Vyhlásené obstarávanie

Rekonštrukcia priestorov Kreatívneho centra Trenčianskej univerzity Alexandra Dubčeka v Trenčíne


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
302 972,67
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
13. September 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
5. Október 2021
Dátum otvárania ponúk:
5. Október 2021
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
On-line priestor IS EVO.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk v IS EVO všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk prostredníctvom IS EVO.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Rekonštrukcia priestorov Kreatívneho centra Trenčianskej univerzity Alexandra Dubčeka v Trenčíne

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je obstaranie stavebných prác pre projekt pod názvom Kreatívne centrum Trenčianskej univerzity A. Dubčeka pre stimuláciu potenciálu v kultúrnom a kreatívnom priemysle. Podrobný opis predmetu zákazky tvorí Prílohu č. 12 súťažných podkladov.. Predmetom zákazky je obstaranie stavebných prác pre projekt pod názvom Kreatívne centrum Trenčianskej univerzity A. Dubčeka pre stimuláciu potenciálu v kultúrnom a kreatívnom priemysle. Podrobný opis predmetu zákazky tvorí Prílohu č. 12 súťažných podkladov. Pokračovanie bodu VI.3 tejto výzvy: 11.Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž - § 40 ods. 6 pism. g) zákona o verejnom obstarávaní. 12.Predmetné verejné obstarávanie nie je: zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií, obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. 13.Zmluva nadobudne platnosť dňom jej podpísania zmluvnými stranami a účinnosť dňom nasledujúcim po dni jej zverejnenia na webovej stránke Centrálny register zmlúv ( https://www.crz.gov.sk/ ). 14.Podpis/Realizácia zmluvy s úspešným uchádzačom podlieha predchádzajúcemu schváleniu dokumentácie z verejného obstarávania Riadiacim orgánom/Sprostredkovateľským orgánom a/alebo Úradom pre verejné obstarávanie. 15.Úspešný uchádzač sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s uskutočnením predmetu zmluvy, kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku (NFP) uzavretej verejným obstarávateľom ako prijímateľom NFP, zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle príslušných právnych predpisov SR a EÚ, najmä zákona č. 357/2015 Z. z. o finančnej kontrole a audite a o zmene a doplnení niektorých zákonov, resp. subjektom a osobám povereným oprávnenými orgánmi podľa zákona č. 292/2014 Z. z. o príspevku poskytovanom z európskych štrukturálnych a investičných fondov a o zmene a doplnení niektorých zákonov a príslušnej Zmluvy o poskytnutí NFP a jej príloh vrátane VZP pre také zmluvy a poskytnúť týmto orgánom riadne a včas všetku potrebnú súčinnosť. Porušenie tejto povinnosti úspešného uchádzača je podstatným porušením zmluvy, ktoré oprávňuje verejného obstarávateľa od zmluvy odstúpiť. 16.Úspešný uchádzač/zhotoviteľ bude oprávnený vystavovať priebežné faktúry v mesačných intervaloch až po vykonaní stavebných prác podľa stavebnej projektovej dokumentácie odsúhlasených stavebným dozorom so splatnosťou do 60 dní odo dňa doručenia príslušnej faktúry obstarávateľovi Verejný obstarávateľ neposkytne preddavky. 17. Verejný obstarávateľ požaduje, aby úspešný uchádzač bol počas celej doby plnenia predmetu zákazky až do momentu odovzdania diela verejnému obstarávateľovi (objednávateľovi) poistený v nasledovnom rozsahu poistného krytia: všeobecné komerčné poistenie (pokrývajúce o. i.: poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú voči tretím osobám, poistenie ublíženia na zdraví/úrazu vrátane tretích strán, škôd na majetku verejného obstarávateľa (objednávateľa) alebo tretích osôb) s poistnou sumou min. 150 000 EUR. Kópiu poistnej zmluvy sa úspešný uchádzač zaväzuje poskytnúť verejnému obstarávateľovi najneskôr do 10 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy o dielo, najneskôr však pri prevzatí staveniska. 18. Úspešný uchádzač je povinný do 5 pracovných dní od písomného vyzvania verejného obstarávateľa, najneskôr však do odovzdania staveniska uhradiť na účet verejného obstarávateľa výkonovú zábezpeku pre prípad, že úspešný uchádzač nebude plniť svoje povinnosti podľa zmluvného vzťahu a verejnému obstarávateľovi voči nemu vznikne pohľadávka (ďalej len "Výkonová zábezpeka") vo výške 7,5 % z celkovej sumy diela s DPH. 19. Na zabezpečenie odstránenia všetkých vád počas záručnej doby zloží úspešný uchádzač garančnú zábezpeku vo výške 5 % z ceny diela s DPH na účet verejného obstarávateľa. Garančnú zábezpeku podľa zmluvného vzťahu je verejný obstarávateľ oprávnený zadržať za účelom zabezpečenia záväzku úspešného uchádzača na riadne a včasné plnenie predmetu zmluvného vzťahu.

