Vyhlásené obstarávanie

Centrálny údajový repozitár ÚKSÚP a zlepšenie eGov služieb ÚKSÚP


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ústredný kontrolný a skúšobný ústav poľnohospodársky v Bratislave
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
7 065 195,33
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72250000-2
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
16. August 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
8. Október 2021
Dátum otvárania ponúk:
8. Október 2021
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk vykoná komisia v súlade s § 52 ods. 1 a ods. 2 zákona. Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Zástupca uchádzača sa preukáže, že je oprávnený konať za spoločnosť/uchádzača, resp. plnou mocou/poverením zastupovať osobu oprávnenú konať v originálnom vyhotovení a dokladom totožnosti.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

V intervale:
31. August 2021 až 30. Jún 2023

Výsledky

Centrálny údajový repozitár ÚKSÚP a zlepšenie eGov služieb ÚKSÚP

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je vytvorenie a zavedenie komplexného Informačného systému Centrálny údajový repozitár v rozsahu podľa uvedeného opisu predmetu zákazky a zabezpečenie migrácie údajov z aktuálnych zdrojov, ich čistenie, konsolidáciu, vytvorenie príslušných registrov v rámci IS CÚR, zabezpečenie kvality údajov, harmonizáciu údajov registrov voči referenčným údajom a publikáciu datasetov registrov so zabezpečením ochrany osobných údajov, vytvorenia koncových služieb pre nasledovný rozsah registrov: - Centrálny register odrôd (CRO); - Register dodávateľov a uznávania množiteľného materiálu; - Register dovozcov a výrobcov rastlín, rastlinných produktov a iných predmetov; - Register krmivárskych podnikov; - Vinohradnícky register; - Register ovocných sadov a chmeľníc - Register certifikovaných hnojív a register vzájomne uznaných hnojív; - Register spotreby hnojív; - Register v ekologickej poľnohospodárskej výrobe; - Register spotreby prípravkov na ochranu rastlín; - Register prípravkov na ochranu rastlín (integrácia existujúceho registra IS CÚR); - Register typov a skúšok aplikačných zariadení používaných v rastlinnoochranárskej starostlivosti. Predmet obstarávania vychádza zo štúdií uskutočniteľnosti vymenovaných, ktorého podrobný opis tvorí prílohu 17 súťažných podkladov.. Predmetom zákazky je vytvorenie a zavedenie komplexného Informačného systému Centrálny údajový repozitár v rozsahu podľa uvedeného opisu predmetu zákazky a zabezpečenie migrácie údajov z aktuálnych zdrojov, ich čistenie, konsolidáciu, vytvorenie príslušných registrov v rámci IS CÚR, zabezpečenie kvality údajov, harmonizáciu údajov registrov voči referenčným údajom a publikáciu datasetov registrov so zabezpečením ochrany osobných údajov, vytvorenia koncových služieb pre nasledovný rozsah registrov: - Centrálny register odrôd (CRO); - Register dodávateľov a uznávania množiteľného materiálu; - Register dovozcov a výrobcov rastlín, rastlinných produktov a iných predmetov; - Register krmivárskych podnikov; - Vinohradnícky register; - Register ovocných sadov a chmeľníc - Register certifikovaných hnojív a register vzájomne uznaných hnojív; - Register spotreby hnojív; - Register v ekologickej poľnohospodárskej výrobe; - Register spotreby prípravkov na ochranu rastlín; - Register prípravkov na ochranu rastlín (integrácia existujúceho registra IS CÚR); - Register typov a skúšok aplikačných zariadení používaných v rastlinnoochranárskej starostlivosti. Predmet obstarávania vychádza zo štúdií uskutočniteľnosti vymenovaných, ktorého podrobný opis tvorí prílohu 17 súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

1. V rámci tejto verejnej súťaže sa uplatňujú ustanovenia § 66 ods. 7 zákona, teda verejný obstarávateľ (ďalej len "VO") uskutoční vyhodnotenie splnenia podmienok účasti podľa § 40 zákona po vyhodnotení ponúk podľa § 53 zákona. 2. Toto verejné obstarávanie sa realizuje prostredníctvom informačného systému EVO vedenom a sprístupňovanom Úradom pre verejné obstarávanie dostupnom cez webové sídlo https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html (ďalej len "IS EVO"). 3. IS EVO bude použitý pre každý úkon v procese verejného obstarávania, tzn. celý proces verejného obstarávania prebieha len elektronicky prostredníctvom IS EVO v súlade s § 20 zákona. 4. VO požaduje, aby sa záujemcovia zaregistrovali v IS EVO. Táto registrácia je spojená s určitými procesnými úkonmi, preto je potrebné ju vykonať v dostatočnom časovom predstihu Registráciu v IS EVO je možné realizovať záujemcom najneskôr do uplynutia lehoty na predkladanie ponúk uvedenej v bode 21. súťažných podkladov. 5. Súťažné podklady sa poskytujú prostredníctvom IS EVO a súčasne sú zverejnené v profile VO. Priamy a neobmedzený prístup k súťažným podkladom získa uchádzač na profile VO. 6. Uchádzač vypracuje a predloží ponuku len v elektronickej forme prostredníctvom IS EVO, v súlade s týmto oznámením o vyhlásení verejného obstarávania, so súťažnými podkladmi a s inými dokumentmi poskytnutými VO. 7. Ponuky, návrhy a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka; to neplatí pre ponuky, návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad do štátneho jazyka. 8. VO požaduje zábezpeku ponuky vo výške 50.000,-- Eur. Podrobné informácie o zložení zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. 9. Všetky náklady spojené s vypracovaním a predložením ponuky sú výlučne výdavkami uchádzača. VO nebude zodpovedný a ani neuhradí žiadne výdavky alebo straty akéhokoľvek druhu vynaložené uchádzačom v súvislosti s vypracovaním ponuky bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 10. VO si vyhradzuje právo neprijať takú ponuku uchádzača, ktorá presiahne predpokladanú hodnotu zákazky. 11. Prípadné zadanie podielu zákazky subdodávateľom (podľa návrhu uchádzača v ponuke) bude podľa § 41 zákona upravené v zmluve vrátane určenia pravidiel zmeny subdodávateľov a povinností dodávateľa. 12. VO vyžaduje, aby úspešný uchádzač predložil pred podpisom zmluvy informácie aj o ďalších subdodávateľoch v zmysle znenia § 2 ods. 1 písm. a) bod 7 zákona č. 315/2016 Z.z. Podrobnejšie informácie sú v súťažných podkladoch. 13. Zmluva bude podpísaná s úspešným uchádzačom len za predpokladu splnenia požiadaviek zákona č. 315/2016 Z.z. ak je to relevantné (zápis v RPVS). Z dôvodu nedostatočného počtu znakov pokračovanie v bode II.2.14) tohto oznámenia Doplňujúca informácia k bodu III.1.2) tohto oznámenia - Podrobnejšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch v časti A.2 Podmienky účasti uchádzačov. Doplňujúca informácia k bodu III.1.3) tohto oznámenia - Podrobnejšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch v časti A.2 Podmienky účasti uchádzačov.