Vyhlásené obstarávanie

Expozícia stredovekých dejín regiónu južného Zemplína


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Košický samosprávny kraj
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
50 502,77
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
39154000-6
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
12. August 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
2. September 2021
Dátum otvárania ponúk:
2. September 2021
Ponuka musí platiť do:
31. December 2021
Miesto otvárania ponúk:
Ultima Ratio s.r.o. Seberíniho 1 821 03 Bratislava Vzhľadom na aktuálnu situáciu bude vstup na otváranie ponúk umožnený len osobám s prekrytými hornými dýchacími cestami (rúško, respirátor bez výdychového ventilu, šál, šatka). Funkcionalita IS PLUTO umožňuje účasť na otváraní aj online.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk sa riadi § 52 ZVO. Otvárania ponúk sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuku. Štatutárny zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a dokladom preukazujúcim, že je štatutárnym zástupcom uchádzača. Iný zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a splnomocnením potvrdeným štatutárnym zástupcom uchádzača, že je oprávnený zúčastniť sa na otváraní ponúk.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Expozícia stredovekých dejín regiónu južného Zemplína

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je zabezpečenie dodávky Expozícia stredovekých dejín regiónu južného Zemplína v rozsahu podľa špecifikácie, ktorá je uvedená v SP. Súčasťou zákazky sú všetky náklady priamo aj nepriamo súvisiace s predmetom zákazky (doprava na miesto dodania, balné a všetky ostatné súvisiace náklady uchádzača). Vrátane nevyhnutného technického vybavenia a začlenenie do existujúcej štruktúry múzea. Zámerom projektu je vytvorenie expozície stredovekých dejín v rámci expozície regionálnych dejín južného Zemplína. Expozícia má prezentovať najvýznamnejšie pamiatky, náleziska a nálezy z regiónu, ktoré súvisia s jeho dejinami. Jej cieľom je inovatívnou formou priblížiť návštevníkovi všetky tieto veci kompaktne na základe výskumov, ktoré sa realizovali a ktoré stále prebiehajú. Súčasťou expozície je aj realizácia digitalizácie viacerých objektov a dodanie novej webovej stránky múzea. Dodávka expozície v sebe zahŕňa, technické zariadenia nevyhnutné pre spoľahlivé fungovanie expozície. Expozícia má bezproblémovo fungovať výhradne na dodaných zariadeniach. Požiadavky, ktoré sú vznesené na technické zariadenia sú minimálne a odhadované, ich špecifikácia je plne závislá od požiadaviek spracovania smart expozície a samotného riešenia expozície - diela.. Predmetom zákazky je zabezpečenie dodávky Expozícia stredovekých dejín regiónu južného Zemplína v rozsahu podľa špecifikácie, ktorá je uvedená v SP. Súčasťou zákazky sú všetky náklady priamo aj nepriamo súvisiace s predmetom zákazky (doprava na miesto dodania, balné a všetky ostatné súvisiace náklady uchádzača). Vrátane nevyhnutného technického vybavenia a začlenenie do existujúcej štruktúry múzea. Zámerom projektu je vytvorenie expozície stredovekých dejín v rámci expozície regionálnych dejín južného Zemplína. Expozícia má prezentovať najvýznamnejšie pamiatky, náleziska a nálezy z regiónu, ktoré súvisia s jeho dejinami. Jej cieľom je inovatívnou formou priblížiť návštevníkovi všetky tieto veci kompaktne na základe výskumov, ktoré sa realizovali a ktoré stále prebiehajú. Súčasťou expozície je aj realizácia digitalizácie viacerých objektov a dodanie novej webovej stránky múzea. Dodávka expozície v sebe zahŕňa, technické zariadenia nevyhnutné pre spoľahlivé fungovanie expozície. Expozícia má bezproblémovo fungovať výhradne na dodaných zariadeniach. Požiadavky, ktoré sú vznesené na technické zariadenia sú minimálne a odhadované, ich špecifikácia je plne závislá od požiadaviek spracovania smart expozície a samotného riešenia expozície - diela.

Doplňujúce informácie

1) Otvárania ponúk sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuku. Štatutárny zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a dokladom preukazujúcim, že je štatutárnym zástupcom uchádzača. Iný zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a splnomocnením potvrdeným štatutárnym zástupcom uchádzača, že je oprávnený zúčastniť sa na otváraní ponúk. 2) Verejný obstarávateľ stanovuje v súlade s § 38 ZVO ods. 1, písm. d) uchádzačom podmienku podľa § 40 ods. 6 písm. g): Verejný obstarávateľ vylúči uchádzača z verejného obstarávania ak na základe dôveryhodných informácií nadobudne dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v tomto verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. 3) Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, že zmluva musí byť uzavretá v súlade s § 11 ZVO. 4) Zmluva s úspešným uchádzačom nadobúda platnosť podpísaním Zmluvy oboma zmluvnými stranami a účinnosť tejto zmluvy a povinnosti z nej vyplývajúce pre jej účastníkov nastanú po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že dôjde k schváleniu procesu verejného obstarávania zo strany poskytovateľa NFP. 5) Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo v prípade nedostatočného finančného krytia súťaž zrušiť. 6) Lehota na poskytnutie súčinnosti zo strany uchádzačov v súlade s § 114 ods. 7 ZVO je do 20 pracovných dní odo dňa písomného vyzvania na podpis zmluvy zo strany verejného obstarávateľa. 7) Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti týkajúcich sa osobného postavenia preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. 8) Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle § 20 zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať prostredníctvom funkcionality portálu PLUTO na adrese https://pluto.ultimaratio.sk. V rámci dodržania princípu rovnakého zaobchádzania so záujemcami a princípu transparentnosti, verejný obstarávateľ určil vyššie uvedený spôsob komunikácie a na iný spôsob komunikácie verejný obstarávateľ nebude brať zreteľ ak, v súťažných podkladoch neujasnil iný individuálny spôsob komunikácie v osobitných prípadoch. Ďalšie podrobnosti ohľadne elektronickej komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 9) Elektronická fakturácia bude pripustená v súlade so Zákonom č. 215/2019 o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme. 10) Verejný obstarávateľ umožňuje hospodárskemu subjektu vyplniť v časti IV Jednotného európskeho dokumentu oddiel alfa: Globálny údaj pre všetky podmienky účasti bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV. 11) Úspešný uchádzač ako dodávateľ je povinný strpieť výkon kontroly/auditu kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí NFP na financovanie predmetu zákazky a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.