Vyhlásené obstarávanie

Komunikácia Dúbie - Hurbanova


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Kysucké Nové Mesto
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
279 322,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45233000-9
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
27. August 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
17. September 2021
Dátum otvárania ponúk:
17. September 2021
Ponuka musí platiť do:
31. December 2021
Miesto otvárania ponúk:
V zasadačke MsÚ KNM na adrese - Nám. slobody 94, 024 01 Kysucké Nové Mesto.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Verejný obstarávateľ umožňuje uchádzačom, ktorí predložili ponuku účasť na otváraní (sprístupnení) elektronicky podaných ponúk.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Komunikácia Dúbie - Hurbanova

Opis obstarávania

Predmetom zákazky sú stavebné práce na spodnej a vrchnej stavbe jestvujúcej komunikácie Dúbie Hurbanova v Kysuckom Novom Meste.. Povaha a množstvo prác je zadefinovaná v SP, projektová dokumentácia, zadaní - výkaze výmer.

Doplňujúce informácie

1.Súťažné podklady sa nachádzajú na zriadenom úložisku Úradu pre verejné obstarávanie na webovej adrese https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4850 , informatívny dokument a prílohy potrebné na vypracovanie ponuky sa nachádzajú v elektronickom nástroji EVOSERVIS (ďalej len EN EVOSERVIS) na webovej adrese www.evoservis.sk/jktina/ . 2.EN EVOSERVIS zabezpečuje riadenie prístupu prostredníctvom identifikácie a autentifikácie pristupujúcej osoby (menom a heslom). EN EVOSERVIS na účely identifikácie a autentifikácie umožňuje aj použitie nástrojov podľa § 14 ods. 2 písm. a) - občiansky preukaz s elektronickým čipom a bezpečnostným osobným kódom (elektronická identifikačná karta - EID). 3.Ak nastanú skutočnosti uvedené v § 116 zákona o VO verejný obstarávateľ bude postupovať pri výbere zhotoviteľa na predmet zákazky rokovaním. Verejný obstarávateľ bude rokovať jedným vybraným záujemcom alebo viacerými vybranými záujemcami, s ktorými bude rokovať o podmienkach zmluvy. 4. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom - Jednotným európskym dokumentom. 5. Komunikácia a výmena informácií v procese verejného obstarávania sa bude uskutočňovať podľa § 20 ods. 1 zákona o VO písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov v slovenskom jazyku. Umožňuje sa komunikácia a výmena informácií aj v českom jazyku. 6. Elektronický prostriedok na komunikáciu, výmenu informácií vrátane doručovania v procese verejného obstarávania je určený EN EVOSERVIS. 7. Komunikácia, výmena informácií vrátane doručovania medzi verejným obstarávateľom a hospodárskym subjektom bude prebiehať výhradne prostredníctvom komunikačného rozhrania EN EVOSERVIS.