Doplňujúce informácie

1. Verejné obstarávanie bude realizované v súlade s § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom funkcionality IS EVO ver. 18, vrátane komunikácie, predkladania a vyhodnocovania ponúk. Záujemca/uchádzač postupuje podľa pokynov uvedených v súťažných podkladoch a na web stránke Úradu pre verejné obstarávanie https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f6.htmll .Pre účely komunikácie a výmeny informácií vo verejnom obstarávaní sa za moment doručenia dôležitých písomností medzi verejným obstarávateľom a záujemcom/uchádzačom, najmä písomností, s doručením ktorých zákon spája plynutie lehôt, považuje deň odoslania takejto písomnosti funkcionalitou IS EVO. Verejný obstarávateľ vyžaduje predloženie určených dokumentov a dokladov ponuky so zaručenou konverziou alebo so ZEP/KEP - podrobnosti sú v súťažných podkladoch. V prípade zistenia alebo akéhokoľvek podozrenia z neštandardného správania sa systému IS EVO môžu záujemcovia/uchádzači kontaktovať helpdesk_evo@uvo.gov.sk. 2.V rámci tejto podlimitnej zákazky bez využitia elektronického trhoviska sa uplatňujú ustanovenia § 112 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní, teda verejný obstarávateľ uskutoční vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky až po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. 3.Súťažné podklady sa poskytujú prostredníctvom IS EVO a súčasne sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa. Priamy a neobmedzený prístup k súťažným podkladom získa uchádzač na profile verejného obstarávateľa. 4.Všetky náklady spojené s vypracovaním a predložením ponuky sú výlučne výdavkami uchádzača. Verejný obstarávateľ nebude zodpovedný a ani neuhradí žiadne výdavky alebo straty akéhokoľvek druhu vynaložené uchádzačom v súvislosti s vypracovaním ponuky bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 5.Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať takú ponuku uchádzača, ktorá presiahne predpokladanú hodnotu zákazky. 6.Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo nepristúpiť k podpisu zmluvy alebo odstúpiť od zmluvy s úspešným uchádzačom bez akýchkoľvek sankcií, v prípade neschválenia NFP, resp. ak výsledky administratívnej finančnej kontroly poskytovateľa NFP a/alebo ÚVO neumožňujú financovanie výdavkov súvisiacich s predmetom zákazky ako výsledku procesu verejného obstarávania. 7.Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý má povinnosť zapísať sa do registra partnerov verejného sektora a nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora, alebo ktorého subdodávatelia a subdodávatelia podľa zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. 8.Zmluva bude podpísaná s úspešným uchádzačom len za predpokladu splnenia požiadaviek zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov ak je to relevantné (zápis v RPVS). 9.Prípadné zadanie podielu zákazky subdodávateľom (podľa návrhu uchádzača v ponuke) bude podľa § 41 zákona o verejnom obstarávaní upravené v zmluve vrátane určenia pravidiel zmeny subdodávateľov a povinností dodávateľa. 10. Verejný obstarávateľ podľa § 41 ods. 1 pism. a) b) zákona vyžaduje, aby uchádzači predložili údaje o subdodávateľoch a aby navrhovaní subdodávatelia spĺňali podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia a neexistovali u nich dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 pism. a) až h) a ods. 7 zákona. Prípadné zadanie podielu zákazky subdodávateľom bude podľa § 41 zákona upravené v zmluve. Z dôvodu nedostatočného počtu znakov je pokračovanie v bode II.2.4) tejto výzvy.