Vyhlásené obstarávanie

ZMLUVNÝ VÝSKUM V SÚVISLOSTI S VÝVOJOM DEZINFEKČNÝCH NADSTAVIEB


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Železničná spoločnosť Slovensko, a.s.
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
271 067,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
73100000-3
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
25. August 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
23. September 2021
Dátum otvárania ponúk:
23. September 2021
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otvárania ponúk sa môže zúčastniť každý uchádzač (oprávnená/splnomocnená osoba), ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Bližšie uvedené v SP Oddiel A.1 bod 23. Otváranie ponúk.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Áno
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 20

Výsledky

ZMLUVNÝ VÝSKUM V SÚVISLOSTI S VÝVOJOM DEZINFEKČNÝCH NADSTAVIEB

Opis obstarávania

Predmetom zákazky sú výskumné a vývojové práce súvisiace s vývojom autonómneho dezinfekčného robota ktorý, pozostáva zo špeciálneho robotického podvozku, ktorý bude vyvinutý na základoch komerčne dostupného produktu (dodá verejný obstarávateľ) a vysoko sofistikovaného robotického ramena (ruky) so sadou nadstavieb a aplikátorov.. Predmetom zákazky sú výskumné a vývojové práce súvisiace s vývojom autonómneho dezinfekčného robota ktorý, pozostáva zo špeciálneho robotického podvozku, ktorý bude vyvinutý na základoch komerčne dostupného produktu (dodá verejný obstarávateľ) a vysoko sofistikovaného robotického ramena (ruky) so sadou nadstavieb a aplikátorov.

Doplňujúce informácie

VI.3.1) Obstarávateľ postupuje podľa § 66 prvá veta ods. 7 ZVO. VI.3.2) Obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup elektronickými prostriedkami k SP a prípadným všetkým doplňujúcim podkladom. SP a prípadné vysvetlenie alebo doplnenie SP alebo vysvetlenie požiadaviek uvedených v Oznámení o vyhlásení verejného obstarávania, podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, informatívneho dokumentu alebo inej sprievodnej dokumentácie budú dostupné v mieste zverejnenia SP. VI.3.3) Obstarávateľ v zákazke uplatňuje plne elektronickú komunikáciu prostredníctvom informačného systému Úradu pre verejné obstarávanie s názvom IS EVO ver. 18.0. VI.3.4) Doručovanie podaní, v IS EVO sa za okamih doručenia považuje odoslanie danej informácie (žiadosti, ponuky, návrhu a iné). Tento údaj je uvedený v dátume podania príslušného dokumentu. Dátum odoslania = dátum doručenia. VI.3.5) Uchádzač môže doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené obstarávateľom v ods. III.1) tohto oznámenia predbežne nahradiť jednotným európskym dokumentom pre verejné obstarávanie (JED). Uchádzač vyplní časti I. až III. JED-u a oddiel: Globálny údaj pre všetky podmienky účasti časti IV JED-u bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV JED-u. Predloha JED-u je dostupná v mieste zverejnenia SP. Bližšie informácie sú uvedené v SP Oddiel A.2. VI.3.6) Ak uchádzač použije JED, obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu uchádzača písomne požiadať o predloženie dokladu alebo dokladov nahradených JED-om. Uchádzač je následne povinný doručiť doklady obstarávateľovi do piatich pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti, ak obstarávateľ neurčil dlhšiu lehotu. V prípade, ak uchádzač nepredloží doklady, ktoré boli nahradené JED-om v lehote určenej obstarávateľom, obstarávateľ uchádzača vylúči z verejného obstarávania. VI.3.7 Záujemca predkladá ponuku elektronicky v IS EVO. Podrobné informácie o IS EVO ver. 18.0 určených pre prácu záujemcu/uchádzača s týmto systémom nájdete na https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f6.html v sekcii PRÍRUČKY a v sekcií VIDEONÁVODY. Obstarávateľ upriamuje pozornosť záujemcov, že pri registrácii nového subjektu v systéme EVO je potrebné brať do úvahy čas potrebný na dokončenie validácie HS (doručenie validačného kódu) a registráciu vykonať v dostatočnom časovom predstihu pred zámerom predloženia ponuky. VI.3.8 Úspešný uchádzač (dodávateľ) sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho so zmluvou kedykoľvek počas platnosti a účinnosti tejto Zmluvy, a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. VI.3.9 Dĺžka trvania zákazky určená v bode II.2.7) vychádza z predpokladu nadobudnutia účinnosti zmluvy od 01.11.2021. Pre vylúčenie pochybností platí dĺžka trvania zmluvy podľa ustanovenia čl. VIII. ods. 8.1 zmluvy zo súťažných podkladov. Zmluva sa uzatvára na dobu určitú a to do 30.06.2023. VI.3.10 Odôvodnenie nerozdelenia zákazky na časti: Charakter poskytovaných služieb, vyplývajúci z identifikovaných potrieb obstarávateľa vo vzťahu k zabezpečeniu efektivity dosiahnutia určeného účelu zadávanej zákazky neumožňuje rozdelenie zákazky na časti, nakoľko sa jedná o ucelený, logicky funkčný celok. VI.3.11 Predmetné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, nie je obstarávaním inovácií a nie je obstarávaním zameraným na sociálne aspekty.