Vyhlásené obstarávanie

Obnova a rekonštrukcia areálu a budov Špeciálnej základnej školy


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Špeciálna základná škola Partizánske
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
380 565,17
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45214210-5
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
13. September 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
1. Október 2021
Dátum otvárania ponúk:
1. Október 2021
Ponuka musí platiť do:
31. Marec 2022
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Verejný obstarávateľ využije na otváranie ponúk funkcionalitu on-line sprístupnenia ponúk. Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Všetkým uchádzačom, ktorí predložia ponuku v lehote na predloženie ponúk bude sprístupnené on-line otváranie ponúk pomocou funkcionality systému pre elektronické verejné obstarávanie JOEPHINE.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Obnova a rekonštrukcia areálu a budov Špeciálnej základnej školy

Opis obstarávania

Projekt Obnova a rekonštrukcia areálu a budov Špeciálnej základnej školy Partizánske je prioritne zameraný na znižovanie energetickej náročnosti, zároveň zahŕňa obnovu stavebno-technického riešenia budov v zmysle platných STN a súvisiacich predpisov. Obnova a rekonštrukcia areálu a budov Špeciálnej základnej školy rieši nasledovné stavebné objekty: SO-01 Základná škola, SO-02 Základná škola, SO-03 Hospodárska budova, SO-04 Spojovacia chodba, Podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch.. Obnova a rekonštrukcia areálu a budov Špeciálnej základnej školy rieši nasledovné stavebné objekty: SO-01 Základná škola, SO-02 Základná škola, SO-03 Hospodárska budova, SO-04 Spojovacia chodba, SO-01 Základná škola: Obnova a rekonštrukcia objektu je prioritne zameraná na znižovanie energetickej náročnosti budovy. Rozsah rekonštrukcie neovplyvňuje pôvodnú urbanisticko-architektonickú koncepciu objektu. Objekt má pravidelný obdĺžnikový pôdorys. Objekt má dve nadzemné podlažia a nie je podpivničený. Zastrešený je plochou strechou. SO-02 Základná škola: Obnova a rekonštrukcia objektu je prioritne zameraná na znižovanie energetickej náročnosti budovy. Rozsah rekonštrukcie neovplyvňuje pôvodnú urbanisticko-architektonickú koncepciu objektu. Objekt má pravidelný obdĺžnikový pôdorys. Objekt má dve nadzemné podlažia a nie je podpivničený. Zastrešený je plochou strechou. SO-03 Hospodárska budova: Obnova a rekonštrukcia objektu je prioritne zameraná na znižovanie energetickej náročnosti budovy. Rozsah rekonštrukcie neovplyvňuje pôvodnú urbanisticko-architektonickú koncepciu objektu. Objekt má pravidelný obdĺžnikový pôdorys. Objekt má jedno nadzemné podlažie a nie je podpivničený. Zastrešený je plochou strechou. SO-04 Spojovacia chodba: Obnova a rekonštrukcia objektu je prioritne zameraná na znižovanie energetickej náročnosti budovy. Rozsah rekonštrukcie neovplyvňuje pôvodnú urbanisticko-architektonickú koncepciu objektu. Objekt spojovacej chodby zabezpečuje kryté spojenie medzi objektmi SO-01, SO-02 a SO-03. Objekt má obdĺžnikový pôdorys. Objekt má jedno nadzemné podlažie, pod ktorým sa nachádza vykurovací kanál. Zastrešený je plochou strechou.

Doplňujúce informácie

(1) Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky vo výške 10 000 EUR. Podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch. (2) Verejný obstarávateľ uplatňuje v predmetnom verejnom obstarávaní podmienku podľa §40 ods. 6 písm. g) ZVO. (3) Doklady a dokumenty, ktorými uchádzač preukazuje svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť vyhotovené v inom ako štátnom jazyku, t. j. v slovenskom jazyku, musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť úradne preložené do štátneho jazyka, t. j. do slovenského jazyka, okrem dokladov predložených v českom jazyku. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti na verejnom obstarávaní týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti spoločne. (4) Verejný obstarávateľ uzná v relevantných prípadoch ako rovnocenné doklady a certifikáty vydané orgánmi z iných štátov ako aj iné dôkazy predložené uchádzačom, rovnocenné požiadavkami na vystavenie príslušného dokladu. (5) Ak uchádzač nevypracoval ponuku sám, uvedie v ponuke osobu, ktorej služby alebo podklady pri jej vypracovaní využil, a to v rozsahu meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresa pobytu, sídlo alebo miesto podnikania a identifikačné číslo, ak bolo pridelené (informácie podľa § 49 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní). (6) Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, tj. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, tj. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. 3. Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní a vložená do systému JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/ Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Autentifikáciu je možné previesť týmito spôsobmi a)v systéme JOSEPHINE registráciou a prihlásením pomocou občianskeho preukazu s elektronickým čipom a bezpečnostným osobnostným kódom (eID). V systéme je autentifikovaná spoločnosť, ktorú pomocou eID registruje štatutár danej spoločnosti. Autentifikáciu vykonáva poskytovateľ systému JOSEPHINE, a to v pracovných dňoch v čase 8.00 16.00 hod. b)nahraním kvalifikovaného elektronického podpisu (napríklad podpisu eID) štatutára danej spoločnosti na kartu užívateľa po registrácii a prihlásení do systému JOSEPHINE. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE, a to v pracovných dňoch v čase 8.00 16.00 hod. c)vložením plnej moci na kartu užívateľa po registrácii, ktorá je podpísaná elektronickým podpisom štatutára aj splnomocnenou osobou, alebo prešla zaručenou konverziou. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE, a to v pracovné dni v čase 8.00 16.00 hod. d)počkaním na autentifikačný kód, ktorý bude poslaný na adresu sídla firmy do rúk štatutára uchádzača v listovej podobe formou doporučenej pošty. Lehota na tento úkon sú obvykle 3 pracovné dni a je potrebné s touto lehotou počítať pri vkladaní ponuky. Autentifikovaný uchádzač si po prihlásení do systému JOSEPHINE v Prehľade zákaziek vyberie predmetnú zákazku a vloží svoju ponuku do určeného formulára na príjem ponúk, ktorý nájde v záložke Ponuky.