Vyhlásené obstarávanie

Obecný úrad a kultúrno-spoločenské centrum v obci Šoporňa zvýšenie energetickej účinnosti budovy


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Šoporňa
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
613 262,72
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45210000-2
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
23. August 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
9. September 2021
Dátum otvárania ponúk:
9. September 2021
Ponuka musí platiť do:
9. September 2022
Miesto otvárania ponúk:
Obecný úrad Šoporňa, Šoporňa 1179, 925 52 Šoporňa
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Vzhľadom na použitie elektronickej aukcie, VO postupuje podľa § 54 ZVO, t.j. otváranie ponúk je neverejné a údaje z otvárania ponúk komisia nezverejňuje a neposiela uchádzačom ani zápisnicu z otvárania ponúk.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Obecný úrad a kultúrno-spoločenské centrum v obci Šoporňa zvýšenie energetickej účinnosti budovy

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je výber zhotoviteľa pre realizáciu projektu: Obecný úrad a kultúrno-spoločenské centrum v obci Šoporňa zvýšenie energetickej účinnosti budovy. Stavebné objekty: SO 01 - Obecný úrad a kultúrno-spoločenské centrum v obci Šoporňa - zvýšenie energetickej účinnosti budovy Realizácia zákazky bude podľa projektovej dokumentácie a výkazu výmer, ktoré sú neoddeliteľnou súčasťou súťažných podkladov.. Stavebné objekty: SO 01 - Obecný úrad a kultúrno-spoločenské centrum v obci Šoporňa - zvýšenie energetickej účinnosti budovy V tejto investičnej akcii sa uvažuje s uvedenými prácami: -Oprava vonkajších omietok a zateplenie objektu -kompletná obnova sedlových striech a plochej strechy - zateplenie -Výmena okien, zasklených stien, parapetov -Výmena a oprava klampiarskych výrobkov žľaby, zvody -Oprava zámočníckych výrobkov okenné mreže, zábradlia -Kontrola a revízia bleskozvodu -Inštalácia termoregulačných ventilov na vykurovacích telesách, hydraulické vyváženie vykurovacej sústavy , rekonštrukcia kotolne -Rekonštrukcia el. rozvodov , výmena ovládacích prvkov , svietidiel a rozvádzačov -búracie práce v najnutnejšom rozsahu Dispozičné riešenie objektu zostáva nezmenené, so zachovaním pôvodného účelu a tvaru stavby. Podrobne spracované v časti - B- Súhrnné riešenie stavby Navrhované riešenie obnovy objektu v rámci možností, ktoré sú dané pôvodným riešením a tvarom objektu, požiadavkami investora sa snaží všetky časti objektu architektonickým výrazom zjednotiť, vzájomne dispozične previazať a architektonicky ich riešiť ako jeden celok s výrazným farebným riešením fasád. Stavebné práce sú detailne popísané projektovou dokumentáciou a rozsah špecifikovaný výkazom výmer. Projektová dokumentácia vrátane výkazu výmer sú uverejnené aj v profile verejného obstarávateľa

Doplňujúce informácie

1.Podmienky a pravidlá neupravené v tejto výzve, v súťažných podkladoch (SP) a v procese verejného obstarávania (VO) sa riadia zákonom č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení. 2.K SP sa poskytuje neobmedzený, úplný a priamy prístup prostredníctvom profilu verejného obstarávateľa na stránke www.uvo.gov.sk. 3. Toto VO sa realizuje prostredníctvom informačného systému elektronického verejného obstarávania IS ÚVO, ktorý je dostupný na adrese: https://www.uvo.gov.sk/ Pre účasť na elektronickom VO, resp. komunikáciu v systéme a pre elektronické predkladanie ponuky prostredníctvom systému IS ÚVO - EVO je potrebné: - ak uchádzač nemá konto v IS ÚVO je potrebné vytvoriť si účet - v prípade ak hospodársky subjekt, za ktorého predkladáte ponuku/realizujete inú komunikáciu podľa ZVO, ešte nie je zaregistrovaný v IS ÚVO, je potrebné ho zaregistrovať link: https://www.uvo.gov.sk/private/hospodarske-subjekty/add 4.Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady určené VO na preukázanie splnenia podmienok účasti JED-om podľa § 39 alebo čestným vyhlásením v zmysle § 114 ZVO, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne VO na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Hospodársky subjekt môže v čestnom vyhlásení uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz, a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné. Ak hospodársky subjekt použije čestné vyhlásenie, verejný obstarávateľ môže na účely zabezpečenia riadneho priebehu VO postupovať podľa § 39 ods. 6. ZVO 5.Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto VO sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronického nástroja EVO na portáli www.uvo.gov.sk. 6.Predmetné verejné obstarávanie je zelené verejné obstarávanie. 7. Predmet zákazky tvorí jeden funkčný celok, preto ho nie je možné deliť na časti. 8. VO pri zadávaní tejto zákazky požaduje dodržiavať Etický kódex záujemcu/uchádzača vo verejnom obstarávaní, ktorý je zverejnení na http://www.uvo.gov.sk/eticky-kodex-zaujemcu-uchadzaca-54b.html. 9.Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 37 ods. 3 ZVO. 10. Predmet zmluvy je spolufinancovaný z fondov EÚ, preto je zhotoviteľ povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o NFP, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnené osoby na výkon kontroly/auditu sú najmä: a)Poskytovateľ a ním poverené osoby, b)Útvar vnútorného auditu Poskytovateľa/Útvar vnútornej kontroly Sprostredkovateľského orgánu a ním poverené osoby, c)Najvyšší kontrolný úrad SR a ním poverené osoby, d)Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány (Úrad vládneho auditu) a osoby poverené na výkon kontroly/auditu, e)Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov, f)Orgán zabezpečujúci ochranu finančných záujmov EÚ, g)Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až f) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a právnymi aktmi EÚ. 11. Ďalšie informácie sú kapacitných dôvodov v SP.