Vyhlásené obstarávanie

Vytvorenie akčného plánu s názvom – Akčný plán pre mitigáciu a adaptáciu na zmenu klímy mesta Banská Bystrica


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Banská Bystrica
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
88 907,50
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
71313000-5
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
17. September 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
30. September 2021
Dátum otvárania ponúk:
30. September 2021
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Otváranie sa uskutoční v stanovenom termíne automaticky prostredníctvom elektronického nástroja www.ezakazky.sk.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Účasť na elektronickom otváraní ponúk je umožnená všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ktorých ponuka nebola vylúčená.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Nie

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Vytvorenie akčného plánu s názvom – Akčný plán pre mitigáciu a adaptáciu na zmenu klímy mesta Banská Bystrica

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je je vytvorenie akčného plánu Akčný plán pre mitigáciu a adaptáciu na zmenu klímy mesta Banská Bystrica v rámci projektu Reakcia na zmenu klímy mesta Banská Bystrica (ACC01P02). Cieľom vypracovania strategického dokumentu Akčný plán pre mitigáciu a adaptáciu na zmenu klímy mesta Banská Bystrica (ďalej len APMA) je definovanie systematického súboru krokov, reagujúcich na zníženie citlivosti a zvýšenie adaptívnej kapacity na vplyvy zmeny klímy, a to tak v oblasti technickej ako aj procesnej. APMA by mal reagovať na existenciálne globálne výzvy, osobitne úbytok biodiverzity, zmenu klímy, zmenu krajiny a znečisťovanie prostredia.. Predmetom zákazky je vytvorenie akčného plánu Akčný plán pre mitigáciu a adaptáciu na zmenu klímy mesta Banská Bystrica v rámci projektu Reakcia na zmenu klímy mesta Banská Bystrica (ACC01P02). Cieľom vypracovania strategického dokumentu Akčný plán pre mitigáciu a adaptáciu na zmenu klímy mesta Banská Bystrica (ďalej len APMA) je definovanie systematického súboru krokov, reagujúcich na zníženie citlivosti a zvýšenie adaptívnej kapacity na vplyvy zmeny klímy, a to tak v oblasti technickej ako aj procesnej. APMA by mal reagovať na existenciálne globálne výzvy, osobitne úbytok biodiverzity, zmenu klímy, zmenu krajiny a znečisťovanie prostredia. Vymedzenie záujmového územia: Riešené územie je definované územím mesta Banská Bystrica. Územie mesta je rozdelené na mestské časti: 1. Banská Bystrica, 2. Iliaš, 3. Fončorda, 4. Jakub, 5. Kostiviarska, 6. Kráľová, 7. Kremnička, 8. Majer, 9. Podlavice, 10.Pršianska Terasa, 11. Radvaň, 12. Rakytovce, 13. Rudlová, 14. Sásová, 15. Senica, 16. Skubín, 17. Šalková, 18. Uhlisko, 19. Uľanka; Uvedené mestské časti sa nachádzajú na katastrálnych územiach: Banská Bystrica, Kostiviarska, Kremnička, Podlavice, Radvaň, Sásová, Senica, Šalková, Uľanka. Minimálne obsahové požiadavky na dokument: podrobný popis v súťažných podkladoch - časť OPIS PREDMETU ZÁKAZKY Do procesu tvorby APMA musia byť zapojení odborníci nominovaní Mestom Banská Bystrica a By - og regionforskningsinstituttet OsloMet storbyuniversitetet NIBR (nórsky partner projektu) vo forme návrhov, usmerňovania, podkladov, konzultácií, transferu poznatkov a priorít, pri stanovovaní priorít, politík v procese tvorby APMA. Požadované je zabezpečenie komplexnej komunikácie s nórskym partnerom na základe požiadaviek verejného obstarávateľa.. Verejný obstarávateľ vyžaduje od zhotoviteľa stretávanie odborníkov odborné konzultácie, na pravidelnej báze, minimálne raz za tri mesiace, prípadne aj častejšie ak si to bude projekt vyžadovať v zmysle špecifikácie, ktoré organizuje a zabezpečuje zhotoviteľ na svoje náklady. Požadované je minimálne 5 stretnutí v priebehu plnenia zákazky so zástupcami mesta a mestom menovaných odborníkov a inštitúciami, so zabezpečením adekvátnych priestorov, technického vybavenia v zmysle špecifikácie. Zhotoviteľ sa zaväzuje poskytnúť súčinnosť pri predkladaní a prezentovaní materiálu na zasadnutí mestskej rady a v mestskom zastupiteľstve, prípadne iných verejných stretnutiach a prerokovaniach. Všetky výstupy - jednotlivé etapy plnenia diela musia byť dodané objednávateľovi na pripomienkovanie v dostatočnom časovom predstihu pred ich ukončením tak, aby nedošlo k ohrozeniu plnenia termínov. Preberanie každej etapy sa uskutoční protokolárne. Pred finálnym prevzatím prebehne fáza pripomienkovania etapy. Doba na uplatnenie pripomienok objednávateľa je minimálne 2 týždne od prevzatia spracovanej časti od zhotoviteľa. Zhotoviteľ musí zabezpečiť tento proces pripomienkovania a zapracovanie pripomienok tak, aby nedošlo k nedodržaniu čiastkových termínov, ani finálneho termínu. Kontrolné dni zástupcov verejného obstarávateľa, okrem odborných konzultácií, budú prebiehať pravidelne každý mesiac, t.j. celkovo bude realizovaných minimálne 15 kontrolných dní a proces pripomienkovania a odovzdávania. Z kontrolných dní vypracuje zhotoviteľ záznam, ktorý prerokuje a odsúhlasí s objednávateľom. Objednávateľ môže niektoré kontrolné obdobia zlúčiť. Požadované výstupy: podrobný popis v súťažných podkladoch - časť OPIS PREDMETU ZÁKAZKY Termíny a fakturačné celky: podrobný popis v súťažných podkladoch - časť OPIS PREDMETU ZÁKAZKY

