Vyhlásené obstarávanie

ENERGETICKÝ AUDIT VYBRANÝCH BUDOV ŽILINSKÉHO SAMOSPRÁVNEHO KRAJA


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Žilinský samosprávny kraj
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
137 265,46
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
71241000-9
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
26. August 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
22. September 2021
Dátum otvárania ponúk:
22. September 2021
Ponuka musí platiť do:
31. August 2022
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otvárania ponúk sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuku. Štatutárny zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a dokladom preukazujúcim, že je štatutárnym zástupcom uchádzača. Iný zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a splnomocnením potvrdeným štatutárnym zástupcom uchádzača, že je oprávnený zúčastniť sa na otváraní ponúk.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 8

Výsledky

ENERGETICKÝ AUDIT VYBRANÝCH BUDOV ŽILINSKÉHO SAMOSPRÁVNEHO KRAJA

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je vypracovanie účelových energetických auditov budov v zmysle zákona 321/2014 Z.z. o energetickej efektívnosti a vyhodnotenie vhodnosti realizácie opatrení formou Garantovanej energetickej služby. Predmetom zákazky je vypracovanie účelových energetických auditov budov v zmysle zákona 321/2014 Z.z. o energetickej efektívnosti a vyhodnotenie vhodnosti realizácie opatrení formou Garantovanej energetickej služby v rozsahu: 1. Obhliadka predmetných budov na mieste jej fyzického umiestnenia 2. Analýza súčasného stavu spotreby energie (popis, GPS lokalizácia prípojok, východiskový stav, fotodokumentácia), 3. Posúdenie spotreby energie súčasných technických systémov budov, 4. Identifikácia potenciálnych miest plytvania energiami, 5. Energetické hodnotenie obvodového plášťa hodnotených budov (výpočet tepelných strát), 6. Zhodnotenie tepelno-technických vlastností stavebných konštrukcií, 7. Návrh úsporných opatrení na zvýšenie energetickej efektívnosti prevádzky budov, 8. Návrh opatrení pre zvýšenie energetickej efektívnosti pri osvetlení, vykurovaní, príprave teplej vody, 9. Vyhodnotenie navrhovaných opatrení z hľadiska realizovateľnosti formou garantovanej energetickej služby GES v zmysle § 19 ods. 13 zákona 321/2014 Z.z. a podľa bodu 10) tohto opisu 10. Ekonomické vyhodnotenie navrhovaných opatrení (výpočet očakávaných nákladov na realizáciu opatrení, výpočet úspor z realizácie opatrení, výpočet doby návratnosti investícií na realizáciu opatrení), 11. Predbežné zaradenie vyhodnotených budov do energetických tried, podľa miest spotreby energie a vyhodnotenie globálneho ukazovateľa potreba primárnej energie pre hodnotenú budovu v zmysle vyhlášky Ministerstva dopravy a výstavby Slovenskej republiky č. 364/2012 Z. z., v časovej verzii predpisu účinnej od 01.01.2017, 12. Environmentálne hodnotenie navrhovaných opatrení, 13. Vyhodnotenie navrhovaných opatrení z hľadiska realizovateľnosti formou garantovanej energetickej služby GES v zmysle § 19 ods. 13 zákona 321/2014 Z.z. a podľa bodu 10) tohto opisu 14. Záverečné hodnotenie a odporúčanie audítora, 15. Správa z energetického auditu, súhrnný informačný list a údaje do monitorovacieho systému SIEA

Doplňujúce informácie

1. Postup zadávania zákazky nadlimitným postupom sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom IS EVO na www.uvo.gov.sk. Podmienkou pre úspešnú komunikáciu v IS EVO a pre úspešné predkladanie ponúk je, aby uchádzač dodržal podmienky na softvér a hardvér výpočtovej techniky z ktorej bude odosielať súťažné podklady, aby mal uchádzač príslušné technické a odborné predpoklady, technické vybavenie a odborné ovládanie IS EVO. Potrebné technické vybavenie a požiadavky na používanie IS EVO sú zadefinované azverejnené na portáli EVO (http://www.uvo.gov.sk). Verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov, že neposkytuje súťažné podklady v listinnej podobe na základe písomnej alebo e-mailovej žiadosti záujemcu. Súťažné podklady sú sprístupnené záujemcom v IS EVO. 2. Plynutie zákonných lehôt v prípade elektronickej komunikácie je odo dňa odoslania/doručenia správy. Pod pojmom doručenie sa myslí, kedy bola správa doručená uchádzačovi v IS EVO a nie kedy si ju uchádzač prečítal. 3. ZÁBEZPEKA: Verejný obstarávateľ vyžaduje od uchádzačov zábezpeku. Zábezpeka je stanovená vo výške 3000,- EUR. Podrobnosti sú v súťažných podkladoch. 4. Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené týmto oznámením a súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami ZoVO. 5.Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy nie je predmetné VO zelené, obstarávanie inovácií ani zamerané na sociálne aspekty. 6.V elektronicky podanej ponuke sa predkladajú naskenované kópie originálnych dokladov. 7.Uchádzač predloží doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti elektronickým spôsobom prostredníctvom systému IS EVO ako naskenované doklady, alebo môže predbežne nahradiť vyššie uvedené doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ZoVO. Verejný obstarávateľ povoľuje, že uchádzač môže vyplniť len oddiel GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI časti IV JED bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV JED. 8. Verejný obstarávateľ nerozdelil predmet zákazky na časti z dôvodu zabezpečenia zmluvného plnenia jedným dodávateľom. 9. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý má povinnosť zapísať sa do registra partnerov verejného sektora (RPVS) a nie je zapísaný v RPVS, alebo ktorého subdodávatelia, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do RPVS nie sú zapísaní v RPVS. 10. Zmluva uzatvorená ako výsledok tohto verejného obstarávania (VO) nadobudne účinnosť po ukončení finančnej kontroly, ak Riadiaci orgán neidentifikoval nedostatky, ktoré by mali alebo mohli mať vplyv na výsledok VO, pričom rozhodujúci je dátum doručenia správy z kontroly verejnému obstarávateľovi. Ak boli v rámci finančnej kontroly VO identifikované nedostatky, ktoré mali alebo mohli mať vplyv na výsledok VO, zmluva nadobudne účinnosť momentom súhlasu verejného obstarávateľa s výškou ex ante finančnej opravy uvedenej v správe z kontroly a kumulatívneho splnenia podmienky na uplatnenie ex ante finančnej opravy podľa Metodického pokynu CKO č. 5, ktorý upravuje postup pri určení finančných opráv za VO. 11. Verejný obstarávateľ bude postupovať formou reverznej verejnej súťaže podľa § 66 ods. 7 zákona o VO. 12. Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy nie je predmetné VO zelené, obstarávanie inovácií ani zamerané na sociálne aspekty.