Vyhlásené obstarávanie

Cyklistická komunikácia v meste Čadca – 3. etapa


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Čadca
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
599 001,38
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
16. September 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
4. Október 2021
Dátum otvárania ponúk:
4. Október 2021
Ponuka musí platiť do:
31. December 2021
Miesto otvárania ponúk:
Zasadacia miestnosť určená verejným obstarávateľom.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Vzhľadom na to, že verejný obstarávateľ použije na vyhodnotenie ponúk elektronickú aukciu, podľa § 54 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní je otváranie ponúk neverejné, údaje z otvárania ponúk komisia nezverejňuje a zápisnica z otvárania ponúk sa nezasiela.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Áno
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Cyklistická komunikácia v meste Čadca – 3. etapa

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je výstavba cyklistickej infraštruktúry - cyklistickej komunikácie - spoločnej cestičky pre chodcov a cyklistov v meste Čadca a katastrálnych územiach Čadca a Horelica. Predmetná cyklistická komunikácia začína v napojení na 2. etapu cyklistickej komunikácie, v križovatke ulíc Kysucká cesta a ulica Andreja Hlinku napojením na existujúci chodník, pozdĺž cesty I/11. Cyklistická komunikácia je v celej svojej dĺžke vedená po ulici Kysucká cesta ( cesta I/11 v správe SSC IVSC Žilina ) a to pravostranne v smere Krásno nad Kysucou - Čadca v trase existujúceho chodníka pre peších. Predmetná dokumentácia rieši priestorové usporiadanie a polohopisné osadenie navrhovaného cyklistického chodníka do predmetnej lokality. S rozvojom mesta Čadca a obce Horelica súvisí zvyšovanie dopravného zaťaženia priamo v meste a v jeho blízkom okolí, preto je potrebné riešiť problémy súčasnej infraštruktúry a upravovať ju tak, aby boli zabezpečené čo najkvalitnejšie a najpohodlnejšie dopravné podmienky v rámci jestvujúcich priestorových možností a pre druhy nemotorovej dopravy.. Predpokladaný rozsah požadovaných prác počas trvania zmluvného vzťahu ako výsledku tohto postupu zadávania zákazky je špecifikovaný v oddiele B.1 súťažných podkladov označenom ako Opis predmetu zákazky, v projektovej dokumentácii, ktorá tvorí prílohu č. 1 súťažných podkladov a vo výkaze výmer, ktorý tvorí prílohu č. 2 súťažných podkladov. Rozsah zákazky je daný aj hodnotou zmluvného vzťahu, ktorá sa rovná predpokladanej hodnote zákazky určenej verejným obstarávateľom na základe rozpočtu vypracovaného spoločnosťou DAQE Slovakia s.r.o., Univerzitná 8498/25, 010 08 Žilina, zdokumentovaného v dokumentácii z tohto postupu zadávania zákazky.

Doplňujúce informácie

1. Viazanosť ponuky musí byť zabezpečená zábezpekou podľa § 112 ods. 13 zákona v určenej výške 17.970,00 EUR (slovom: sedemnásťtisícdeväťstosedemdesiat eur). Podmienky zloženia, uvoľnenia alebo vrátenia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. 2. Súťažné podklady sú dostupné aj v profile VO na stránke UVO a že VO bude všetky dokumenty/informácie počas lehoty na predkladanie ponúk uverejňovať aj v profile VO. 3. Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle § 20 zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronického nástroja eZakazky na portáli www.ezakazky.sk. Súťažné podklady budú každému zaregistrovanému záujemcovi k dispozícii na komunikačnom elektronickom portáli www.ezakazky.sk bez obmedzenia. Spôsob vyžiadania a poskytnutia súťažných podkladov: a) hospodársky subjekt zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk, b) klikne na názov zákazky, c) klikne na Žiadosť o účasť/o súťažné podklady, d) prihlási sa do systému nasledovným spôsobom: d1) ak už hospodársky subjekt má v systéme zriadené konto prihlási sa priamo svojimi, už poskytnutými prihlasovacími údajmi (v prípade zabudnutých prihlasovacích údajov zvolí možnosť zaslania prihlasovacích údajov elektronicky na elektronickú adresu; d2) ak ešte hospodársky subjekt nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk. Záujemcovi budú sprístupnené súťažné podklady a všetky ďalšie dokumenty súvisiace so súťažnými podkladmi určené verejným obstarávateľom pre vypracovanie ponuky v elektronickom systéme na elektronickej adrese www.ezakazky.sk V prípade potreby vysvetlenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie alebo iných dokumentov poskytnutých verejným obstarávateľom môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať dostatočne vopred o ich vysvetlenie priamo prostredníctvom elektronického systému www.ezakazky.sk. Žiadosť o vysvetlenie musí byť doručená prostredníctvom elektronického komunikačného portálu www.ezakazky.sk. Žiadosť o vysvetlenie nebude akceptovaná, ak bude doručená na emailovú adresu kontaktnej osobe verejného obstarávateľa resp. iným spôsobom. Vyššie uvedený postup platí aj v prípade, ak hospodársky subjekt získa súťažné podklady z Profilu verejného obstarávateľa alebo iným spôsobom. Vyššie uvedený postup povinnej registrácie na portáli ezakazky platí aj v prípade, ak hospodársky subjekt získa súťažné podklady z Profilu verejného obstarávateľa na stránke UVO alebo iným spôsobom. V rámci dodržania princípu rovnakého zaobchádzania so záujemcami a princípu transparentnosti, verejný obstarávateľ určil vyššie uvedený spôsob komunikácie, na iný spôsob komunikácie verejný obstarávateľ nebude brať zreteľ ak verejný obstarávateľ v súťažných podkladov neujasnil iný individuálny spôsob komunikácie v osobitných prípadoch. 4. Obhliadka miesta plnenia sa neuskutoční vzhľadom k verejnej dostupnosti miesta plnenia zákazky, s tým, že pokiaľ vzniknú na základe individuálnej obhliadky akékoľvek nejasnosti, záujemca využije na ich objasnenie inštitút "Vysvetlenia" podľa § 113 ods.7 zákona o verejnom obstarávaní. 5. Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača alebo záujemcu, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. 6.Verejný obstarávateľ uzná rovnocenné potvrdenie vydané príslušným úradom iného členského štátu EÚ, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti v tomto postupe verejného obstarávania. Verejný obstarávateľ príjme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom.