Vyhlásené obstarávanie

Rekonštrukcia objektu Meander za účelom vytvorenia vhodných priestorov pre realizáciu systému rezortného vzdelávania MPSVR SR


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
1 105 996,75
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
26. August 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
17. September 2021
Dátum otvárania ponúk:
17. September 2021
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
MPSVR SR, Špitálska 6, 816 43 Bratislava Odbor realizácie verejného obstarávania, EN EVOSERVIS.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk bude v súlade § 52 ZVO verejné. Otváranie ponúk sa v zmysle § 20 ods. 11 ZVO vykonáva v EN Evoservis, a to sprístupnením ponúk komisií, po vložení e-kľúčov členov komisie. Tento EN uplynutím LPP automaticky po OP doručí informácie v zmysle § 52 ods. 2 ZVO uchádzačom, ktorí predložili ponuku a vygeneruje zápisnicu resp. protokol z OP.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Rekonštrukcia objektu Meander za účelom vytvorenia vhodných priestorov pre realizáciu systému rezortného vzdelávania MPSVR SR

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je rekonštrukcia a modernizácia budovy vzdelávacieho strediska MPSVR SR. Podrobná špecifikácia diela je uvedená v súťažných podkladoch.. Predmetom zákazky je rekonštrukcia a modernizácia budovy vzdelávacieho strediska MPSVR SR. Podrobná špecifikácia diela je uvedená v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

1. MPSVR SR vykonáva predmetné verejné obstarávanie elektronicky v systéme elektronického verejného obstarávania. Komunikácia vrátane doručovania sa realizuje v systéme EVOSERVIS. Doručenie prostredníctvom elektronického nástroja je okamih prijatia dátovej správy na elektronickú adresu adresáta/adresátov dátovej správy v elektronickom nástroji. Každý záujemca/uchádzač, ktorý nie je registrovaný v systéme Evoservis sa zaregistruje do systému na adrese www.evoservis.sk/mpsvrsr/, prípadne na www.evoservis.sk. Po zaregistrovaní mu bude na ním zadaný e-mail zaslaný prístupový kód (meno a heslo) pre prihlásenie do systému EVOSERVIS za účelom komunikácie s verejným obstarávateľom (VOB), preberania zadávacej dokumentácie, príloh a predkladanie elektronických ponúk v systéme Evoservis. Registrovaný uchádzač v systéme Evoservis sa už opakovane neregistruje. Na prihlásenie do systému používa prístupové kódy, ktoré mu boli doručené pri prvotnej registrácii. Po prihlásení do systému má uchádzač v profile Prehľad zákaziek po potvrdení žiadosti o zadávaciu dokumentáciu neobmedzený prístup ku všetkým údajom a pokynom, vrátane súťažných podkladov a príslušných príloh. Uchádzač bude svoju ponuku predkladať elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO. Predloženie elektr. ponuky sa bude potvrdzovať uznávanou elektronickou značkou (UEZ). Bližšie infor. o používaní UEZ sú uvedené v súťažných podkladoch (SP). V prípade otázok, resp. žiadosti o vysvetlenie bude záujemca/uchádzač komunikovať s VOB priamo v systéme Evoservis cez komunikačné rozhranie v zmysle časti A.5 súťažných podkladov. 2.V elektr. podanej ponuke sa predkladajú scany originál. dokladov alebo úradne overených kópii. Úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy predloží originály požadovaných dokladov alebo úradne overené kópie originál.dokladov. 3.VOB požaduje zábezpeku na ponuku vo výške 30 000 EUR. Podrobné infor. spôsobu zloženia zábezpeky sú uvedené v SP. 4.Podlimitná zákazka bez využitia elektronického trhoviska sa realizuje postupom podľa § 112 druhá veta ods. 6 ZVO. 5. VOB si vyhradzuje právo zrušiť verejné obstarávanie v prípade, ak RO OP ĽZ po vykonaní administratívnej kontroly nepostúpi zákazku na ďalšie financovanie z fondov EÚ. 6. VOB si vyhradzuje právo neprijať ponuku, ktorej celková cena na dodanie predmetu zákazky presiahne vyčlenený finančný limit verejného obstarávateľa. 7. Upresnenie k bodu II.2.7) tohto oznámenia: Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody Zhotoviteľ odovzdá dielo v zmysle Zmluvy o dielo v termíne do 6 mesiacov odo dňa odovzdania a prevzatia staveniska. 8.Podľa § 114 ods. 1 ZVO môže uchádzač predbežne nahradiť vyššie uvedené doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom (JED), alebo čestným vyhlásením. VOB povoľuje, že uchádzač môže vyplniť len oddiel GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI časti IV JED bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV JED. 9.Úspešný uchádzač pred podpisom ZoD predloží VOB: úradne osvedčenú kópiu oprávnenia na činnosť podľa § 15 zákona č. 124/2006 o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnené niektorých zákonov, resp. preukaz, osvedčenie a doklad podľa § 16 zákona o BOZP, na preukázanie oprávnenia vykonávať činnosti na vyhradených technických zariadeniach podľa Vyhlášky MPSVR SR č. 508/2009 Z. z. v rozsahu: - montáž, opravu a údržbu, odborné prehliadky a skúšky elektrických zariadení v rozsahu potrebnom na realizáciu predmetu ZoD, - montáž, opravu a údržbu, odborné prehliadky a skúšky zdvíhacích zariadení v rozsahu potrebnom na realizáciu predmetu ZoD. VOB uzná aj predloženie ekvivalentného dokladu. 10.Na zodpovedajúce plnenie predmetu zákazky úspešný uchádzač sa zaväzuje zložiť po podpise zmluvy výkonovú záruku na plnenie zmluvy vo výške 2 % zo zmluvnej ceny za dielo v EUR s DPH na účet objednávateľa. Bližšie informácie sú uvedené v prílohe č. 2 SP Zmluva o dielo. 11.Toto verejné obstarávanie je zamerané na zelené verejné obstarávanie