Vyhlásené obstarávanie

Rozšírenie kapacity materskej školy v obci Rapovce - stavebné práce


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Rapovce
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
456 556,60
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45214100-1
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
20. August 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
10. September 2021
Dátum otvárania ponúk:
10. September 2021
Ponuka musí platiť do:
31. Marec 2022
Miesto otvárania ponúk:
Galvaniho 14/D, 821 04 Bratislava Otváranie ponúk sa uskutoční elektronickými prostriedkami v systéme ERANET. Každý uchádzač, ktorý predložil ponuku má právo sa zúčastniť otvárania ponúk.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Uchádzač môže byť zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní ponúk za uchádzača. Uchádzač (FO), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (PO) sa preukáže na otváraní ponúk preukazom totožnosti (OP) a dokladom o oprávnení podnikať. Poverený zástupca sa preukáže OP, dokladom o oprávnení podnikať a splnomocnením na zastupovanie.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Rozšírenie kapacity materskej školy v obci Rapovce - stavebné práce

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je výstavba novej budovy materskej školy v obci Rapovce za účelom rozšírenia a presunutia kapacity existujúcej materskej školy. Opis predmetu zákazky tvorí prílohu č. 1 (príloha č. 1A, č. 1B a č. 1C) týchto súťažných podkladov.. Stručný opis predmetu zákazky vrátane povahy a množstva požadovaných stavebných prác je uvedený v bode II.1.4) tejto výzvy na predkladanie ponúk. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

1. Verejný obstarávateľ (VO) pri zadávaní tejto podlimitnej zákazky postupuje podľa § 20 ods. 1 a nasl. zákona. 2. VO poskytuje bezodplatný, neobmedzený, úplný a priamy prístupu prostredníctvom elektronických prostriedkov, k dokumentom potrebným na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti a to na internetovej adrese: https://obstaravanie.eranet.sk/#/tendersPublicDetails/677 3. Z uvedeného dôvodu VO tieto dokumenty záujemcom nezasiela. Priamy odkaz na túto internetovú adresu je tiež zverejnený v profile VO na web stránke Úradu pre verejné obstarávanie. 4. VO záujemcom odporúča, aby si súťažné podklady (SP) stiahli až po registrovaní sa do systému ERANET. O záujemcoch, ktorí si prevezmú SP bez registrácie VO nemá evidenciu - o zverejnení doplňujúcich informácií a vysvetlení SP nebudú informovaní. 5. Pre potreby elektronickej komunikácie je každý záujemca/uchádzač povinný zaregistrovať sa do systému ERANET na URL: https://obstaravanie.eranet.sk. Uchádzač je oprávnený predložiť ponuku až po zaregistrovaní a prihlásení sa do systému ERANET. Registrácia do systému ERANET je bezplatná. Podmienky a pravidlá používania systému ERANET sú uvedené na: https://obstaravanie.eranet.sk v časti PODMIENKY a MANUÁL. 6. Minimálne technické požiadavky na používanie informačného systému ERANET: OS: MS Win 7 a vyššie, Android, iOS7, Linux; Aktuálne verzie prehliadačov: IE 10 a vyššie, MS Edge, Firefox 30.0 a vyššie, Chrome 35 a vyššie; Ďalšie požiadavky: prístup na Internet, zapnutý JavaScript, zapnuté Cookies 7. Predkladanie ponúk sa realizuje výlučne elektronicky, prostredníctvom systému ERANET dostupnom na adrese: https://obstaravanie.eranet.sk. 8. Vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky/na preukázanie splnenia podmienok účasti, VO bezodkladne oznámi najneskôr 3 prac. dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že o vysvetlenie záujemca požiada dostatočne vopred. 9. Podmienky účasti podľa výzvy, bod III.1.1), III.1.2) a bod III.1.3) a spôsob ich preukazovania sú uvedené v prílohe č. 6 SP. Vzor Jednotného európskeho dokumentu je v prílohe č. 4 SP. 10. Zábezpeka ponuky sa vyžaduje vo výške 10 000,00 EUR. Spôsob a podmienky zloženia zábezpeky sú stanovené podľa zákona a podrobne rozpísané v bode 11 SP. Zloženie zábezpeky budú uchádzači preukazovať v ponukách. Zábezpeka musí byť pripísaná na určený účet verejného obstarávateľa alebo predložená vo forme bankovej záruky v ponuke uchádzača najneskôr k uplynutiu lehoty na predkladanie ponúk. VO bude nesplnenie tejto požiadavky klasifikovať ako nesplnenie podmienok stanovených VO a takéhoto uchádzača vylúči. Číslo účtu a bankový ústav na zloženie zábezpeky sú uvedené v príslušnej časti SP (bod 11.5 písm. a)). V prípade zloženia zábezpeky bankovým prevodom odporúčame, aby bol doklad preukazujúci uvedenú skutočnosť súčasťou ponuky. V prípade zloženia zábezpeky formou bankovej záruky/formou poistenia záruky musí byť uvedený dokument súčasťou ponuky a jeho platnosť preukázateľná počas celej lehoty viazanosti ponúk. 11. Náklady spojené s účasťou v tejto podlimitnej zákazke znášajú uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči VO. 12. Odôvodnenie nerozdelenia zákazky na časti: Zákazka nie je rozdelená na časti vzhľadom na to, že predmet zákazky je homogénny z funkčného, časového, miestneho hľadiska, taktiež z hľadiska technických špecifikácií a typu uzavretej zmluvy. 13. VO uplatňuje sociálny aspekt. 14. Ak je niekde použitý konkrétny výrobca,značka,patent,typ,krajina alebo miesto pôvodu/výroby, príp. niektorý z použitých parametrov, alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok, VO umožňuje nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom/ekvivalentom technického riešenia pod podmienkou, že ekvivalentný výrobok/ekvivalentné technické riešenie bude spĺňať úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré sú uvedené technológie, materiály a zariadenia určené.