Predmetom obstarávania je rozšírenie komunikácie na Lesnej ulici v obci Miloslavov. Všetky potrebné informácie sú sučasťou projektovej dokumentácie a výkazu výmer, ktoré tvoria prílohu súťažných podkladov.. Predmetom obstarávania je rozšírenie komunikácie na Lesnej ulici v obci Miloslavov Riešené územie sa nachádza v intraviláne obce Miloslavov časť Alžbetin Dvor, Senecký okres Bratislavský samosprávny kraj. V rámci obce sa územie nachádza v severnej časti na Lesnej ulici. Jedná sa o miestnu komunikáciu medzi ulicami Hlavná a Agátová (pôvodne Dubová). Predmetom projektu je návrh rozšírenia existujúcej miestnej komunikácie z pôvodných 2,9 -3,4 m na navrhovaných 5,5 m, týmto riešením vznikne plnohodnotná miestna komunikácia. Súčasťou realizovanej rekonštrukcie bude vybudovanie 5 spomaľovacích prahov a dobudovanie chodníka so šírkou 1,50 m, v dĺžke 440,00 m. Celková dĺžka rekonštruovanej komunikácie bude 870,00 m. Rozšírenie cesty III. triedy /1054 bude realizované na Hlavnej ulici, rozšírením existujúceho cestného telesa z dôvodu vytvorenia ľavého odbočovacieho pruhu v smere od Dunajskej Lužnej. Touto úpravou sa zabezpečí vyššia plynulosť cestnej premávky v danom úseku. Dĺžka riešeného úseku Hlavnej ulice je 92,00m. Projekt dopravného napojenia sa delí na 2 stavebné objekty: - SO 01- "KOMUNIKÁCIE A SPEVNENÉ PLOCHY" - SO 02 ROZŠÍRENIE CESTY III/1054 Vsetky potrebne informacie su súcastou projektovej dokumentacie a vykazu vymer, ktore tvoria prilohu týchto sutaznych podkladov.
1. Verejný obstarávateľ poskytuje k súťažným podkladom bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup prostredníctvom elektronických prostriedkov. Z tohto dôvodu verejný obstarávateľ súťažné podklady neodosiela. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, tj. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom je prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, tj. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. 2. Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní a vložená do systému JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/ Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Autentifikáciu je možné previesť týmito spôsobmi a)v systéme JOSEPHINE registráciou a prihlásením pomocou občianskeho preukazu s elektronickým čipom a bezpečnostným osobnostným kódom (eID). V systéme je autentifikovaná spoločnosť, ktorú pomocou eID registruje štatutár danej spoločnosti. Autentifikáciu vykonáva poskytovateľ systému JOSEPHINE, a to v pracovných dňoch v čase 8.00 16.00 hod. b)nahraním kvalifikovaného elektronického podpisu (napríklad podpisu eID) štatutára danej spoločnosti na kartu užívateľa po registrácii a prihlásení do systému JOSEPHINE. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE, a to v pracovných dňoch v čase 8.00 16.00 hod. c)vložením plnej moci na kartu užívateľa po registrácii, ktorá je podpísaná elektronickým podpisom štatutára aj splnomocnenou osobou, alebo prešla zaručenou konverziou. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE, a to v pracovné dni v čase 8.00 16.00 hod. d)počkaním na autentifikačný kód, ktorý bude poslaný na adresu sídla firmy do rúk štatutára uchádzača v listovej podobe formou doporučenej pošty. Lehota na tento úkon sú obvykle 3 pracovné dni a je potrebné s touto lehotou počítať pri vkladaní ponuky. Autentifikovaný uchádzač si po prihlásení do systému JOSEPHINE v Prehľade zákaziek vyberie predmetnú zákazku a vloží svoju ponuku do určeného formulára na príjem ponúk, ktorý nájde v záložke Ponuky. 3. Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému obstarávaniu bude uverejnená v príslušnej zákazke v systéme Josephine umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/, čím verejný obstarávateľ umožní neobmedzený a priamy prístup k podkladom. 4. Verejný obstarávateľ v zmysle § 46 ods. (1) ZVO požaduje od uchádzačov zabezpečenie viazanosti ich ponuky zábezpekou. Pod zábezpekou sa v tomto prípade myslí poskytnutie bankovej záruky za uchádzača alebo zloženie finančných prostriedkov uchádzačom na účet verejného obstarávateľa v sume 10 000,- EUR. Podrobnosti ohľadom zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. 6. Ďalšie podmienky a požiadavky týkajúce sa tohto verejného obstarávania sú uvedené v súťažných podkladoch a v príslušných právnych predpisoch.