Vyhlásené obstarávanie

Upgrade ekonomického informačného systému Microsoft Navision


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Univerzitná nemocnica Bratislava
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
467 223,33
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
48000000-8
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
16. September 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
11. Október 2021
Dátum otvárania ponúk:
11. Október 2021
Ponuka musí platiť do:
31. December 2021
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Z dôvodu použitia elektronickej aukcie je otváranie ponúk v zmysle § 54 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní, neverejné, údaje z otvárania ponúk komisia nezverejňuje a Zápisnica z otvárania ponúk sa uchádzačom neposiela.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Nie

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v dňoch (od zadania zákazky) : 90

Výsledky

Upgrade ekonomického informačného systému Microsoft Navision

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je upgrade ekonomického informačného systému (ďalej len EIS) Microsoft Navision 3.70 v súlade so špecifikáciou uvedenou v časti B. Opis predmetu zákazky, týchto súťažných podkladov. Súčasťou dodávky upgrade EIS: -Dodanie upgrade Microsoft Dynamics 365 Business Centrál vo verzii On-premise vrátane všetkých súvisiacich softwarových komponentov a licencií -Implementácia a školenia užívateľov a správcov -Dodávka nevyhnutného hardware a súvisiacich systémových licencií Zároveň je predmetom dodávky zabezpečenie servisu a servisnej podpory po dobu 36 mesiacov, v rozsahu uvedenom v opise predmetu zákazky, vrátane dopravy do miesta plnenia.. Jeden súbor.

Doplňujúce informácie

Uchádzač môže preukazovať splnenie podmienok účasti prostredníctvom dokumentov vydávaných elektronickou formou alebo zaručenou konverziou listinne vydávaných dokladov a dokumentov v originálnom vyhotovení alebo ich úradne overených kópií. Doklady musia byť aktuálne a musia odrážať skutočný stav v čase, v ktorom sa uchádzač zúčastňuje verejnej súťaže. 1.Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE, tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a záujemcami, uchádzačmi, K súťažným podkladom je umožnený neobmedzený a plný priamy prístup elektronickými prostriedkami prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE na adrese https://josephine.proebiz.com, v lehote podľa bodu IV.2.2 tohto oznámenia. 2.Ponuky sa predkladajú elektronicky prostredníctvom systému JOSEPHINE (http://josephine.proebiz.com), kde autentifíkovaný uchádzač vkladá ponuku k danej zákazke. Všetky informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 3.Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. 1 zákona, pričom z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované jednotným európskym dokumentom, ku dňu predkladania ponúk a je schopný túto skutočnosť preukázať. 4.Verejný obstarávate!' požaduje zábezpeku. Výška zábezpeky a ďalšie bližšie informácie sú uvedené v Súťažných podkladoch, 5.Predmetné verejné obstarávanie je obstarávaním inovácií.