Doplňujúce informácie

Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle § 20 zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronického nástroja eZakazky na portáli www.ezakazky.sk . Súťažné podklady budú každému zaregistrovanému záujemcovi k dispozícii na komunikačnom elektronickom portáli www.ezakazky.sk bez obmedzenia. Spôsob vyžiadania a poskytnutia súťažných podkladov: a) hospodársky subjekt zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk, b) klikne na názov zákazky, c) klikne na Žiadosť o účasť/o súťažné podklady, d) prihlási sa do systému nasledovným spôsobom: d1) ak už hospodársky subjekt má v systéme zriadené konto prihlási sa priamo svojimi, už poskytnutými prihlasovacími údajmi (v prípade zabudnutých prihlasovacích údajov zvolí možnosť zaslania prihlasovacích údajov elektronicky na elektronickú adresu; d2) ak ešte hospodársky subjekt nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk . Záujemcovi budú sprístupnené súťažné podklady a všetky ďalšie dokumenty súvisiace so súťažnými podkladmi určené verejným obstarávateľom pre vypracovanie ponuky v elektronickom systéme na elektronickej adrese www.ezakazky.sk . V prípade potreby vysvetlenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie alebo iných dokumentov poskytnutých verejným obstarávateľom môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať dostatočne vopred o ich vysvetlenie priamo prostredníctvom elektronického systému www.ezakazky.sk . Žiadosť o vysvetlenie musí byť doručená prostredníctvom elektronického komunikačného portálu www.ezakazky.sk . Žiadosť o vysvetlenie nebude akceptovaná, ak bude doručená na emailovú adresu kontaktnej osobe verejného obstarávateľa resp. iným spôsobom. Vyššie uvedený postup platí aj v prípade, ak hospodársky subjekt získa súťažné podklady z Profilu verejného obstarávateľa alebo iným spôsobom. Vyššie uvedený postup povinnej registrácie na portáli ezakazky platí aj v prípade, ak hospodársky subjekt získa súťažné podklady z Profilu verejného obstarávateľa na stránke UVO alebo iným spôsobom. V rámci dodržania princípu rovnakého zaobchádzania so záujemcami a princípu transparentnosti, verejný obstarávateľ určil vyššie uvedený spôsob komunikácie, na iný spôsob komunikácie verejný obstarávateľ nebude brať zreteľ. Ďalšie podrobnosti ohľadne elektronickej komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch. Nakoľko prevádzkovateľ Vestníka verejného obstarávania vo formulári Výzvy na predkladanie ponúk limituje počet znakov, ktoré je možné vložiť v tomto formulári do polí s textovým atribútom, nie je možné v texte Výzvy uviesť podrobne podmienky elektronickej komunikácie. Podlimitná zákazka sa zadáva v súlade s 112 ods.6, druhá veta zákona o verejnom obstarávaní, vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk . Verejný obstarávateľ bude požadovať predloženie dokladov a dokumentov preukazujúcich splnenie podmienok účasti od uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste predbežného poradia v súlade s § 55, ods. 1. Predmetné VO sa netýka zeleného VO, obstarávania inovácií, nie je zamerané na sociálne aspekty. Zábezpeka sa nevyžaduje.