. Podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch a v prílohe č. 1 výzvy na predloženie ponuky, ktorú predstavuje zmluva a jej prílohy.

Doplňujúce informácie

1. Všetky náklady spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 2. Uchádzač môže nahradiť doklady, prostredníctvom ktorých preukazuje splnenie podmienok účasti v zmysle § 39 ZVO jednotným európskym dokumentom, v takomto prípade súčasťou jeho ponuky bude vyplnený jednotný elektronický dokument. Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, že neumožňuje prehlásiť splnenie podmienok účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti prostredníctvom globálneho údaju uvedeného v oddiele IV. časti jednotného európskeho dokumentu. 3. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, tj. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t,j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. 4. Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO a vložená do systému JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/ . Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Autentifikáciu je možné previesť jedným zo spôsobov uvedeným v časti A. POKYNY NA VYPRACOVANIE PONUKY, ods. 18. PREDKLADANIE PONÚK, bod 18.5. súťažných podkladov. 5. Súťažné podklady a ostatnú dokumentáciu k predmetnému obstarávaniu verejný obstarávateľ uverejňuje na webovej adresehttps://josephine.proebiz.com/sk/tender/13783/summary , čím verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup k podkladom. 6. Vzhľadom ku skutočnosti, že verejný obstarávateľ v predmetnom verejnom obstarávaní využije postup v súlade s § 66 ods. 7 ZVO, druhá veta, vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. 7. Doplňujúce informácie k bodu IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo podľa vývoja pandemickej situácie zrealizovať otváranie ponúk ako online otváranie, o danej skutočnosti bude záujemcov/uchádzačov informovať prostredníctvom oznámenia v profile zákazky dostatočne vopred. 8. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie zamerané na sociálne aspekty ani obstarávanie inovácií.