Vyhlásené obstarávanie

Prístrojové vybavenie pre ambulanciu športového lekárstva


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Fakultná nemocnica Trenčín
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
118 208,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
33100000-1
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
10. September 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
21. September 2021
Dátum otvárania ponúk:
21. September 2021
Ponuka musí platiť do:
31. Marec 2022
Miesto otvárania ponúk:
budova riaditeľstva FN Trenčín, Oddelenie centrálneho nákupu a VO, č. dverí 102
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otvárania ponúk sa môže zúčastniť len uchádzač (štatutárny zástupca uchádzača alebo ním splnomocnená osoba), ktorého ponuka bola predložená v lehote na predkladanie ponúk. Podrobné informáciu sú uvedené v súťažných podkladoch.
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Prístrojové vybavenie pre ambulanciu športového lekárstva

Opis obstarávania

Predmetom dodávky je nový nepoužívaný tovar. Zákazka je rozdelená do troch častí. Členenie zákazky na časti a opis požadovaných minimálnych vlastností jednotlivých položiek predmetu zákazky a množstvo je uvedené v Prílohe č. 2 súťažných podkladov v záložkách dokumentu. V rámci jednej časti musí byť predložená ponuka na všetky prislúchajúce celky a položky. Názov častí: Časť 1: Spiroergometrický systém Časť 2: Defibrilátor Časť 3: Ostatné vybavenie. Časť 1: Spiroergometrický systém Podrobný opis časti predmetu zákazky je uvedený v Prílohe č. 2 Súťažných podkladov/ Zmluvy - Opis technicko-medicínskych parametrov a vlastností. Ostatné požiadavky na predmet zákazky a doklady preukazujúce splnenie požiadaviek na predmet zákazky sú uvedené v kapitole C. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.Časť 2: Defibrilátor Podrobný opis časti predmetu zákazky je uvedený v Prílohe č. 2 Súťažných podkladov/ Zmluvy - Opis technicko-medicínskych parametrov a vlastností. Ostatné požiadavky na predmet zákazky a doklady preukazujúce splnenie požiadaviek na predmet zákazky sú uvedené v kapitole C. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.Časť 3: Ostatné vybavenie Podrobný opis časti predmetu zákazky je uvedený v Prílohe č. 2 Súťažných podkladov/ Zmluvy - Opis technicko-medicínskych parametrov a vlastností. Ostatné požiadavky na predmet zákazky a doklady preukazujúce splnenie požiadaviek na predmet zákazky sú uvedené v kapitole C. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

1.Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi resp. záujemcami postupovať prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a záujemcami, resp. uchádzačmi 2. JOSEPHINE je na účely tohto verejného obstarávania softvér na elektronizáciu zadávania verejných zákaziek. JOSEPHINE je webová aplikácia na doméne https://josephine.proebiz.com. 3. Na bezproblémové používanie systému JOSEPHINE je nutné používať jeden z podporovaných internetových prehliadačov: Microsoft Internet Explorer verzia 11.0 a vyššia, Mozilla Firefox verzia 13.0 a vyššia, Google Chrome alebo Microsoft Edge. 4. Pravidlá pre doručovanie zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi ak jej adresát bude mať objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, tzn. akonáhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Za okamih doručenia sa v systéme JOSEPHINE považuje okamih jej odoslania v systéme JOSEPHINE a to v súlade s funkcionalitou systému. 5. Ak je odosielateľom zásielky verejný obstarávateľ, tak záujemcovi resp. uchádzačovi bude na ním určený kontaktný email/ e-maily bezodkladne odoslaná informácia o tom, že k predmetnej zákazke existuje nová zásielka/správa. Záujemca resp. uchádzač sa prihlási do systému a v komunikačnom rozhraní zákazky bude mať zobrazený obsah komunikácie zásielky, správy. Záujemca resp. uchádzač si môže v komunikačnom rozhraní zobraziť celú históriu o svojej komunikácii s verejným obstarávateľom. 6. Ak je odosielateľom zásielky záujemca resp. uchádzač, tak po prihlásení do systému a k predmetnému obstarávaniu môže prostredníctvom komunikačného rozhrania odosielať správy a potrebné prílohy verejnému obstarávateľovi. Takáto zásielka sa považuje za doručenú verejnému obstarávateľovi okamihom jej odoslania v systéme JOSEPHINE v súlade s funkcionalitou systému. 7. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, ktorí chcú byť informovaní o prípadných aktualizáciách týkajúcich sa zákazky prostredníctvom notifikačných e-mailov, aby v danej zákazke zaklikli tlačidlo ZAUJÍMA MA TO (v pravej hornej časti obrazovky). Notifikačné e-maily sú taktiež doručované záujemcom, ktorí sú evidovaní na elektronickom liste záujemcov pri danej zákazke. 8. Verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup elektronickými prostriedkami k súťažným podkladom a k prípadným všetkým doplňujúcim podkladom. Verejný obstarávateľ tieto všetky podklady / dokumenty bude uverejňovať ako elektronické dokumenty v príslušnej časti zákazky v systéme JOSEPHINE. 9. Podania a dokumenty súvisiace s uplatnením revíznych postupov sú medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi doručené elektronicky prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Doručovanie námietky a ich odvolávanie vo vzťahu k ÚVO je riešené v zmysle §170 ods. 8 b) zákona o verejnom obstarávaní. 10. V prípade nejasností alebo potreby objasnenia požiadaviek a podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, uvedených v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a/alebo v súťažných podkladoch, inej sprievodnej dokumentácie a/alebo iných dokumentoch poskytnutých verejným obstarávateľom v lehote na predkladanie ponúk, môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať prostredníctvom systému JOSEPHINE v slovenskom jazyku. 11.Vysvetlenie informácií uvedených vo výzve na predkladanie ponúk, v súťažných podkladoch alebo v inej sprievodnej dokumentácii verejný obstarávateľ bezodkladne oznámi všetkým záujemcom, najneskôr však tri pracovné dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že o vysvetlenie sa požiada dostatočne vopred prostredníctvom systému JOSEPHINE v slovenskom jazyku 12. Verejný obstarávateľ nevyžaduje zábezpeku ponúk. 13.Obhliadka miesta dodania predmetu zákazky nie je potrebná. 14. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené obstarávanie, obstarávanie inovácií, ani zamerané na sociálne aspekty.